quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:18 schreef Asyniur het volgende:
Guus! En laatst zei je nog wel dat je je zo voordelig wist te kleden dat je daardoor geen vetjes zag!![]()
En nou heb je bijna niks aan: ik zie geen vetjes hoor!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Aan deze twee foto's gingen ook 5 andere exemplaren vooraf die de vetjeskeuring niet doorstaan hebben
. En toen moest ik nog wat bil erafknippen enzo en was het verder wel acceptabel
.
Dank voor de lieve reacties verder.
Huup, nog even en jouw buikie is zomaar leeg weerquote:
ja hou op zegquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Huup, nog even en jouw buikie is zomaar leeg weer. Dan heb je jullie meisje gewoon vast, in je armen, op je buik, heel dichtbij je maar wel zichtbaar
![]()
Daar komt een heel mooi bolletje tevoorschijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Aan deze twee foto's gingen 5 andere exemplaren vooraf die de vetjeskeuring niet doorstaan hebben
. En toen moest ik nog wat bil erafknippen enzo en was het verder wel acceptabel
.
Dank voor de lieve reacties verder.
thxquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:09 schreef RockabeIIa het volgende:
En wat heb je een vreselijk mooi gebit.![]()
ik heb nu denk ik 20 keer teruggescrolled en ge-f5'd en uitgelogd en weer ingelogd maar ik zie de foto's gewoon nog hoor?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:21 schreef mijsje het volgende:Guuzewuus je hebt je foto weggehaald...
lektetten!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:12 schreef mijsje het volgende:
Huup, bij mij staat een rood vakje met daarin de mededeling dat de foto niet bestaat of reeds verwijderd is... maar die foto in de paarse bikini bedoel ik inderdaad...vreemd als ik en Lily het niet kunnen zien en jij wel? (wat heb jij dat ik niet heb? ehm, behalve de baby in je buik dan...
)
Ja, ik zou het wel denken op basis van de foto.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:33 schreef RockabeIIa het volgende:
*proest*
Eigenlijk begon ik em net een beetje normaal formaat te vinden voor de termijn (ik liep continu voor) maar als ik zo vergelijk denk ik dat men toch wel blijft denken dat ik wat verder ben
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, het groeit wel hard nog, huup. Merk ik aan de diepte van mijn navel
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi bolletje Lily
Weet je al wat je aan het bakken bent in je oven?
Ja, ik heb m al 20 jaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mooi Lily! Ben benieuwd hoe de tattoo zich houdt tijdens de zwangerschap. Had je die bij je eerdere zwangerschappen ook al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die poes!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:57 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb er zelf ook weer eentje:
[ afbeelding ]
(En dat voetje van mijn poezekatje vind ik zó schattig, dat hebben we nog nooit op de foto gekregen, dat doet hij altijd als hij geaaid wil worden)
Ik héb eigenlijk nog wel een foto waar je íets beter op ziet dat ik nu toch echt wel een búik heb zeg maar, maar jemig, dat hóófd dat ik trek..
Even in de herhaling hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:57 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb er zelf ook weer eentje:
(En dat voetje van mijn poezekatje vind ik zó schattig, dat hebben we nog nooit op de foto gekregen, dat doet hij altijd als hij geaaid wil worden)
Ik héb eigenlijk nog wel een foto waar je íets beter op ziet dat ik nu toch echt wel een búik heb zeg maar, maar jemig, dat hóófd dat ik trek..
Ik wilde dat ook zeggen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:10 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Even in de herhaling hoorHeel mooie foto van jou en de poes
Dat had ik niet in de gatenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:
huhwaarom gaat ie in de herhaling? hij staat hier 10 posts boven nog
![]()
![]()
Leuke foto Incantrixje kat haha wat schattig!
En je hebt een mooi buikje zo
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:40 schreef Beessie-Jen het volgende:20 weken
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op de helft...
Ja, die optie heb ik ook aanstaan, maar dat werkt dus niet op alle browsersquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef Vlindur het volgende:
Troel, Lois had laatst in het feedback of update topic gezegd hoe je de foto's kleiner kan maken. Echt ideaal! Ik had ook altijd foto's die groter waren dan mn beeld en die zijn nu lekker mini!
Beesie! Zo raar dat we even ver zijn!Ik ben wel 3 keer zo bol!
neem Firefox!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, die optie heb ik ook aanstaan, maar dat werkt dus niet op alle browsers
Dat gebruik ik normaal ook, maar Berts pc heeft dat niet (overigens gaat het alleen mis met de foto's van BJquote:
aaaawwww sorry Troelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat gebruik ik normaal ook, maar Berts pc heeft dat niet (overigens gaat het alleen mis met de foto's van BJ)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |