quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef mijsje het volgende:
wow, ik zie een prachtige Mefke-buik... echt mooi van vorm! (en eens met Rocka, je hebt een hele leuke broek aan!)
En Poppejans, leuk zo in je jurk, het is echt goed te zien!
Aoraki, het komt vanzelf hoor!Je hebt nu in ieder geval een prachtig begin van je buik! (ben ik nu al jaloers op, terwijl ik er nog niet een baby in heb zitten...
)
BE, die toeter van bij Sasha is ook prachtig. als ik deze foto en de laatste foto van deze zwangerschap zo bekijk, lijkt het alsof je buik ongeveer even groot is, maar dat je verder nu wat slanker bent...
en dat vraagt om een fotoquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:34 schreef Vlindur het volgende:
Aoraki, wat heb je nog maar een klein buikje!
Gister bij de visboer vonden ze dat ik een beschaafd buikje had voor 18 weken. Mijn vriend en schoten bijna in de lach. Ik vind me zelf maar rond!
Helemaal mee eensquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind echt dat je een belachelijk goed figuur hebt, Lily! En je groeit ook echt mooi!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:58 schreef lily het volgende:
Ik heb ook heel wat minder flateuze foto's hoor. Ik weet wel wat ik hier plaats.
ah zoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh ik draag al een aantal jaren geen piercings meer
*aansluit...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:29 schreef Lois het volgende:
Whahaa Rocka, geweldige foto!
Takkie en Lily, niets ten nadele van die andere buiken maar eh... wauwPrachtig zwanger zijn jullie!
Als ik ooit nog een zwanger mocht worden wil ik ook zo'n buik en dan ga ik de elke dag met naveltruitjes lopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Thnx allemaal!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
oooo poppedein, wat mooooooooooi![]()
*gaat die site ff checken*
kan je mij die info misschien via Pm sturen Poppedein>? ik ben erg benieuwd. lijkt me toch ook erg leuk om zulke mooie foto's te hebben aan het einde van mijn zwangerschap....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:21 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Thnx allemaal!
Tis helaas niet hier in de buurt BJ, mijn vriendin komt van de andere kant van t land, dus we hebben een beetje in t midden wat gezocht... Ik hoor wél ook hele goeie verhalen over de fotografe van wie wij een foto in de wachtkamer hebben hangen!
Ja toe! Leuk!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:19 schreef miss_sly het volgende:
which reminds me, ik heb ook een mooie serie, 2 dagen voor de bevalling laten maken. Zal Chell eens vragen naar de laatste foto's van Senna's huisje!
De afspraak stond eerst voor 36w4d, maar toen had ik het verkeerd in mijn agenda staan, en dus liep dat mis. Nieuwe afspraak was wat lastig met Chells werk, dus werd dat op 38w1d, en ik ben bevallen met 38w3d. Timing was dus inderdaad perfect: die fotoshoot was een van de dingen die ik dat weekend per se nog wilde doen, daarna kon ik voor mijn gevoel rustig gaan bevallen...wat dan ook gebeurdequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:53 schreef DaviniaHR het volgende:
miss_sly, ben je serieus 2 dagen na de shoot bevallen?! goede timing!
Hey Tan, had het al hierboven gepost, maar is van Sting, en is niet positie, maar wel veel stretch en ik meerdere kleuren te krijgen... (en kost maar 30 euriesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:08 schreef Tan het volgende:
Huup leuk jou te zien, wist helemaal niet hoe je eruit zietMooie buik.
Beessie-Jen, wat een gaaf jurkje heb je! Is dat positie?
Poppedei, wat een prachtige fotoserie!
*de tweede van dat rijtje is er al...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:02 schreef seilram het volgende:
Huupwat mooi!
En Bar ook al zo prachtig en die foto's van Poppedein zijn ook mooi!!
Dat gaat allemaal niet lang meer duren!!
Verse beebs in aantocht
Nee, klopt, dat denk ik ook als ik jouw mooie bescheiden buikje zie. Maar ik was bij de eerste ook ongeveer zo, en zooo blij dat andere mensen het op den duur ook begonnen te zien (volgens mij bij 25 weken pas), maar achteraf bezien is dat veel leuker, want het is ook écht baby wat er groeit, en niet ook nog eens allerlei uitstulpende darmen, zwangerschapsvetreserves van enkele lichtingen ervoor etc. etc.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeuj Tan, wat een mooie zwangere buik heb jij toch! kan haast niet geloven dat we ongeveer even lang zwanger zijn! (maja jij hebt natuurlijk al meerdere zwangerschappen achter de rug..)
haha ja idd, ik ben nu al blij dat bekenden zeggen dat ze het beginnen te zienquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:02 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee, klopt, dat denk ik ook als ik jouw mooie bescheiden buikje zie. Maar ik was bij de eerste ook ongeveer zo, en zooo blij dat andere mensen het op den duur ook begonnen te zien (volgens mij bij 25 weken pas), maar achteraf bezien is dat veel leuker, want het is ook écht baby wat er groeit, en niet ook nog eens allerlei uitstulpende darmen, zwangerschapsvetreserves van enkele lichtingen ervoor etc. etc.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:18 schreef Asyniur het volgende:
Guus! En laatst zei je nog wel dat je je zo voordelig wist te kleden dat je daardoor geen vetjes zag!![]()
En nou heb je bijna niks aan: ik zie geen vetjes hoor!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Aan deze twee foto's gingen ook 5 andere exemplaren vooraf die de vetjeskeuring niet doorstaan hebben
. En toen moest ik nog wat bil erafknippen enzo en was het verder wel acceptabel
.
Dank voor de lieve reacties verder.
Huup, nog even en jouw buikie is zomaar leeg weerquote:
ja hou op zegquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Huup, nog even en jouw buikie is zomaar leeg weer. Dan heb je jullie meisje gewoon vast, in je armen, op je buik, heel dichtbij je maar wel zichtbaar
![]()
Daar komt een heel mooi bolletje tevoorschijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Aan deze twee foto's gingen 5 andere exemplaren vooraf die de vetjeskeuring niet doorstaan hebben
. En toen moest ik nog wat bil erafknippen enzo en was het verder wel acceptabel
.
Dank voor de lieve reacties verder.
thxquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:09 schreef RockabeIIa het volgende:
En wat heb je een vreselijk mooi gebit.![]()
ik heb nu denk ik 20 keer teruggescrolled en ge-f5'd en uitgelogd en weer ingelogd maar ik zie de foto's gewoon nog hoor?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:21 schreef mijsje het volgende:Guuzewuus je hebt je foto weggehaald...
lektetten!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:12 schreef mijsje het volgende:
Huup, bij mij staat een rood vakje met daarin de mededeling dat de foto niet bestaat of reeds verwijderd is... maar die foto in de paarse bikini bedoel ik inderdaad...vreemd als ik en Lily het niet kunnen zien en jij wel? (wat heb jij dat ik niet heb? ehm, behalve de baby in je buik dan...
)
Ja, ik zou het wel denken op basis van de foto.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:33 schreef RockabeIIa het volgende:
*proest*
Eigenlijk begon ik em net een beetje normaal formaat te vinden voor de termijn (ik liep continu voor) maar als ik zo vergelijk denk ik dat men toch wel blijft denken dat ik wat verder ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |