gewoon in de kroeg kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:49 schreef ToasterxD het volgende:
pff ik dacht ik ga weer is online kijken. 6 euro per wedstrijd, terwijl het vorig jaar 4.50 was en kon je een heel weekend kijken.
Maarja, dalik lekker psv kijken. Ik luister nu maar via de radio =)

Ik begon zoiets al te vermoeden. Ik denk dat er een paar bijzitten die niet eens weten hoe het voelt om op een paar voetbalschoenen te lopen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:50 schreef WEST het volgende:
[..]
daarom zijn de meeste hier maar voetballers van fc knut 8

Reitsma gebruikte een ten Napel term "duveltje uit een doosje"quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:51 schreef LuckyLuQ het volgende:
lekker combinatiespel, zou evert ten napel zeggen

Vorig seizoen begon hij de eerste wedstrijd ook op de bankquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:52 schreef leroytje het volgende:
Aisatti 2008: Ik ga naar Ajax, want daar krijg ik meer speeltijd.
Aisatti 2009: seizoensopening: Ik zit op de bank

Noh, echt nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben bang dat de Aiss hetzelfde lot wacht als onder al zijn andere trainers. Helaas.²

dat wou ik net zeggenquote:

Hij zit denk op zn Twitter http://twitter.com/evert_ten_napelquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:52 schreef BoerBert het volgende:
Wtf, Reitsma begint met Ten Napel-opmerkingen te strooien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |