Misschien zijn er mensen in Werk, Geldzaken & Recht die precies weten waar je moet zijn voor zulke zaken, ik zou het daar even proberen om wat advies in te winnen. Sterkte ermee in ieder geval!quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:41 schreef LadyEss het volgende:
Ik wilde al een klacht indienen. Ben alleen inderdaad benieuwd hoe dat werkt, wat mijn rechten daarin zijn en in hoeverre het verschil zou maken.
Vindt het in elk geval aardig associaal.![]()
Sterker zelfs, het had mn baarmoeder kunnen kosten, als het nog een paar weken door gegaan was. Heb nog wel een kinderwens, dus gelukkig is het niet zover gekomen.
Dat deed ik ook niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:55 schreef leppeh het volgende:
Mensen die zich laten afwimpelen... Als je van jezelf weet dat je geen hypochonder bent moet je niet alles slikken wat er gezegd wordt.
En doen die er niets aan dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:06 schreef JohnDDD het volgende:
Is volledig normaal. Heb heel vaak gehoord van mensen die zijn weggestuurd terwijl ze ernstige klachten hadden.
Omdat ze bleven volhouden dat er niets aan de hand was. Naja voorliegen is dan misschein niet het juiste woord ervoor, maar voelde me aardig bedonderd omdat er gewoon geen aandacht aan je besteed wordt!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoezo hebben ze je voorgelogen dan? Ik lees dat ze een verkeerde inschatting hebben gemaakt maar voorliegen?![]()
Verder natuurlijk fijn dat het allemaal toch nog goed gekomen is.
Er van uitgaande dat een arts op de loonlijst van een ziekenhuis je een goed advies geeft, zou je kunnen spreken het het achterwege houden van informatie. Iets wat je zou kunnen aanduiden als liegen. En dat die arts het misschien niet bewust deed..quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoezo hebben ze je voorgelogen dan? Ik lees dat ze een verkeerde inschatting hebben gemaakt maar voorliegen?![]()
Verder natuurlijk fijn dat het allemaal toch nog goed gekomen is.
Ook van informatie achterhouden kan je alleen spreken als die bewuste artsen geweten hebben wat TS mankeerde maar haar toch zomaar zonder behandeling naar huis hebben gestuurd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat een arts op de loonlijst van een ziekenhuis je een goed advies geeft, zou je kunnen spreken het het achterwege houden van informatie. Iets wat je zou kunnen aanduiden als liegen. En dat die arts het misschien niet bewust deed..
Dat snap ik ook wel en ik vind ook wel dat je er werk van moet maken. Er loopt daar blijkbaar iets niet helemaal goed en daar moet naar gekeken worden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:43 schreef LadyEss het volgende:
[..]
Omdat ze bleven volhouden dat er niets aan de hand was. Naja voorliegen is dan misschein niet het juiste woord ervoor, maar voelde me aardig bedonderd omdat er gewoon geen aandacht aan je besteed wordt!
Het zal je maar gebeuren, heel veel sterkte. Ik leef met je mee....quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:12 schreef LadyEss het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ben wel eerst naar mijn huisarts geweest.
Die heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis.
Ik ben wél zelf naar het UMC gegaan, waar ik wél geholpen werdt. Dat was geen probleem.
En of ik nog vruchtbaar ben moet nog blijken, over 2 weken weer controle. Maar ik ga niet van het ergste uit, ik weet nog niets verder. Tijd zal het leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |