http://www.telegraaf.nl/b(...)r_de_grootste__.htmlquote:De partij van Geert Wilders is niet meer de grootste. De PVV lijkt last te hebben van het gebrek aan aandacht tijdens de vakantie en verliest vier zetels in de politieke barometer ten opzichte van vorige week.
In de vorige peiling van twee weken geleden stond de PVV nog op 32 zetels. Daarmee was het de grootste partij, samen met het CDA.
De christendemocraten profiteren van de terugval van de PVV, zo blijkt uit de donderdag gepubliceerde barometer. Het CDA krijgt er twee zetels bij en komt daarmee uit op 34 zetels. Wilders staat op een tweede plek en de PvdA neemt een derde positie in met 22 zetels.
Synovate schrijft de terugval van Wilders toe aan aan de politieke stilte door het reces.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:12 schreef Andries1 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_de_grootste__.html
Aaaaw, wat zielig nou voor meneer Wilders en zijn aanbidders. Al die +10 en +20 zetels blijken in werkelijkheid -4 zetels te zijn. Er is duidelijk sprake van Der Untergang.
[ afbeelding ]
Herr Wilders imiteert MJ MJ draait zich om in z'n graf
Ook vreemd dat de FP is gestopt met het posten van de wekelijkse Maurice de Hond-peilingen. Toeval?
Volgens mij is dit gewoon politiek eigen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:18 schreef Meh7 het volgende:
Ik weet niet of er een daling ingezet is, hij is een tijdje uit het nieuws verdwenen, het is ook nog eens zomerreces. Hij zal nog wel zijn best doen om de media te halen, wellicht komt Fitna 2 nog binnenkort uit. Maar goed, dit is wel hoe de PVV werkt: extreem populistisch is de PVV.
Verdonk stond trouwens ooit ook op 29 zetels.
On topic: het is toch allemaal virtueelquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:15 schreef Refragmental het volgende:
Je kunt ook doorslaan in je Wilders afgunst verafgoding... het begint een beetje op idioterie te lijken.
Ik denk dat hij doelt op alle mensen die reageren met "+10 zetels voor Wilders", dit zie je het meest op Geenstijl gebeuren zodra er een "allochtoon" gerelateerd nieuwsbericht is. Wilders heeft er niet +10 zetels bij gekregen (en dan praten we over de peilingen), maar zelfs vier minder in vergelijking tot de laatste peilingen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Blijken in werkelijkheid -4 zetels te zijn?
Hebben ze nu dan 32 zetels in de kamer?
Je kunt ook doorslaan in je Wilders afgunst... het begint een beetje op idioterie te lijken.
van de FP:quote:Ook vreemd dat de FP is gestopt met het posten van de wekelijkse Maurice de Hond-peilingen. Toeval?
Peiling de Hondquote:De PVV van Geert Wilders blijft stabiel op 31 zetels hangen en is daarmee de tweede grootste partij in de peilingen.
Dit is een beetje te kort door de bocht. De PVV moet het meer van media-aandacht hebben dan andere partijen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon politiek eigen.
Alleen toe diezelfde sukkels PvdA of CDA stemden hoorde je niemand.
HAHAHAquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:21 schreef hans3000 het volgende:
Zijn stemmers waren niet thuis om aan te geven hoe geil ze geertje vinden.
Die zijn massaal naar Marokko toe om zich daar aan Marokkanen te irriteren.
Ze kregen namelijk last van afkickverschijnselen.
Dit dus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:20 schreef RobbieRivera het volgende:
Wilders uithuiltopic nummer zoveel ...
Tja, sommigen zijn inderdaad te geobsedeerd door Geert. Massa-fok-hysterie
Ook weer een beetje eenzijdig, als hij niet 4 minder, maar 4 zetels erbij zou krijgen in één week, zou er vast een topic voor geopend worden, maar dan door Wilders-aanhangers.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dit dus.
Het lijkt haast dat Wilders zijn tegenstanders tevens zijn meest fanatieke volgelingen zijn
Bij het bericht van de FP (peiling de Hond) staat een cruciaal woordje, nml stabiel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Der Untergang en Herr Wilders vind ik rare termen om te gebruiken als TT en OP. Maar daar kijk ik maar even over heen.
Verder vind ik 4 zetels verlies nog wel meevallen, dat getal vliegt zo snel op en neer bij elke peiling. Je kan er niet echt wijs uit worden.
Goh, daar ben je anders zo vol van... vreemd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Der Untergang en Herr Wilders vind ik rare termen om te gebruiken als TT en OP. Maar daar kijk ik maar even over heen.
Nee hoor, dat is echt zo bij iedere partij en niet PVV eigen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:21 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dit is een beetje te kort door de bocht. De PVV moet het meer van media-aandacht hebben dan andere partijen.
*proest*quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
En dat veel Wilders-aanhangers zich niet in Wilders' plannen verdiepen, heb je natuurlijk wel gelijk in.
Oh ik heb een hele goede hoor, maar ik houd m'n fatsoen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:32 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Kon je geen eigen flametekst verzinnen? Stakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |