quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:18 schreef Asyniur het volgende:
Guus! En laatst zei je nog wel dat je je zo voordelig wist te kleden dat je daardoor geen vetjes zag!![]()
En nou heb je bijna niks aan: ik zie geen vetjes hoor!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Aan deze twee foto's gingen ook 5 andere exemplaren vooraf die de vetjeskeuring niet doorstaan hebben
. En toen moest ik nog wat bil erafknippen enzo en was het verder wel acceptabel
.
Dank voor de lieve reacties verder.
Huup, nog even en jouw buikie is zomaar leeg weerquote:
ja hou op zegquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Huup, nog even en jouw buikie is zomaar leeg weer. Dan heb je jullie meisje gewoon vast, in je armen, op je buik, heel dichtbij je maar wel zichtbaar
![]()
Daar komt een heel mooi bolletje tevoorschijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Aan deze twee foto's gingen 5 andere exemplaren vooraf die de vetjeskeuring niet doorstaan hebben
. En toen moest ik nog wat bil erafknippen enzo en was het verder wel acceptabel
.
Dank voor de lieve reacties verder.
thxquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:09 schreef RockabeIIa het volgende:
En wat heb je een vreselijk mooi gebit.![]()
ik heb nu denk ik 20 keer teruggescrolled en ge-f5'd en uitgelogd en weer ingelogd maar ik zie de foto's gewoon nog hoor?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:21 schreef mijsje het volgende:Guuzewuus je hebt je foto weggehaald...
lektetten!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:12 schreef mijsje het volgende:
Huup, bij mij staat een rood vakje met daarin de mededeling dat de foto niet bestaat of reeds verwijderd is... maar die foto in de paarse bikini bedoel ik inderdaad...vreemd als ik en Lily het niet kunnen zien en jij wel? (wat heb jij dat ik niet heb? ehm, behalve de baby in je buik dan...
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |