je begreep de vraag nietquote:
Rommedahlquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu tellen hoe vaak de "Rommedahl" reacties voor bij komen.
Bij elke sollicitatie stuur ik hem weer mee andersquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik gebruik mn CV alleen in de winter
Gewoon in een envelop?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:46 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Bij elke sollicitatie stuur ik hem weer mee anders
Eén keer kreeg ie hem plots voor zijn voeten en de ander kwam op de lat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:45 schreef Kanariegeel het volgende:
Rommedahl mist gewoon 2x terwijl de keeper weg is![]()
2e moment was gewoon pech, maar mooi ingeschoten. 1e moment moet je gewoon meer mee doen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:47 schreef cheqy het volgende:
[..]
Eén keer kreeg ie hem plots voor zijn voeten en de ander kwam op de lat.
Die jongen kan echt geen goed doen he? Azijnzeikerds.
Wat nou weer?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:48 schreef dronkeykong het volgende:
Kaart scheids godverdomme
1e moment kreeg ie de bal opeens voor zijn voeten met weinig tijd en ruimte.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
2e moment was gewoon pech, maar mooi ingeschoten. 1e moment moet je gewoon meer mee doen.
Kuipersquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:49 schreef Parafernalia het volgende:
Wiens moeder is een hoer?
daarom zijn de meeste hier maar voetballers van fc knut 8quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:47 schreef cheqy het volgende:
[..]
En keer kreeg ie hem plots voor zijn voeten en de ander kwam op de lat.
Die jongen kan echt geen goed doen he? Azijnzeikerds.
Was vorig jaar ook al zo hoor, je bent in de war met twee jaar geleden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:49 schreef ToasterxD het volgende:
pff ik dacht ik ga weer is online kijken. 6 euro per wedstrijd, terwijl het vorig jaar 4.50 was en kon je een heel weekend kijken.
Maarja, dalik lekker psv kijken. Ik luister nu maar via de radio =)
kuipers die op hitler lijkt?quote:
ja is wiens zijn moeder een hoer.... arme wiensquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:49 schreef Parafernalia het volgende:
Wiens moeder is een hoer?
gewoon in de kroeg kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:49 schreef ToasterxD het volgende:
pff ik dacht ik ga weer is online kijken. 6 euro per wedstrijd, terwijl het vorig jaar 4.50 was en kon je een heel weekend kijken.
Maarja, dalik lekker psv kijken. Ik luister nu maar via de radio =)
Ik begon zoiets al te vermoeden. Ik denk dat er een paar bijzitten die niet eens weten hoe het voelt om op een paar voetbalschoenen te lopen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:50 schreef WEST het volgende:
[..]
daarom zijn de meeste hier maar voetballers van fc knut 8
Reitsma gebruikte een ten Napel term "duveltje uit een doosje"quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:51 schreef LuckyLuQ het volgende:
lekker combinatiespel, zou evert ten napel zeggen
Vorig seizoen begon hij de eerste wedstrijd ook op de bankquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:52 schreef leroytje het volgende:
Aisatti 2008: Ik ga naar Ajax, want daar krijg ik meer speeltijd.
Aisatti 2009: seizoensopening: Ik zit op de bank
Noh, echt nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben bang dat de Aiss hetzelfde lot wacht als onder al zijn andere trainers. Helaas.²
dat wou ik net zeggenquote:
Hij zit denk op zn Twitter http://twitter.com/evert_ten_napelquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:52 schreef BoerBert het volgende:
Wtf, Reitsma begint met Ten Napel-opmerkingen te strooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |