Ook in deze reactie laat je weer blijken dat je enkel door een Wilders-afgunst bril kunt kijken. Het is daarom ook niet vreemd dat jij in werkelijk IEDER Wilders topic te vinden bent.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ook weer een beetje eenzijdig, als hij niet 4 minder, maar 4 zetels erbij zou krijgen in één week, zou er vast een topic voor geopend worden, maar dan door Wilders-aanhangers.
Je geeft meteen aan dat ik gelijk heb in het punt van mijn vorige post.quote:En dat veel Wilders-aanhangers zich niet in Wilders' plannen verdiepen, heb je natuurlijk wel gelijk in.
Ik heb geen zin om op zoek te gaan naar bewijs, maar dit is gewoon niet waar natuurlijk. Ik heb al tientallen jubel-topics voorbij zien komen als meneer weer een zeteltje erbij had... En allemaal even zinloos en kut als dit topic.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef Refragmental het volgende:
De Wilders aanhangers gaan ook niet voor iedere virtuele winstzetel een feesttopic openen.... dit in tegenstelling tot de tegenstanders die voor iedere negatieve scheet over Wilders niet weten hoe snel ze een feesttopic moeten openen.
Nee, je liegt. Of beter: je denkt dat het zo is, omdat je graag wilt wat het zo is. In werkelijkheid worden vrijwel alle Wilders-topics geopend door verzuurde linksche users.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om op zoek te gaan naar bewijs, maar dit is gewoon niet waar natuurlijk. Ik heb al tientallen jubel-topics voorbij zien komen als meneer weer een zeteltje erbij had...
Ik zeg ze moeten het meer van media aandacht hebben en daar is geen woord van gelogen. De PVV bestaat nog maar een paar jaar, er is geen vaste achterban die loyaal is aan de PVV. De PVV valt en staat met de media-aandacht die verkregen wordt. Het is dan ook niet zo gek dat de PVV allerlei gekke kamervragen stelt om zo de media te kunnen halen of dat de PVV vraagt om een kostenplaatje voor allochtonen, terwijl daar al cijfers over bestaan. Wanneer komt de PVV nou eens met oplossingen in plaats van het "aankaarten" waar ze al jaren mee bezig zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:29 schreef Refragmental het volgende:
Nee hoor, dat is echt zo bij iedere partij en niet PVV eigen.
Alleen willen sommige mensen dat niet zien, waaronder jij.
Zoals ik al zei, ik ben niet vaak genoeg op het forum om dat te zien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om op zoek te gaan naar bewijs, maar dit is gewoon niet waar natuurlijk. Ik heb al tientallen jubel-topics voorbij zien komen als meneer weer een zeteltje erbij had... En allemaal even zinloos en kut als dit topic.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:40 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Nee, je liegt. Of beter: je denkt dat het zo is, omdat je graag wilt wat het zo is. In werkelijkheid worden vrijwel alle Wilders-topics geopend door verzuurde linksche users.
Onzin.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:40 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Nee, je liegt. Of beter: je denkt dat het zo is, omdat je graag wilt wat het zo is. In werkelijkheid worden vrijwel alle Wilders-topics geopend door verzuurde linksche users.
Dat is waar, maar bij andere partijen kan je het wel wat makkelijker invullen waar ze ongeveer zullen staan. Ook als je je niet hebt verdiept in de standpunten van de VVD of SP, weet je waar ze ongeveer staan als het gaat om bijvoorbeeld zorg of economie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef Refragmental het volgende:
Overigens weet 99% van de kiezers niks of nauwelijks van de plannen van hun partij.... ook daarin is de PVV niet anders dan alle andere partijen.
Of ze blijven wat meer hangenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben niet vaak genoeg op het forum om dat te zien.
Maar voor mij gevoel zijn er meer feesttopics van Wilders tegenstanders dan feesttopics van Wilders aanhangers.
Miisschien kom ik gewoon op de verkeerde momenten op Fok
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is waar, maar bij andere partijen kan je het wel wat makkelijker invullen waar ze ongeveer zullen staan. Ook als je je niet hebt verdiept in de standpunten van de VVD of SP, weet je waar ze ongeveer staan als het gaat om bijvoorbeeld zorg of economie.
Bij Wilders is dat nog erg zwabberend, buiten zijn bekende punten over immigratie en criminaliteit.
Dit zie ik inderdaad vaker dan andersomquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:42 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Jammer voor jou, maar check dit plaatje maar eens:
[ afbeelding ]
Meer links dan rechts.
De PVV is al weken dalende, pas nu er een 4 zetel verlies is, is er een topic over. Er zijn trouwens ook juichtopics over Wilders' winst in peilingen geweest.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef Refragmental het volgende:
De Wilders aanhangers gaan ook niet voor iedere virtuele winstzetel een feesttopic openen.... dit in tegenstelling tot de tegenstanders die voor iedere negatieve scheet over Wilders niet weten hoe snel ze een feesttopic moeten openen.
De PVV is een beweging, geen partij, dat ten eerste: er zijn geen leden die inbreng hebben in het beleid van de partij. Daarnaast is de PVV qua opvattingen ook niet normaal, Wilders' ideeën zijn extremer dan die van welke partij dan ook. Juist in dit geval moeten mensen zich beter verdiepen in de standpunten en realiseren waar ze hun stem op uitbrengen. Ik geloof er trouwens niks van dat het percentage van de achterban dat niets weet van de standpunten van de PVV even groot is als bijvoorbeeld bij de D66 of het CDA.quote:Overigens weet 99% van de kiezers niks of nauwelijks van de plannen van hun partij.... ook daarin is de PVV niet anders dan alle andere partijen.
Elke beginnende partij moet het van de media aandacht hebben.... en wederom is ook daar de PVV geen uitzondering op.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik zeg ze moeten het meer van media aandacht hebben en daar is geen woord van gelogen. De PVV bestaat nog maar een paar jaar, er is geen vaste achterban die loyaal is aan de PVV. De PVV valt en staat met de media-aandacht die verkregen wordt. Het is dan ook niet zo gek dat de PVV allerlei gekke kamervragen stelt om zo de media te kunnen halen of dat de PVV vraagt om een kostenplaatje voor allochtonen, terwijl daar al cijfers over bestaan. Wanneer komt de PVV nou eens met oplossingen in plaats van het "aankaarten" waar ze al jaren mee bezig zijn.
Van vrijwel "alle topics", naar "meer links dan rechts" is al een hele draai, ouwe draaikont. Daarnaast is dat niets anders dan een moment-opname en zijn er vaak genoeg meer "pro" dan "anti" topics bovenaan de lijst geweest.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:42 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Jammer voor jou, maar check dit plaatje maar eens:
[ afbeelding ]
Meer links dan rechts.
Nu is het toevallig zo dat de PVV volgens mij een van de weinige beginnende "partijen" is, de partij voor de dieren is er nog en TON, maar die zijn ook niet echt nieuw. De PVV verschilt dus wel van andere partijen, je hield eerder nog vol dat dat niet zo was.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Elke beginnende partij moet het van de media aandacht hebben.... en wederom is ook daar de PVV geen uitzondering op.
Hoe ze deze media aandacht krijgen kun je je vraagtekens bij plaatsen.... maar zeker is het dat alle andere partijen zouden willen dat zij ook zulke media aandacht hadden.
Ik post niet in "die bullcrap" hoor en ik lees ze ook niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je hebt mij als 'rechtse' anders ook niet overtuigd jou respect te geven, dus ik snap ook wel dat mensen over het algemeen wegvluchten van die bullcrap.
Ja maar de PvdD en TON houden er ook niet zulke 'afwijkende' ideeën op na, dus dan is het ook eigenlijk aardig logisch dat de media deze een beetje links laten liggen. Het is niet zo heel interessant om een verhaaltje over koetjes en kalfjes te horen van Thieme, of een gematigde Wilders-kloon die schreeuwt om aandacht.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nu is het toevallig zo dat de PVV volgens mij een van de weinige beginnende "partijen" is, de partij van de dieren is er nog en TON, maar die is ook niet echt nieuw. De PVV verschilt dus wel van andere partijen, je hield eerder nog vol dat dat niet zo was.
Weken dalende?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De PVV is al weken dalende, pas nu er een 4 zetel verlies is, is er een topic over. Er zijn trouwens ook juichtopics over Wilders' winst in peilingen geweest.
Dat is ook bij de meeste partijen zo. Als jij denkt dat je als simpel lid van bijv de PvdA inbreng hebt dan kom je van een koude kermis thuis... bijna alle partijen zijn van een ons-kent-ons kliekje die alles bepalen.quote:[..]
De PVV is een beweging, geen partij, dat ten eerste: er zijn geen leden die inbreng hebben in het beleid van de partij.
JIJ vind zijn ideeën extremer... ik niet. Ik vind bijvoorbeeld veel van de ideeën van de PvdA en CDA gevaarlijker voor ons land dan die van de PVV.quote:Daarnaast is de PVV qua opvattingen ook niet normaal, Wilders' ideeën zijn extremer dan die van welke partij dan ook. Juist in dit geval moeten mensen zich beter verdiepen in de standpunten en realiseren waar ze hun stem op uitbrengen.
Jij gelooft dat niet vanwege je Wilders-afgunst.quote:Ik geloof er trouwens niks van dat het percentage van de achterban dat niets weet van de standpunten van de PVV even groot is als bijvoorbeeld bij de D66 of het CDA.
Mag ik het ook een weekje proberen? "Ach laat ze het ook maar even proberen", is geen argument.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach, misschien kan het een keer geen kwaad als een partij als de PVV de grootste wordt. Alle partijen tot nu toe maken er sowieso een potje van dus waarom mag de PVV er niet een keer een potje van maken?
En alle andere partijen bestaan al zolang als dat de politiek bestaat? Zij zijn nooit een beginnende partij geweest?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nu is het toevallig zo dat de PVV volgens mij een van de weinige beginnende "partijen" is, de partij voor de dieren is er nog en TON, maar die zijn ook niet echt nieuw. De PVV verschilt dus wel van andere partijen, je hield eerder nog vol dat dat niet zo was.
Als je ze niet leest, hoe weet je dan wat de inhoud is? Jomanda-intuitie?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:55 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ik post niet in "die bullcrap" hoor en ik lees ze ook niet.
Ik mijd Wilderstopics juist als de pest, omdat je ziet dat die alleen maar bevolkt worden door linksche pubers die het leuk vinden elkaar te overtreffen in het uiten van steeds vunzigere beledingen aan het adres van Geert Wilders en diens achterban. Niemand ligt wakker van dat puberale gedoe natuurlijk, maar je wilt er als volwassen persoon ook niet tussen gezien worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |