abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71661245
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Vinden jullie de spulletjes in de online shop ook echt mooi? Ik vind zelf het meeste zo gewoontjes en saai. De HM pink-label in de winkels is vaak vele malen mooier. Veel leukere jurkjes, jasjes etcetera.. Maar er zijn ook niet veel hm-filialen die pink label hebben dacht ik..
Heel veel dingen vind ik niet mooi of wel mooi maar dan zie ik al aan de stof (100% viscose ) dat het niks is qua kwaliteit dus dan koop ik het niet. Ook al is het een koopje dan nog moet ik het niet.

Dingen zoals dit daar lig ik weer wel voor te kwijlen:

Dit ziet er heel simpel en basic uit. Maar met de juiste legging, laarzen, riem en sieraden weet ik er wel wat leuks van te maken:

Deze (in het zwart met roze) in een opwelling gekocht in de winkel. Na 2x dragen al een pluis-rug. Echt niet cool! Ga nu opletten met VISCOSE!:
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_71661444
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:39 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Die van mij stond gister (nadat ik alles in het mandje had gedaan op de shop) op half augustus. Wil ik een minuut later gaan kijken, 'geen nog te verwerken bestellingen' oid en hij staat ook niet bij de bestellingen die onderweg waren. Nogsteeds niet, overigens.
quote:
> Beste Tamara,
>
> Helaas is je bestelling uit het systeem verwijderd daar je kortingscodes had gebruikt die je niet persoonlijk via jouw e-mail of per post van ons had ontvangen.
> Als je de artikelen toch nog wil ontvangen moet je ze opnieuw inbrengen, maar dan wel zonder kortingscodes.
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> H&M Klantenservice.

Hallo,

Een beetje vreemd dat ik geen bericht krijg van het annuleren van mijn bestelling, door jullie.
Neem aan dat jullie toch wel graag willen dat jullie klanten blijven bestellen?
Stukje klantvriendelijkheid/service, toch wel. Ik was mijn bestelling namelijk echt kwijt.

Mvg,
Tamara ****

Of heb ik nu ongelijk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71661629
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:26 schreef maartjeh het volgende:

[..]

[..]

Hallo,

Een beetje vreemd dat ik geen bericht krijg van het annuleren van mijn bestelling, door jullie.
Neem aan dat jullie toch wel graag willen dat jullie klanten blijven bestellen?
Stukje klantvriendelijkheid/service, toch wel. Ik was mijn bestelling namelijk echt kwijt.

Mvg,
Tamara ****

Of heb ik nu ongelijk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik al een hele discussie over gehad. Verwijder dan ALLEEN die korting en stuur een mailtje zodat klanten op tijd weten waar ze aan toe zijn. Ze verwijderen je hele order en die melding die krijg je een WEEK later pas met de post!!!!
pi_71661680
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:32 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Daar heb ik al een hele discussie over gehad. Verwijder dan ALLEEN die korting en stuur een mailtje zodat klanten op tijd weten waar ze aan toe zijn. Ze verwijderen je hele order en die melding die krijg je een WEEK later pas met de post!!!!
Ehm. Ik krijg sowieso nooit wat met de post, behalve m'n rekeningen. (Die ik overigens ook niet meer betaal want ze werken 'm niet bij en dus weet ik niet wat ik nu moet betalen.)
pi_71661726
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Heel veel dingen vind ik niet mooi of wel mooi maar dan zie ik al aan de stof (100% viscose ) dat het niks is qua kwaliteit dus dan koop ik het niet. Ook al is het een koopje dan nog moet ik het niet.
(...)
H&M viscose dan denk ik? Want sommige dingen van viscose zijn wel goed. Van H&M heb ik niks met viscose, alles van minimaal 90% katoen.
pi_71661960
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:34 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ehm. Ik krijg sowieso nooit wat met de post, behalve m'n rekeningen. (Die ik overigens ook niet meer betaal want ze werken 'm niet bij en dus weet ik niet wat ik nu moet betalen.)
Ik kreeg ook alleen maar rekeningen met de post, tot die annuleringsbrief van de week. Toen had ik al een mailgevecht met de klantenservice 8er de rug. Dat is omdat ik zelf de site elke dag check. Klanten die dit niet doen komen er pas een week later 8er dat hun order niet meer bestaat. Alles doen ze via de mail, bevesitingen en kortingen en reclame. Maar als ze zomaar een bestelling verwijderen dan hoor je niks! Dat vind ik zo laf.
pi_71662006
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:43 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Ik kreeg ook alleen maar rekeningen met de post, tot die annuleringsbrief van de week. Toen had ik al een mailgevecht met de klantenservice 8er de rug. Dat is omdat ik zelf de site elke dag check. Klanten die dit niet doen komen er pas een week later 8er dat hun order niet meer bestaat. Alles doen ze via de mail, bevesitingen en kortingen en reclame. Maar als ze zomaar een bestelling verwijderen dan hoor je niks! Dat vind ik zo laf.
Nogal laf ja. Als ze geld willen beuren kan 't ineens wel. Ammehoela. Sowieso ga je zo niet met klanten om die bergen met geld aan de H&M uitgeven.
pi_71662826
Wauw, op een dag manco én voorgesorteerd. Maar... morgen ben ik er weer niet. Dus dikke kans dat mijn H&Mpakje weer bij dezelfde buren komt te staan, aangezien de naaste buren er niet zijn momenteel. Die buren weten natuurlijk niet dat ik H&M-home spulletjes besteld heb, ze denken vast dat ik alleen maar kleding koop

Kan ik wel meteen testen of de postbode intussen heeft begrepen dat ik een BRIEF-JE wil
pi_71664670
De meeste dingen vind ik best leuk en ze zijn ook nog eens enorm goedkoop (ik bestel eigenlijk alleen in de sale of ik moet echt iets nodig hebben) en ik weet bij de H&M meteen welke modelletjes staan en welke niet dus hoef ik niet dagen de stad door te lopen om te veel te betalen voor een shirtje of zo

mijn jasje gaat trouwens terug
ik durfde het niet meer aan nadat mijn mama oma en zusje hem af kraakte
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 01:28:05 #285
214062 Jep.
harharhar.
pi_71670688
Die 2 laatste bestelling zijn allebei onderweg! Doen ze vlot.
Eerste pakket is voor de 2e keer niet aangeboden bij mij thuis terwijl hij al wel rondrijd, zal wel door die TNT vakantieperiode zijn maar booooo.
//
pi_71672234
Sta ik vroeg op, is dat shortje er weer niet in mijn maat . Ik heb nooit een maat groter van broeken (ook niet bij de H&M, waar je het maar nooit weet), maar valt de Trend lijn misschien kleiner uit? *hoopt
pi_71672252
I GIVE UP.

Weer ongeldige rabatcombinatie, en het is helemaal geen combinatie. Code 7848 doet het dus niet (meer).
pi_71672374
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:

Dingen zoals dit daar lig ik weer wel voor te kwijlen:

[ afbeelding ]

Ik moet ook echt niet meer in dit topic kijken hé Ik heb dat rode jurkje besteld En gelijk maar nog wat zooi in de sale nu ik toch bezig was
pi_71672946
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 07:21 schreef Oserdare het volgende:
I GIVE UP.

Weer ongeldige rabatcombinatie, en het is helemaal geen combinatie. Code 7848 doet het dus niet (meer).
Ah jammer, vorige week nog wel.
Misschien een teken dat ik niet meer mag bestellen
Tap tap tap
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:22:31 #290
123170 alors
zlata1234
pi_71673398
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 07:16 schreef Oserdare het volgende:
Sta ik vroeg op, is dat shortje er weer niet in mijn maat . Ik heb nooit een maat groter van broeken (ook niet bij de H&M, waar je het maar nooit weet), maar valt de Trend lijn misschien kleiner uit? *hoopt
Ja mijn jasje was er ook al niet ... Trend valt voor zover ik weet gewoon normaal.
know'm sayin?
word? word.
pi_71674564
Het is niet eerlijk .

Heeft iemand nog een kortingscode?
pi_71674611
pas maar op volgens mij worden ze strenger met die codes
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:18:34 #293
123170 alors
zlata1234
pi_71674628
Zeker als je bent 'betrapt', dan blijven ze je controleren...
know'm sayin?
word? word.
pi_71674665
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:18 schreef alors het volgende:
Zeker als je bent 'betrapt', dan blijven ze je controleren...
mwah, ik heb alle keren besteld met 15 euro korting en ben één keer betrapt, vorig jaar, en daarna gewoon weer geprobeerd .
Tap tap tap
pi_71675039
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:17 schreef liefie_ het volgende:
pas maar op volgens mij worden ze strenger met die codes
Yep..
quote:
> Beste Tamara,
>
> Helaas is je bestelling uit het systeem verwijderd daar je kortingscodes had gebruikt die je niet persoonlijk via jouw e-mail of per post van ons had ontvangen.
> Als je de artikelen toch nog wil ontvangen moet je ze opnieuw inbrengen, maar dan wel zonder kortingscodes.
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> H&M Klantenservice.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:40:19 #296
123170 alors
zlata1234
pi_71675183
Tcoh blijft het onbegrijpelijk dat ze hele bestelllingen annuleren en niet alleen de kortingen verwijderen....
know'm sayin?
word? word.
pi_71675243
Ik heb nog nooit problemen gehad met de-klantenservice-weghaal-service
pi_71675681
Ik heb ook geluk gehad, heb 15 euro korting gehad op een bestelling, die in drieën werd gesplitst vanwege levertijden. Nu is de eerste geleverd en van de tweede is de chauffeur onderweg En de derde komt half september, maar die korting stond op de factuur van het eerste pakje, dus ik ben er doorheen geglipt. Ik heb 7848 ook niet eerder gebruikt overigens.

Ik moet over een uur werken, ik hoop dat de chauffeur toevallig eerst langs mij komt
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:01:10 #299
123170 alors
zlata1234
pi_71675728
Ik ook niet, bestelling wed dan gewoon niet in behandeling genomen.

Ik had bij mijn laatste bestelling haarspeldjes die later werden geleverd, om zo mijn bestelling te kunnen splitsen. Maar voor het gemak hebben ze die er maar helemaal uitgeflikkert, zodat ze geen nalevering hoefden te doen
know'm sayin?
word? word.
pi_71675775
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:01 schreef alors het volgende:
Ik ook niet, bestelling wed dan gewoon niet in behandeling genomen.

Ik had bij mijn laatste bestelling haarspeldjes die later werden geleverd, om zo mijn bestelling te kunnen splitsen. Maar voor het gemak hebben ze die er maar helemaal uitgeflikkert, zodat ze geen nalevering hoefden te doen
Oja, dan is de waarde van de nalevering te laag om nog verstuurd te worden ofzo, ook een keer gehad met een shirtje. Word je gedwongen een maand te wachten zodat het in één keer geleverd wordt. Maar daar krijg je ook geen bericht van, er staat ineens iets van 'waarde bestelling te laag' ofzo, waar je dan zelf uit op kunt maken dat je het a) niet krijgt of b) gedwongen wordt een maand te wachten of c) er meer dingen bij moet flikkeren die dan pas leverbaar zijn .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')