Heel veel dingen vind ik niet mooi of wel mooi maar dan zie ik al aan de stof (100% viscosequote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Vinden jullie de spulletjes in de online shop ook echt mooi? Ik vind zelf het meeste zo gewoontjes en saai. De HM pink-label in de winkels is vaak vele malen mooier. Veel leukere jurkjes, jasjes etcetera.. Maar er zijn ook niet veel hm-filialen die pink label hebben dacht ik..
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:39 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Die van mij stond gister (nadat ik alles in het mandje had gedaan op de shop) op half augustus. Wil ik een minuut later gaan kijken, 'geen nog te verwerken bestellingen' oid en hij staat ook niet bij de bestellingen die onderweg waren.Nogsteeds niet, overigens.
quote:> Beste Tamara,
>
> Helaas is je bestelling uit het systeem verwijderd daar je kortingscodes had gebruikt die je niet persoonlijk via jouw e-mail of per post van ons had ontvangen.
> Als je de artikelen toch nog wil ontvangen moet je ze opnieuw inbrengen, maar dan wel zonder kortingscodes.
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> H&M Klantenservice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
[..]
Hallo,
Een beetje vreemd dat ik geen bericht krijg van het annuleren van mijn bestelling, door jullie.
Neem aan dat jullie toch wel graag willen dat jullie klanten blijven bestellen?
Stukje klantvriendelijkheid/service, toch wel. Ik was mijn bestelling namelijk echt kwijt.
Mvg,
Tamara ****
Of heb ik nu ongelijk?Daar heb ik al een hele discussie over gehad. Verwijder dan ALLEEN die korting en stuur een mailtje zodat klanten op tijd weten waar ze aan toe zijn. Ze verwijderen je hele order en die melding die krijg je een WEEK later pas met de post!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wild horses run unbridled or their spirit dies...
Ehm. Ik krijg sowieso nooit wat met de post, behalve m'n rekeningen. (Die ik overigens ook niet meer betaal want ze werken 'm niet bij en dus weet ik niet wat ik nu moet betalen.)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:32 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Daar heb ik al een hele discussie over gehad. Verwijder dan ALLEEN die korting en stuur een mailtje zodat klanten op tijd weten waar ze aan toe zijn. Ze verwijderen je hele order en die melding die krijg je een WEEK later pas met de post!!!!
H&M viscose dan denk ik? Want sommige dingen van viscose zijn wel goed. Van H&M heb ik niks met viscose, alles van minimaal 90% katoen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Heel veel dingen vind ik niet mooi of wel mooi maar dan zie ik al aan de stof (100% viscose) dat het niks is qua kwaliteit dus dan koop ik het niet. Ook al is het een koopje dan nog moet ik het niet.
(...)
Ik kreeg ook alleen maar rekeningen met de post, tot die annuleringsbrief van de week. Toen had ik al een mailgevecht met de klantenservice 8er de rug. Dat is omdat ik zelf de site elke dag check. Klanten die dit niet doen komen er pas een week later 8er dat hun order niet meer bestaat. Alles doen ze via de mail, bevesitingen en kortingen en reclame. Maar als ze zomaar een bestelling verwijderen dan hoor je niks! Dat vind ik zo laf.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ehm. Ik krijg sowieso nooit wat met de post, behalve m'n rekeningen. (Die ik overigens ook niet meer betaal want ze werken 'm niet bij en dus weet ik niet wat ik nu moet betalen.)
Nogal laf ja. Als ze geld willen beuren kan 't ineens wel. Ammehoela. Sowieso ga je zo niet met klanten om die bergen met geld aan de H&M uitgeven.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:43 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik kreeg ook alleen maar rekeningen met de post, tot die annuleringsbrief van de week. Toen had ik al een mailgevecht met de klantenservice 8er de rug. Dat is omdat ik zelf de site elke dag check. Klanten die dit niet doen komen er pas een week later 8er dat hun order niet meer bestaat. Alles doen ze via de mail, bevesitingen en kortingen en reclame. Maar als ze zomaar een bestelling verwijderen dan hoor je niks! Dat vind ik zo laf.
Ik moet ook echt niet meer in dit topic kijken héquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Dingen zoals dit daar lig ik weer wel voor te kwijlen:
[ afbeelding ]
Ah jammer, vorige week nog wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:21 schreef Oserdare het volgende:
I GIVE UP.
Weer ongeldige rabatcombinatie, en het is helemaal geen combinatie. Code 7848 doet het dus niet (meer).
Ja mijn jasje was er ook al nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:16 schreef Oserdare het volgende:
Sta ik vroeg op, is dat shortje er weer niet in mijn maat. Ik heb nooit een maat groter van broeken (ook niet bij de H&M, waar je het maar nooit weet), maar valt de Trend lijn misschien kleiner uit? *hoopt
mwah, ik heb alle keren besteld met 15 euro kortingquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:18 schreef alors het volgende:
Zeker als je bent 'betrapt', dan blijven ze je controleren...
Yep..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:17 schreef liefie_ het volgende:
pas maar op volgens mij worden ze strenger met die codes
quote:> Beste Tamara,
>
> Helaas is je bestelling uit het systeem verwijderd daar je kortingscodes had gebruikt die je niet persoonlijk via jouw e-mail of per post van ons had ontvangen.
> Als je de artikelen toch nog wil ontvangen moet je ze opnieuw inbrengen, maar dan wel zonder kortingscodes.
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> H&M Klantenservice.
Oja, dan is de waarde van de nalevering te laag om nog verstuurd te worden ofzo, ook een keer gehad met een shirtje. Word je gedwongen een maand te wachten zodat het in één keer geleverd wordt. Maar daar krijg je ook geen bericht van, er staat ineens iets van 'waarde bestelling te laag' ofzo, waar je dan zelf uit op kunt maken dat je het a) niet krijgt of b) gedwongen wordt een maand te wachten of c) er meer dingen bij moet flikkeren die dan pas leverbaar zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:01 schreef alors het volgende:
Ik ook niet, bestelling wed dan gewoon niet in behandeling genomen.
Ik had bij mijn laatste bestelling haarspeldjes die later werden geleverd, om zo mijn bestelling te kunnen splitsen. Maar voor het gemak hebben ze die er maar helemaal uitgeflikkert, zodat ze geen nalevering hoefden te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |