dat wijdbeens vond ik zo schattig toen ik mijn manneke (gizmo) had geholpen. een voordeel over dagje is het over. Wat ik wel zielig vond was dat hij een week lang niet kon springen, in ieder geval niet de hoogte kon halen die hij gewent was, waardoor hij op de bank wou springen en dan tegen de bank opknalde en zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef Logician het volgende:
Guus zit al uren onder het bed, af en toe komt ie er onder uit om een aai te halen, en dan "loopt" ie weer heel sneu terug naar zijn hoekje onder het hoofdeinde.. arme kerl ...hij loopt ook echt een beetje wijdbeens...
![]()
Springen is idd nog niet helemaal je van het iddquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:24 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dat wijdbeens vond ik zo schattig toen ik mijn manneke (gizmo) had geholpen. een voordeel over dagje is het over. Wat ik wel zielig vond was dat hij een week lang niet kon springen, in ieder geval niet de hoogte kon halen die hij gewent was, waardoor hij op de bank wou springen en dan tegen de bank opknalde en zo.
hoe was trouwens je uurtje op de dierenambu? lekker om er even uit te zijn en niet aan de pijn te hoeven denken?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:31 schreef Logician het volgende:
[..]
Moet nu echt even achter de pc weg *schuine blik naar brittie*
Ik ga ff lekker languit met de beamer naar beneden series kijken![]()
Geweldige foto he?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:10 schreef JufMariska het volgende:Guus! En wat een impressive berg medicijnen.. Pff
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:59 schreef Logician het volgende:
net terug uit ziekenhuis, schijnt dat de 'reumafactor' in mijn bloed erg hoog is, en mag nu volgende wk foto's laten maken van mijn handen en over 2wk weer een afspraak om te kijken of ik niet ook nog gewrichtsreuma er bij heb... voel me ff zwaar kut
Mag ik vragen wat tenderpoints zijn??quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:01 schreef Logician het volgende:
Oja en ik schijn 24 tenderpoints te hebben wbt mijn fibromyaligie..
Als ze willen weten of je reuma/fibromyalgie hebt drukken ze op bepaalde punten in het lichaam, die dan gevoelig zijn voor mensen die deze ziekte hebben. Normaliter testen ze 18 punten, waarvan je er meer dan 11 moet hebben om fibromyalgie te hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat tenderpoints zijn??
FF 'ontopic': Proest die ogen van Guus met die halsband......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |