O, nu weerquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
!
Fascination is met een hoofdletter trouwens.![]()
Ik heb hier ooit eerder gepost.
Hoi!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
!
Fascination is met een hoofdletter trouwens.![]()
Ik heb hier ooit eerder gepost.
Toen had ik nog die debiele username; roze-meisje, what was I thinking.quote:
Hey honey.quote:
Ze praat tegen mequote:Op zondag 2 augustus 2009 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen had ik nog die debiele username; roze-meisje, what was I thinking.
[..]
Hey honey.
Dat weet ik nog.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:16 schreef NanKing het volgende:
Ja, ik heb nog een keer gebitchfight met je in een topic, weet niet eens meer waar 't over ging.
toen je nog roze meisje was dus
Sorry maar die moest ik even edittenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet ik nog.Ik ben soms zo'n lekkere zeikerd.
![]()
Maar wie post hier allemaal?
Vrouwenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
Pien en ik.quote:Maar wie post hier allemaal?
sinds kort ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
Maar wie post hier allemaal?
\quote:
nja als ik de meeste moet geloven ben ik heul niet leukquote:
Is dat zo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja als ik de meeste moet geloven ben ik heul niet leuk
ff denken.. ben genoemdquote:
Echt?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ff denken.. ben genoemd
monster
draak
paard
kortharige teef
etc etc
Je hoeft dan ook alleen mij maar te gelovenquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja als ik de meeste moet geloven ben ik heul niet leuk
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook alleen mij maar te geloven
snap je nu waarom mijn zelfbeeld laag is?quote:
NanKing?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:01 schreef Totziens het volgende:
Nou dan kan jouw OP toch wel in deze?![]()
tvp
Braafquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:33 schreef Dqod het volgende:
Hoi.. Ik moest hier actief meeposten van NanKing
Ja he, het kostte ook heul veul moeite.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:33 schreef Dqod het volgende:
Hoi.. Ik moest hier actief meeposten van NanKing
quote:
Ik wel heel vaak.. Ik ben het stille typje.. Totdat ik schreeuw en druk doequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
soms ben ik een vrouw van weinig woorden, meestal niet
Hoi Pien!!quote:
en hoe krijg ik jou aan het schreeuwen dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wel heel vaak.. Ik ben het stille typje.. Totdat ik schreeuw en druk doe
Als je veranderd in tientallen fruitvliegjes die me irriterenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en hoe krijg ik jou aan het schreeuwen dan?![]()
* Knuffelzacht geeft een aai over je bolquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef lezzer het volgende:
Goed bezig meiden![]()
En, bareuh, ik heb een beetje veel bloemkool gegeten net![]()
hmm ik had andere dingen in me hoofd dan datquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je veranderd in tientallen fruitvliegjes die me irriteren..
T is toch om gek van te worden..
Maar ik ben ff eten en tv kijken.. Vanavond zal ik weer verder posten NanKing
Moet je voor de grap gaan sporten. Dat deed ik laatst met een beetje veel broccolisoep op...quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef lezzer het volgende:
Goed bezig meiden![]()
En, bareuh, ik heb een beetje veel bloemkool gegeten net![]()
dat dus mja ik ben een ass lady dus tjaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Vanyel het volgende:
Hmm. Dat plaatje zou mij in dezelfde tijd de andere kant op kunnen converteren.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet je voor de grap gaan sporten. Dat deed ik laatst met een beetje veel broccolisoep op...
Geen fijn gevoel, maar je maakt wel weer eens wat mee
Ik hou wel van boobs moet ik zeggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat dus mja ik ben een ass lady dus tja
er is niets mis met mooie borsten maar die borsten schaar ik daar niet onderquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik hou wel van boobs moet ik zeggen
Maar die.... mmmm... zouden die echt zijn?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm ik had andere dingen in me hoofd dan dat
Welkom.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha dat had ik wel verwacht..
Foei! u_u
Ik ben bezet u_u
Dank uquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er is niets mis met mooie borsten maar die borsten schaar ik daar niet onder
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik heb een leuk meisje ontmoet.![]()
Ze zat vroeger bij een familielid in de klas en ik kwam haar tijdens het winkelen tegen. Op Facebook gaan er voorzichtig berichtjes heen en weer. Ben benieuwd waar het naartoe gaat, zou wel leuk zijn als het een keer niet op internet al doodbloedt.
Oeh leuk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik heb een leuk meisje ontmoet.![]()
Ze zat vroeger bij een familielid in de klas en ik kwam haar tijdens het winkelen tegen. Op Facebook gaan er voorzichtig berichtjes heen en weer. Ben benieuwd waar het naartoe gaat, zou wel leuk zijn als het een keer niet op internet al doodbloedt.
daar voel je helemaaaaal niets vanquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha dat had ik wel verwacht..
Foei! u_u
Ik ben bezet u_u
1. U_Uquote:
Kheb dr ook nog nooit van gehoord. Maar als ik die tekst goed begrijp staan de letters voor de oogjes en het streepje voor de mond van de smiley. Waarbij dus de u een treurig oogje is, de n een happy oogje en de v een boos oogje. Hoe langer de mond, des te meer emotie de smiley heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:36 schreef lezzer het volgende:
Nou weet ik dat ik boven de 35 ben, maar dat vind ik toch wel ingewikkeld allemaal hoor
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef Stroekie het volgende:
Ik heb jullie wel schadelijk in de steek gelaten de laatste maanden![]()
maar ga weer proberen om hier weer wat vaker te posten
wel apart dat er mannen posten is lesbeau... of zitten jullie in een verkeerd lichaam?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef Stroekie het volgende:
Ik heb jullie wel schadelijk in de steek gelaten de laatste maanden![]()
maar ga weer proberen om hier weer wat vaker te posten
Ik heb hier zeg maar de eerste 200 delen rondgelopen maar ben jullie daarna uit het oog verlorenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:47 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ja.![]()
Tevens: hoi, ik ken jou niet maar toch-post.
Maar ik zie hier inderdaad allemaal nieuwe gezichtenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wel apart dat er mannen posten is lesbeau... of zitten jullie in een verkeerd lichaam?
Hoe is het met je zoontje eigenlijk? Of was dat andervrouws zoontje? Genderdysforisch gedrag?quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:38 schreef Stroekie het volgende:
maar kwam elders op het grote internet een oude bekende van hier tegen, vandaar
Ah jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:01 schreef Logician het volgende:
Dat is na 5,5jr nu redelijk afgelopen op een knuffeltjes en glitter fetisj na
Beetje laat, maar beter laat dan nooit..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daar voel je helemaaaaal niets van![]()
[..]
1. U_U
Smiley meaning that you are sad or disappointed.
ExampleGuy1 (12:00 PM): I hate you.
ExampleGuy2 (12:01 PM): U_U
2. u_u 30 up, 13 down
Emoticon/Smiley face,
n/u = :
_ = )
The more underlining there is, the more happier, or sadder (hence u_u) you are.
Similar toand v_v
I just found my brother raping my cat u______u
I failed my biology A level u_u
You make me happy n___n
3. U_u 29 up, 24 down
Asian themed smiley ^_^
Used in chatrooms to emote disappointment.
Usually placed at the end of a statement to reinforce the disappointment, or sent by itself in connection with the disappointment or irritation.
Sometimes adding a ' to emphasized a sweat mark like in anime.
"chatter: Needless to say today was not a good day. U_u"
OR
"chatter001: My bum smells like cheese
chatter002: ...,I cannot believe you just said that U_u'"
Verzoek van Logi om mijn visie daarover ook even hier neer te zettenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah jaWas wel nieuwsgierig, had er daarna niks meer van gezien namelijk. Maar da's mooi, weer een zorg minder, lijkt me.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verzoek van Logi om mijn visie daarover ook even hier neer te zetten
Gedraagt zich niet meer als een meisje, maar als ie ooit met een vrouw thuis komt valt bij iedereen toch de kaak op de grond waarschijnlijkHet is nu een echte bijna 6 jaar oude dramaqueen
![]()
![]()
Toch grappig dat mensen dan nog vinden dat "het" aangeleerd is. Of, godbetert, een keuzequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verzoek van Logi om mijn visie daarover ook even hier neer te zetten
Gedraagt zich niet meer als een meisje, maar als ie ooit met een vrouw thuis komt valt bij iedereen toch de kaak op de grond waarschijnlijkHet is nu een echte bijna 6 jaar oude dramaqueen
![]()
![]()
hmm dit is wat ik krijg als ik u_u googlequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje laat, maar beter laat dan nooit..
u_u gebruik ik niet als 'dissapointment emoticon'..
u_u gebruik ik als ik serieus probeer te doen
Ik heb t overgenomen van een Mexicaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm dit is wat ik krijg als ik u_u googlemisschien toch maar bij westerse icoontjes houden ipv aziatische
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=U_U
Wauw.quote:
meer het is net als een soa... van wie heeft hij hem overgenomen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb t overgenomen van een Mexicaan
[ afbeelding ]
Niet eens een griep garpjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 06:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
meer het is net als een soa... van wie heeft hij hem overgenomen?
[hysterische modus]quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:10 schreef NanKing het volgende:
Volgens mij ga ik ziek worden of zijn.
quote:
Jupsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:52 schreef lezzer het volgende:
9 weken ziek?![]()
OMG, heb ik iets gemist ofzo?
Voor meer info: Het grote Meneer Guus en Mevrouw Morfine topic, kun je ff bijlezenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:52 schreef lezzer het volgende:
9 weken ziek?![]()
OMG, heb ik iets gemist ofzo?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:57 schreef Brittie het volgende:
[..]
Voor meer info: Het grote Meneer Guus en Mevrouw Morfine topic, kun je ff bijlezen
Ja acute aanval van fibromyalgie zie linkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:02 schreef lezzer het volgende:
wow, jeetje zeg!
Maar weet je nu wel wat het is?
Zij.. Geen idee, maar volgens mij geen Aziatischequote:Op woensdag 5 augustus 2009 06:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
meer het is net als een soa... van wie heeft hij hem overgenomen?
Kun je hier überhaupt offtopic gaan als je zelf lesbeau bent?quote:
Dan verwacht je toch minder snel dat dat geschreven is door een man met fibromyalgiequote:Toen kon ik niet meer dwarsfluit spelen
dat is zoooo van gister, veeeels te voor de hand liggend. Daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zij.. Geen idee, maar volgens mij geen Aziatische
En idd, wat NanKing zei: Geen eens een griepgrapje, wat is op met dat
Is ook mooi kut.. idd..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kun je hier überhaupt offtopic gaan als je zelf lesbeau bent?
Klinkt mooi kut trouwens, maar moest wel een beetje gniffelen van je link.
[..]
Dan verwacht je toch minder snel dat dat geschreven is door een man met fibromyalgie
Misschien een homo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:31 schreef Vanyel het volgende:
Dan verwacht je toch minder snel dat dat geschreven is door een man met fibromyalgie
reikt lezzer een tas koffie aanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:07 schreef lezzer het volgende:
Ik lag al in bed
Goedemorgen
Vandaag lekker thuiswerken
Ja, lekkerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
reikt lezzer een tas koffie aan
quote:Psychologen VS stoppen therapie tegen homoseksualiteit
Uitgegeven: 6 augustus 2009 09:54
TORONTO - Therapie om homoseksuelen te veranderen in hetero's werkt niet. Dat heeft de Amerikaanse vereniging van Psychologen, de APA, geconstateerd in een rapport.
De 150.000 leden van de vereniging zouden hun klanten de therapie dus ook niet langer moeten aanbieden, besloot de APA op het jaarlijks congres. Dat meldden Amerikaanse media donderdag.
In het rapport staat dat de therapieën om seksuele voorkeur te veranderen zelfs schade kunnen aanrichten.
''Studies wijzen uit dat mensen hooguit leren om hun gevoelens te negeren en niet in te gaan op homoseksuele verleidingen'', aldus onderzoekster Judith Glassgold.
Volgens haar kan de therapie leiden tot depressie en zelfs tot suïcide.
Gevolgen
Glassgold bleef na de bestudering van 87 onderzoeken uit de periode van 1960 tot 2007 met veel vragen zitten. ''Helaas bevatten veel onderzoeken belangrijke fouten in de opzet'', aldus Glassgold.
In veel gevallen is niet onderzocht bij wie de therapie werkt, hoelang het werkt en wat de gevolgen voor de psyche op lange termijn zijn.
De APA beschouwt homoseksualiteit sinds 1975 niet meer als ziekte. In het conservatieve Amerika bieden veel therapeuten echter programma's aan om van homoseksualiteit af te komen.
Waar is het toch misgegaan bij die man?quote:"GOD HATES FAGS" -- though elliptical -- is a profound theological statement, which the world needs to hear more than it needs oxygen, water and bread.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:10 schreef Vanyel het volgende:
Wat kan ik me toch ongelooflijk verbazen over debielen als Phelps, met websites met dit soort teksten:
[..]
Waar is het toch misgegaan bij die man?
is alleen jammer dat een man zoals hij iemand leven kan verpesten met zijn gedachten gang....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat je dergelijke debielen idd maar gewoon in hun waan moet laten..
Wie weet krijgen ze ooit nog es een epiphany..
En zo niet.. Tja, dan is t "their loss, not ours" denk ik
Dat begrijp ik ja..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is alleen jammer dat een man zoals hij iemand leven kan verpesten met zijn gedachten gang....
Ok ja sorry.. Ik ben (erg genoeg) helemaal niet bekend met die man (schaam me diep)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:36 schreef Vanyel het volgende:
Nou het begint al met zijn familie (kinderen) die hij verziekt met zijn geschifte ideeën. Voeg daar duizenden nabestaanden aan toe van begrafenissen waarbij de debielen van zijn kerk met onvriendelijke borden hebben gedemonstreerd (God hates fags, America is doomed, God hates America) en staan jubelen.
Dat zijn al best veel mensen niet blij omdat meneer Phelps niet helemaal goed is in zijn hoofd.
Daarbij vind ik iedereen die hij weet te overtuigen van zijn zieke denkbeelden iemand van wie het leven verpest is. En vervolgens gaat zo iemand nog meer levens verpesten.
Toch jammer.
Maar machtig interessant.
Was dit ongeveer het antwoord dat je zocht?
ik dank u vriendelijk voor de uitleg, hoef ik dat niet te doenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:36 schreef Vanyel het volgende:
Nou het begint al met zijn familie (kinderen) die hij verziekt met zijn geschifte ideeën. Voeg daar duizenden nabestaanden aan toe van begrafenissen waarbij de debielen van zijn kerk met onvriendelijke borden hebben gedemonstreerd (God hates fags, America is doomed, God hates America) en staan jubelen.
Dat zijn al best veel mensen niet blij omdat meneer Phelps niet helemaal goed is in zijn hoofd.
Daarbij vind ik iedereen die hij weet te overtuigen van zijn zieke denkbeelden iemand van wie het leven verpest is. En vervolgens gaat zo iemand nog meer levens verpesten.
Toch jammer.
Maar machtig interessant.
Was dit ongeveer het antwoord dat je zocht?
PsyQ, ik heb er nog nachtmerries vanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh... vandaag 2e intake gesprek bij psyQ voor een andere afdeling
http://www.youtube.com/view_play_list?p=DE3569C95129A542&search_query=theriouxquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ja sorry.. Ik ben (erg genoeg) helemaal niet bekend met die man (schaam me diep)
But I get the picture
-Edit-..
Ik vergistte me en kende m hiervan:
ok, wtf is dat PsyQ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
PsyQ, ik heb er nog nachtmerries van
Een jongerenafdeling van GGZ. Ze dumpen er ongeveer alle jongeren (tussen de 18 en 30 jaar) waar ze geen raar mee wetenquote:
Oh, zo'n beetje wat het Riagg vroeger wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een jongerenafdeling van GGZ. Ze dumpen er ongeveer alle jongeren (tussen de 18 en 30 jaar) waar ze geen raar mee weten.
GGZ = Riagg, alleen is PsyQ daar weer een onderdeel vanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, zo'n beetje wat het Riagg vroeger was
Oh, is dat veranderd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
GGZ = Riagg, alleen is PsyQ daar weer een onderdeel van.
Naamsverandering het is nog steeds kutquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, is dat veranderd?
Ja, ik ben al enige tijd weer uit de verknipte scene
Volgens mij heeft 90% wel eens ooit bij een psycholoog of een andere vorm van geestelijke begeleiding gelopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:51 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Heeft iedereen hier bij een psych gelopen dan?
Ik wel.. Maar nu niet meer nodig want erg happy.
Ja hier ook, heb een heel lichte vorm van autisme, gelukkig kan ik het sociaal compenseren dmv mijn iqquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:51 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Heeft iedereen hier bij een psych gelopen dan?
Ik wel.. Maar nu niet meer nodig want erg happy.
ajb hou op schei uit.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:58 schreef lezzer het volgende:
Zo, jij bent ook al lekker op tijd op
G'morgen!
* lezzer drinkt koffie
mja zonder hun was ik er nu niet meer geweest dus ben wel blij met zequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een jongerenafdeling van GGZ. Ze dumpen er ongeveer alle jongeren (tussen de 18 en 30 jaar) waar ze geen raar mee weten.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:11 schreef Brittie het volgende:Gutenabend. Stil hier...
Edit: Logi waar ben je joh, ik heb afleiding nodig (scriptie zucht)
coolquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Dublin is nog steeds supertof! En relatief veel lesbo's hier. Ik loop om half 2 mee in een mars om gaymarriage te legaliseren.![]()
Go youquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik loop om half 2 mee in een mars om gaymarriage te legaliseren.![]()
Is dat een echt aanzoek?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
cool
wanneer gaan wij trouwen?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:07 schreef lezzer het volgende:
Ik heb het hele weekend geklust, dus ik was een beetje afwezig.
Maar wel een stoep gelegd en de kamer geverfd
ben je lief leuk aardig knuffelbaar niet al te lelijk hou je van koken en huishouden en ben je niet allergisch voor katten? Dan jaquote:
stoepleggen? daar heb je toch mannen voor in de wereld?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:07 schreef lezzer het volgende:
Ik heb het hele weekend geklust, dus ik was een beetje afwezig.
Maar wel een stoep gelegd en de kamer geverfd
Ghe. Je vraagt het nog romantischer dan mijn ex!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben je lief leuk aardig knuffelbaar niet al te lelijk hou je van koken en huishouden en ben je niet allergisch voor katten? Dan ja
en weer een mes door mijn hartquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:00 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ghe. Je vraagt het nog romantischer dan mijn ex!
Maar: nee.
Niks persoonlijks.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en weer een mes door mijn hart![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
stoepleggen? daar heb je toch mannen voor in de wereld?
dan moet ik dus maar met jou trouwenquote:
Ik denk dat je dan eerst langs mijn vrouw moet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan moet ik dus maar met jou trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eerst langs mijn vrouw moet.
Die meerdere malen aan mij heeft laten weten dat ze mij niet laat gaan en desnoods fysiek geweld wil gebruiken jegens eventuele kaapsters op de kust.
Het is maar dat je het weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou dan blijf ik voorlopig maar genieten van het date leven
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker genieten zou ik zeggenquote:nou dan blijf ik voorlopig maar genieten van het date leven
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef Vanyel het volgende:
Maar blijft stoer dat je je eigen stoep legt. Grote stoep?
Neequote:Netjes recht enzo?
Marktplaatsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:41 schreef Vanyel het volgende:
Oppe budgetten zijn nooit leuk.
Maar hee, ik zeg zandkasteel!
Zomergasten presenteren en hoofdredacteur van Opzij.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk.![]()
Wie is ze/wat doet ze?
Ik ook. Maar Mirella van Markus vind ik wel een van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zomergasten presenteren en hoofdredacteur van Opzij.
Ik vind haar wel wat hebben eigenlijk
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef Seven.of.Nine het volgende:
En Mirella van Markus
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:37 schreef lezzer het volgende:
Iedereen zit zeker op veronica te kijken?
Guilty as chargedquote:
Omdat ze teveel over vanalles nadenken en overal problemen zienquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
waarom zijn vrouwen zo moeilijk *zucht*
Dat dus!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Omdat ze teveel over vanalles nadenken en overal problemen zien(beetje uitdaging is wel leuk tho
...). Maar wel rot voor je
hoop voor je dat ze bijdraait! Of dat er iemand anders leuks voorbij komt die niet zo moeilijk is/doet
me volgende date (die staat al een tijdje) is ook geen makkelijke.... die heeft nu al gezegd dat ze wil eindigen met een man... mja ze heeft voor de rest op sex gebied geen ervaringen met een vrouw... dus tja... wie weet kan ik haar op andere gedachten brengen hahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Omdat ze teveel over vanalles nadenken en overal problemen zien(beetje uitdaging is wel leuk tho
...). Maar wel rot voor je
hoop voor je dat ze bijdraait! Of dat er iemand anders leuks voorbij komt die niet zo moeilijk is/doet
ja en nu ben ik stiekum een beetje vliefd op haarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus!
Vreselijk vervelend (en bekend) zijn dat soort dingen trouwens..
Eerst zoenen, en daarna bedenken ze zich alsnog.. Wat is op met dat u_u
Jeetje jij kiest ze wel uit zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
me volgende date (die staat al een tijdje) is ook geen makkelijke.... die heeft nu al gezegd dat ze wil eindigen met een man...
Ik ga me gedragen... al zal dat wel moeilijk zijn... verdrink gewoon in haar ogen *zucht*quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:54 schreef Brittie het volgende:
[..]
Jeetje jij kiest ze wel uit zegMeestal zijn dat soort mensen gewoon bang voor een toekomst zonder man, want wat betekent dat voor het krijgen van kids en moeilijk moeilijk maatschappij bla bla bla
soms duurt het een tijdje voor ze inzien dat een huisje-boompje-kindje-leventje ook best met een vrouw kan en dat ze heus niet afgemaakt worden door de rest van het land
Veel plezier morgen met die andere, laat d'r niet van je profiteren tho
Autsj, dan is t al helemaal lullig..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja en nu ben ik stiekum een beetje vliefd op haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:57 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie NYC. De laatste avond zaten wij te eten in een restaurant, komt opeens Jennifer Aniston aan de tafel naast ons zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik begaf het zo wat! Of all people! Echt heel hollywood had daar kunnen gaan zitten, zonder dat ik mn hoofd er voor omdraai, maar Jennifer Aniston! Pffff! Ik ben al jaren ontzettend fan van haar. Ze is ZO mooi!!! Echt te cool!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn trouwens uber gay vriendelijk in New York. Ook naar een paar hippe lesbo clubs geweest.
Zolang ze niet gaat pratenquote:
In de serie overdrijft ze haar stem wel heeel erg hoorquote:
Lellebelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 06:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
en nu aankleden en werken en volgende date met alweer een andere vrouw hebben
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lellebel![]()
Krijgen we wel een verslag?
Aanpassing ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Ok dat klopt je.. Dr was ook zo'n film.. De beautician and the beast ofzo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 06:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
In de serie overdrijft ze haar stem wel heeel erg hoorZe heeft daar ook wel een paar kaar haar echte stem laten horen (de wasabi aflevering bijvoorbeeld
) en ook voor iemand die al behoorlijk de 40 is gepasseert is ze echt wel knap en sowieso is ze een indrukwekkende vrouw lees haar boek cancer schmancer maar eens.
en nu aankleden en werken en volgende date met alweer een andere vrouw hebben
Helaas niet...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:38 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Hoe zou de date van Kz verlopen?
Ik hoop dat er al gezoend is.![]()
quote:
Het was toch gezellig? En er is kans op herhaling?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]? date zonder zoenen is altijd
![]()
In vergelijking met mannen vind ik vrouwen wel wispelturiger. Misschien ligt het wel aan het type vrouw waarmee Kz op stap gaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:24 schreef lezzer het volgende:
ik snap eigenlijk niet waarom je zegt dat vrouwen wispelturig zijn.
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:35 schreef Logician het volgende:
jeetje ben je ook ff wat aan het bijslapen.. mis je een halve soap serie
Dan had je maar met mij moeten gaan datenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou mailtje van date gehad... bla bla bla leuk en gezellig bla bla bla meer ook niet.... en ik had hem eigenlijk al verwacht
begin het daten beetje zat te worden eigenlijk al dat gezeik....af en toe het gevoel dat ik het niet waard ben enzo.... te veel afwijzingen van je bent leuk maaaaar...... bah me zelfvertrouwen die net beetje omhoog was zakt nu ineens best heftig
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan had je maar met mij moeten gaan daten
Fas is zo heul weinig op MSNquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:40 schreef NanKing het volgende:
aww kusje voor kz
[..]
En jij en *wijst naar TT?
Ik denk 't jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:54 schreef NanKing het volgende:
Stomme Fas. Ineens een leven ofzoot?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:02 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er geen reet van. Is dat daten tegenwoordig veel ingewikkelder ofzo?
Of was ik gewoon heel populair?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bij mij was 't heel makkelijk na wat aanrommelen ben ik gewoon aan iemand blijven plakken en al 8 jaar mee samen
ijs_beer fan!
Ik denk wel dat ik best een prettige ogende pot was in those days.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:06 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat jij gewoon populair was Lezzer
Ja, same here hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:07 schreef NanKing het volgende:. Bij mij was 't heel makkelijk na wat aanrommelen ben ik gewoon aan iemand blijven plakken en al 8 jaar mee samen
lekker ijsquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan had je maar met mij moeten gaan daten
het is ook niet einde van de wereld maar het is zo moeilijk om er niet moedeloos van te worden....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:58 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik wil ook ijs!
En ik ben blij dat ik momenteel niemand date. Trek het je niet aan Kz, ze zijn knettergek.
Lekker weer is het juist!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:35 schreef lezzer het volgende:
Ik kom net thuis. Van mijn airconditioned kantoor, via koele parkeergarage, met airconditioned auto.
Ik stap uit.
OMG wat een hitteklap kreeg ik![]()
Autotemperatuursensor zei 36,5 C op de snelweg
Dat snap ik. Ik had het ook regelmatig met jongens. En met de meiden zal het ook vaak genoeg komen. Daarom date ik niet. Sowieso, waar haal jij al je dates vandaan? Ghe, je bent wel een stapje verder dan ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is ook niet einde van de wereld maar het is zo moeilijk om er niet moedeloos van te worden....
internetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:06 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik had het ook regelmatig met jongens. En met de meiden zal het ook vaak genoeg komen. Daarom date ik niet. Sowieso, waar haal jij al je dates vandaan? Ghe, je bent wel een stapje verder dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |