Ik denk dat het je gelukt is om in leven te blijven.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
weer nee jaar ouder
wat vier je eigenlijk mer je verjaardag
dat het je gelukt is om weer een jaar in leven te blijven, of dat je weer een jaar er bij mag?
OMG zo lang, je bent toch niet alleen in LA geweest?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vond 11 uur naar L.A al lang genoeg, Hoevaak moet je overstappen
ongeveer tussen de 9 en 11 uur ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
OMG zo lang, je bent toch niet alleen in LA geweest?
Volgend jaar rondreis door VS
En beviel het?quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ongeveer tussen de 9 en 11 uur ja.
Ben er twee keer geweest, eerste keer was rondreis, tweede keer met een korte uitstap naar san diego
Wat heb je allemaal gedaan en waar?quote:
eigenlijk is dat best vreemd danquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat het je gelukt is om in leven te blijven.
1e keer, disneyland, universal studios, grandcanyon, yostemite park, las vegas, san fransico, hearst castle, winchester house, monument valley, arches natl park, bryce canyon, zion natl park, Familie bezocht.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan en waar?
Daar zijn Bassie en Adriaan ook geweestquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
1e keer, disneyland, universal studios, grandcanyon, yostemite park, las vegas, san fransico, hearst castle, winchester house, monument valley, arches natl park, bryce canyon, zion natl park, Familie bezocht.
2e keer, disneyland calidornia adventure, six flags magic mountain, seaworld, santa monica,
quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zijn Bassie en Adriaan ook geweest
Ja, je moet de DVD kopen, kun je terugkijken waar je bent geweestquote:
zoals harm edens zou zeggen, gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, je moet de DVD kopen, kun je terugkijken waar je bent geweest
quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:15 schreef Peter het volgende:
Autopech in de Nevada woestijnen toch? ( death valley)
en bij Siegfried en Roy + tijgers op bezoek.
eng dat ik het nog weet![]()
al gerukt?quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:27 schreef Eustace. het volgende:
Niet kunnen slapen zuigt echt clit.
dan helpt het dus nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:36 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben 16 en het is nacht, liek Duh.
Dan doe je het gewoon nog 1xquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:42 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dat is wel al twee uur geleden ofzo.
Ik ben lui. Lig nu nog steeds op bed, internetten op HTC Hero ftw.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan doe je het gewoon nog 1x
dan moet je niet zeurenquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:50 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben lui. Lig nu nog steeds op bed, internetten op HTC Hero ftw.
Ik zal zo even op de Market kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:54 schreef wonderer het volgende:
Is er geen schaapjestel-app? En ja, ik weet dat het geen iPhone is
quote:Op maandag 3 augustus 2009 03:28 schreef Eustace. het volgende:
Niet echt.Maar ik ga maar weer eens een poging doen tot slapen. Doei!
dank je wel !quote:Op maandag 3 augustus 2009 06:43 schreef Yurithemaster het volgende:
* Zet alvast het ontbijt voor iedereen neer
Kijk u eens, met verse leche, directa del vachaquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:00 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen rugridders![]()
caffee con leche, por favor![]()
dank uquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk u eens, met verse leche, directa del vacha
valt wel mee eigenlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dank u![]()
drie-luik verjaardag weer overleeft? Je huis 1 teringzooi?
volgens mij ben jij gewoon met geen 10 paarden onder je parasol vandaan te krijgen met zulk weerquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:03 schreef mike_hunt het volgende:
32 graden vandaag![]()
where's my sundress..![]()
Nee, xit nu op het terras. Dat is overdekt. Zit ff te mails te checken etc. Eerst ff koffie en een peuk. Ik moet eerst rustig wakker worden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ben jij gewoon met geen 10 paarden onder je parasol vandaan te krijgen met zulk weer
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
valt wel mee eigenlijk
maar vaatwasser is elk ideaal op zulke dagen
vrees meer de teringbende die wij achterlaten na een avondje cava
ik zou zeggen een luie flikkerquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, xit nu op het terras. Dat is overdekt. Zit ff te mails te checken etc. Eerst ff koffie en een peuk. Ik moet eerst rustig wakker worden.![]()
Ze zijn met ontbijt bezig, dus dat hoef ik ook niet te doen.wat een luie hond ben ik hahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |