Ik wacht nog tot 10 uur en dan ga ik ze posten....quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:39 schreef Tanjaa het volgende:
Maakt mij niet uit.. De rest moet nog komen
Welkomquote:
Deze zijn namens de organisatie!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:56 schreef Etcetera het volgende:Bedankt
Ik vond het leuk om ze te maken
Dat zie ik wel zittenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze zijn namens de organisatie!
[ afbeelding ]
En kunnen we volgend seizoen weer op je rekenen?
Okay dan! Nogmaals applaus voor Etcie dames en heren!quote:
Ik gun hem je van harte!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Dames en heren!
Meisjes en jongens!
Hartelijk bedankt!
je moet bij rtl gaan werkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu gaan we er eerste even uit voor de reclame.....
Jullie mogen tijdens de reclames in de VIPLounge zitten net als IARLquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even een vraagje over die reclames.
Wij als niet betalend lid zijn veroordeelt tot het kijken van reclame. Maar hoe volgt iamredleader dit? wordt bij hem als betalend lid alle reclame eruit gelaten
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik lees morgen wel in welke categorieėn ik eerste geworden ben ;P
In de OP.....quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:14 schreef Cobra4 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
* schraapt keel
Ik wil graag Hare Majesteit Koningin Beatrix bedanken voor het, al 16 jaar, mogen dienen in de Koninklijke Luchtmacht. Dit heeft er zeker tot bijgedragen dat mijn kennis enorm is toegenomen.
Dank U wel Majesteit.
kusje
Waar kan ik mijn award halen?
quote:
quote:
Dank u wel meneer de presentatort. Ik neem hem vol trots van u aan.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
En de winaar is....
Tong80!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh Thx..Ik aanvaard deze met graagtequote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
De Columbus Award voor de user met de meeste geschiedenis kennis is met overgrote meerderheid gewonnen door......
Hij reageert nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
Yeah !!!!!
Tanjaa, stuur hem dus nog maar een PM.
Nu moet ik een trofeekast bouwen, ik heb niet genoeg ruimte.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Nadat hij al spreekt als Co is hij nu ook zo grappig als Jerry.....
Ofyles!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Had ik niet moeten typen ..weg is ie weerquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef qonmann het volgende:
Congrays C4, ander icoontje heb je ook
Op de één of andere manier kan ik hem alleen opslaan als bmp en beweegt ie dus niet als UI.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
Had ik niet moeten typen ..weg is ie weer
Wow !quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Mr_Anonimous ook wel bekend als Andy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dank je meis! Dat ik ooit nog eens een schoonheidsprijs zou winnen....quote:
Thanx en ik vergeef je ook voor die raketten die je op me af schoot!quote:
Ik weet niet eens hoe je er uit ziet. Hoe kan ik dan op jou schieten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Thanx en ik vergeef je ook voor die raketten die je op me af schoot!
Is daar ook een award voor?quote:
Etcie is toch niet mannelijk..quote:
kick ...quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Met een ruime meerderheid werd gekozen..........
Mr_Anonimous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:41 schreef BasOne het volgende:
Ktij ik nu ook meer geld, sex of sex?
Was naar de film.. kom thuis hele inbox vol met naaktfoto's van Tanja...
Etcie is een jongens meisje.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:41 schreef BasOne het volgende:
Was naar de film.. kom thuis hele inbox vol met naaktfoto's van Tanja...
Ik had je voor een award genomineerd, maar helaas.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:44 schreef erkel het volgende:
Geweldige winnaars, alleen één nadeel aan deze awards.....ik heb er geen
Soempiequote:Op maandag 3 augustus 2009 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
De Guust Flater Award voor de user die de grootste blunders maakt is met enorme meerderheid gewonnen door een dame die bekend staat om haar blunderde acties.....
Dank je man!quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had je voor een award genomineerd, maar helaas.
Keep your head up!!!!!!!! There is always next season!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:44 schreef erkel het volgende:
Geweldige winnaars, alleen één nadeel aan deze awards.....ik heb er geen
The board of executives cancelled next seasonquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Keep your head up!!!!!!!! There is always next season!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bas leuk dat je er weer was....quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
The board of executives cancelled next season
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:48 schreef erkel het volgende:
[..]
Dank je man!
De envelop met inhoud is onderweg![]()
Allways a pleasurequote:Op maandag 3 augustus 2009 00:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bas leuk dat je er weer was....
Had je moeten stemmen beroepsonzinposter!quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Had je moeten stemmen beroepsonzinposter!
Had me even de poll gePM'd kanslozequote:Op maandag 3 augustus 2009 00:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Had je moeten stemmen beroepsonzinposter!
Het AKQ/AKQ SC-Awards Nominatie Topicquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Had me even de poll gePM'd kansloze
Leef je nog in 1999 ofzo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Had me even de poll gePM'd kansloze
Ah ik had toch op mezelf gestemd voor allesquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:01 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Het AKQ/AKQ SC-Awards Nominatie Topicgeen poll dus..
quote:
Proostquote:
quote:
wat is dat ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Doen jullie maar
Ik pak dit wel ^^
[ afbeelding ]
Jillz..quote:
Jij wilde de AKQ Babe worden?quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:02 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ah ik had toch op mezelf gestemd voor alles
Appel ciderquote:
Leuk gedaan Andy!quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Mensen dit waren de AKQ/AKQ SC Awards voor dit jaar hopelijk volgend jaar weer in het eerste weekend van Augustus. En nu allemaal gezellig naborrelen in de VIP lounge!
Ik dank jullie allen voor het stemmen en het aanwezig zijn!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:08 schreef Tanjaa het volgende:
Heel leuk andy!jjij mag volgend jaar weer host zijn
Eine Currywurst bitte!quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:18 schreef BasOne het volgende:
mmmm ziet er goed uit Nonni
SCHRANZEN!!!!
Dank je! Ik hoop dat iedereen het leuk vind om ze volgend jaar weer te houden?quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je! Ik hoop dat iedereen het leuk vind om ze volgend jaar weer te houden?
We hebben allemaal op andy gestemtquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:29 schreef BasOne het volgende:
Nonni, 100 keer op jezelf stemmen maakt je nog geen hunk
Een maand je melis houden maakt je nog niet MIA..... slechts verstandig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:29 schreef BasOne het volgende:
Nonni, 100 keer op jezelf stemmen maakt je nog geen hunk
True, truequote:Op maandag 3 augustus 2009 01:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een maand je melis houden maakt je nog niet MIA..... slechts verstandig.
quote:
Bedankt voor de felicitatie en de waarschuwing....quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:40 schreef Etcetera het volgende:
Feli winnaars![]()
Verzoekje van mijn kant: graag de award uploaden naar tinypic ofzo, want ik maak af en toe m'n photobucket schoon en dan loop je kans dat je award niet meer gehost wordt
Nog een keer bedankt voor het maken Etcie.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:40 schreef Etcetera het volgende:
Feli winnaars![]()
Verzoekje van mijn kant: graag de award uploaden naar tinypic ofzo, want ik maak af en toe m'n photobucket schoon en dan loop je kans dat je award niet meer gehost wordt
Ik was genomineerd, dat vond ik al heel verrassendquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bedankt voor de felicitatie en de waarschuwing....
Sorry dat er geen prijsje voor je inzat....
Ik zal mijn broertje eens mailen morgen of hij niet voor jou een mooi icon kan maken...... als dank voor je creativiteit!quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was genomineerd, dat vond ik al heel verrassend
En alle nominaties waren nog terecht ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was genomineerd, dat vond ik al heel verrassend
Da's niet nodig joh, ik vond het leuk om te doenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal mijn broertje eens mailen morgen of hij niet voor jou een mooi icon kan maken...... als dank voor je creativiteit!
Dat zal ik niet ontkennenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En alle nominaties waren nog terecht ook.![]()
Okay dan. Volgend jaar ben jij mijn Co-Host okay?quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's niet nodig joh, ik vond het leuk om te doenEn m'n katje is me dierbaar
[..]
Dat zal ik niet ontkennen
Om je nomitatie voor grove humor waar te maken had je toch iets anders als katje moeten schrijven.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:48 schreef Etcetera het volgende:
Da's niet nodig joh, ik vond het leuk om te doenEn m'n katje is me dierbaar
Niet? Even je reactie opzoeken toen Ofyles je nomineerde voor AKQ Babe.quote:Dat zal ik niet ontkennen
Trustenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
De presentator gaat eens zijn bedje opzoeken
En nu nog je avatar wijzigen en het is compleetquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:33 schreef tong80 het volgende:
Ik ben tot tranen toe ontroerd.
Dat ik dit nog mag meemaken op mijn ouwe dag.
Mr_Anonimous bedankt voor de organisatie.
Dat durf ik niet ben bang dat ik dan mijn tong niet meer kan terugvinden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En nu nog je avatar wijzigen en het is compleet
Graag gedaan!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:33 schreef tong80 het volgende:
Ik ben tot tranen toe ontroerd.
Dat ik dit nog mag meemaken op mijn ouwe dag.
Mr_Anonimous bedankt voor de organisatie.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
En daar zijn we weer.....
Wie zal het worden... MaJo, Neleos of Burnett......
En de winnaar is.......
MaJo !!!!!!!!!!!!!!
Geniaal, deze awards volledig gemist...quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
De CIA-award voor de user die zelden TVP's plaatst, maar meteen antwoord geeft op een lopende vraag is een spannende nek aan nek race geworden. De kandidaten Ofyles, PhysicsRules en Burnett gingen gelijk op.....
Volgend jaar gewoon meestemmen toch Burnett?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:26 schreef Burnett het volgende:
[..]
Geniaal, deze awards volledig gemist...
Tja, heb een iets ander systeem dan die tvp's...
Alle winnaars gefeliciteerd!!
Tot Volgende Pollquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon meestemmen toch Burnett?
leuk topic, wist niet dat het bestond. Ik heb al lekker zelf zitten fotosoepen (om 4 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor alle winnaars:
In dit topic kun je jouw eigen plaatje laten samensmeden met je awards. Voor Etcie is het natuurlijk wel tof dat haar creaties voor iedereen te zien zijn.
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht! #72
Was de kleine wakker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef PhysicsRules het volgende:
leuk topic, wist niet dat het bestond. Ik heb al lekker zelf zitten fotosoepen (om 4 uur 's nachts), want ik wil natuurlijk Etcies creaties niet verloren laten gaan.
gelukkig niet, ik was gewoon te lui om naar bed te gaan. En bezig om Wordpress onder de knie te krijgen, een nieuwe applicatie voor websites. Zoek de verschillen: eli.jeweetwel.nl en wordpress.jeweetwel.nlquote:
Maar het was toch niet echt nodig om je slipje op het podium te gooien.quote:
Was dat Tanjaa's string? Ik dacht dat het mijn pochet was......quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar het was toch niet echt nodig om je slipje op het podium te gooien.
Dus jij hebt Tanjaa's string nu in je borstzak zitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was dat Tanjaa's string? Ik dacht dat het mijn pochet was......
Het was een rental......quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij hebt Tanjaa's string nu in je borstzak zitten.
Pics!
Tanjaa's string?quote:
Ook. Maar vooral mijn Tuxedo.quote:
Je bedoelt diegene met de weinig punten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Andy, heb je de uitbijters weggelaten bij het posten van je punten overzzicht
Ja want zo ging het sneller..... sorry.....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |