Stem dan ook D66quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:43 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Het is ook juist. Ik stem ook geen PVV omdat ik Geert Wilders zo geweldig vind, maar omdat ik simpelweg geen enkel alternatief zie. Het is zoals Prem ook zei: "als je CDA, PvdA of VVD stemt, dan verandert er niks".
Inderdaad, prima uitzending en een prima Prem.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:31 schreef shmoopy het volgende:
Dat had ik helemaal niet erg gevonden, eerlijk gezegd.
Ik vond Prem zeer onderhoudend en veel 'normaler' en boeiender dan de schreeuwlelijk die hij regelmatig is.
Sorry, maar dat is nog erger dan de eerder genoemde drie. Met dat nietszeggende mannetje Pechtold. D66 doet mij helemaal niets. Zo'n typische partij voor mensen die vooral zichzelf erg "verstandig" vinden. Dan zou ik nog eerder SGP stemmen ofzo, puur voor de rel.quote:
Zo bedoel ik het ook niet, maar meer diep ingaan op de onderwerpen van de fragmenten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:44 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een verbetering. Lekker boeiend hoe de psyche van Prem is en hoe erg ie van zijn vrouw houdt. Prem zei zelf al dat het ging om de mensen een mooie avond te laten zien. Dat is gelukt en door de fragmenten die hij koos werd het een interessante ook en je kreeg een goed beeld van Prem. Zonder dat je in zijn prive leven gaat wroeten.
Zonder hier een politieke discussie van te maken, was Fortuijn een bedachtzame man die met extreme stellingen een ruimte open hield voor compromissen in een later kabinet. Ook zonder achterkamertjes zul je altijd moeten onderhandelen voor de camera, zoals Prem ook aangaf met zijn hulde aan de speeches van Lubbers en Obama. Speel met je tegenstander en win!quote:Ik vind het nog steeds heel erg dat Fortuyn er niet meer is, ook al zou ik niet op hem stemmen. Wat Prem over hem vandaag zei, vergelijkend met Wilders, vond ik helemaal juist.
Ja, ben proberen hem te kijken, maar vind er weinig aan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:48 schreef jkdjjsop het volgende:
De film kan me nog niet echt boeien trouwens. Iemand anders die dat aan het proberen is?
Nope, genoeg tv voor vanavond, heb een muziekje aangezet en zit een beetje te lurken op fok.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:48 schreef jkdjjsop het volgende:
De film kan me nog niet echt boeien trouwens. Iemand anders die dat aan het proberen is?
Ja, dat inderdaad. En een beetje traaaaag ook.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:51 schreef cultheld het volgende:
Mij ook niet. Theatraal acteerwerk, simpele dialogen en teveel bombastische muziek.
Die was ook erg goed ja. Erg jammer dat je oude uitzendingen niet meer terug kunt zien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:52 schreef starla het volgende:
De beste uitzending ooit was met Ad Verbrugge (filosoof). Als iemand weet waar ik die aflevering terug kan vinden (zien) ben ik hem/haar eeuwig dankbaar![]()
Een stukje Ad
Nee, Bollywood is echt niet mijn ding.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:48 schreef jkdjjsop het volgende:
Dat zou echt te leuk zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:56 schreef At_Fundum het volgende:
Ben overigens nog steeds aan het wachten op een zomeravondgasten met Maarten van Rossum. Als gast zeer vermakelijk, maar wellicht nog fijner om een zomer lang zijn gasten als presentator plat te bagatalisseren.
Welke van de gasten dit seizoen wil jij beslist zien, Arcee?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, prima uitzending en een prima Prem.
Prem en Pechtold.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:02 schreef shmoopy het volgende:
Welke van de gasten dit seizoen wil jij beslist zien, Arcee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |