quote:Op maandag 3 augustus 2009 03:28 schreef Eustace. het volgende:
Niet echt.Maar ik ga maar weer eens een poging doen tot slapen. Doei!
dank je wel !quote:Op maandag 3 augustus 2009 06:43 schreef Yurithemaster het volgende:
* Zet alvast het ontbijt voor iedereen neer
Kijk u eens, met verse leche, directa del vachaquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:00 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen rugridders![]()
caffee con leche, por favor![]()
dank uquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk u eens, met verse leche, directa del vacha
valt wel mee eigenlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dank u![]()
drie-luik verjaardag weer overleeft? Je huis 1 teringzooi?
volgens mij ben jij gewoon met geen 10 paarden onder je parasol vandaan te krijgen met zulk weerquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:03 schreef mike_hunt het volgende:
32 graden vandaag![]()
where's my sundress..![]()
Nee, xit nu op het terras. Dat is overdekt. Zit ff te mails te checken etc. Eerst ff koffie en een peuk. Ik moet eerst rustig wakker worden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ben jij gewoon met geen 10 paarden onder je parasol vandaan te krijgen met zulk weer
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
valt wel mee eigenlijk
maar vaatwasser is elk ideaal op zulke dagen
vrees meer de teringbende die wij achterlaten na een avondje cava
ik zou zeggen een luie flikkerquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, xit nu op het terras. Dat is overdekt. Zit ff te mails te checken etc. Eerst ff koffie en een peuk. Ik moet eerst rustig wakker worden.![]()
Ze zijn met ontbijt bezig, dus dat hoef ik ook niet te doen.wat een luie hond ben ik hahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |