En alle nominaties waren nog terecht ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was genomineerd, dat vond ik al heel verrassend
Da's niet nodig joh, ik vond het leuk om te doenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal mijn broertje eens mailen morgen of hij niet voor jou een mooi icon kan maken...... als dank voor je creativiteit!
Dat zal ik niet ontkennenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En alle nominaties waren nog terecht ook.![]()
Okay dan. Volgend jaar ben jij mijn Co-Host okay?quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's niet nodig joh, ik vond het leuk om te doenEn m'n katje is me dierbaar
[..]
Dat zal ik niet ontkennen
Om je nomitatie voor grove humor waar te maken had je toch iets anders als katje moeten schrijven.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:48 schreef Etcetera het volgende:
Da's niet nodig joh, ik vond het leuk om te doenEn m'n katje is me dierbaar
Niet? Even je reactie opzoeken toen Ofyles je nomineerde voor AKQ Babe.quote:Dat zal ik niet ontkennen
Trustenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
De presentator gaat eens zijn bedje opzoeken
En nu nog je avatar wijzigen en het is compleetquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:33 schreef tong80 het volgende:
Ik ben tot tranen toe ontroerd.
Dat ik dit nog mag meemaken op mijn ouwe dag.
Mr_Anonimous bedankt voor de organisatie.
Dat durf ik niet ben bang dat ik dan mijn tong niet meer kan terugvinden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En nu nog je avatar wijzigen en het is compleet
Graag gedaan!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:33 schreef tong80 het volgende:
Ik ben tot tranen toe ontroerd.
Dat ik dit nog mag meemaken op mijn ouwe dag.
Mr_Anonimous bedankt voor de organisatie.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
En daar zijn we weer.....
Wie zal het worden... MaJo, Neleos of Burnett......
En de winnaar is.......
MaJo !!!!!!!!!!!!!!
Geniaal, deze awards volledig gemist...quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
De CIA-award voor de user die zelden TVP's plaatst, maar meteen antwoord geeft op een lopende vraag is een spannende nek aan nek race geworden. De kandidaten Ofyles, PhysicsRules en Burnett gingen gelijk op.....
Volgend jaar gewoon meestemmen toch Burnett?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:26 schreef Burnett het volgende:
[..]
Geniaal, deze awards volledig gemist...
Tja, heb een iets ander systeem dan die tvp's...
Alle winnaars gefeliciteerd!!
Tot Volgende Pollquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon meestemmen toch Burnett?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |