quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:25 schreef Merkie het volgende:
Darley moet er geblesseerd af. Jammer
.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:25 schreef Merkie het volgende:
.
Mooie post jongen!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook net als Lurling verstandelijk gehandicapt.
Dan wordt Feyenoord welhaast gedwongen om deze week een nieuwe keeper aan te trekken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:25 schreef Merkie het volgende:
.
Wehehehe nice!quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:24 schreef b_low123 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bron: http://rivercourthoops.com/forum/index.php?topic=386.0
Sorry, ik was eventjes weg
Hoezo? Hij kan er toch maar een week of 2 weken uit liggen? Pas als hij een maand(en) geblesseerd zou zijn zou ik pas op zoek gaan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan wordt Feyenoord welhaast gedwongen om deze week een nieuwe keeper aan te trekken.
Je weet niet hoe erg het is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan wordt Feyenoord welhaast gedwongen om deze week een nieuwe keeper aan te trekken.
Op gras.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:25 schreef pfaf het volgende:
Hoe spelen Ajax en Feyenoord?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:28 schreef RayMania het volgende:
Goede TT. Neem lekker voor 10,= Eredivisie Live, arme sloebers.
Elke streampost wordt zonder nadenken verwijderd.
Dat is op zich wel waar, maar ze namen sowieso al een groot risico door met alleen Darley en Van Dijk aan de competitie te beginnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kan er toch maar een week of 2 weken uit liggen? Pas als hij een maand(en) geblesseerd zou zijn zou ik pas op zoek gaan.
Mulder is er ook nog.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is op zich wel waar, maar ze namen sowieso al een groot risico door met alleen Darley en Van Dijk aan de competitie te beginnen.
Komt ook omdat de verdediging van ajax goed stapt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:26 schreef Prosac het volgende:
Koc beweegt wel goed maar staat 99 van de 100 keer buitenspel. Den zijn doek hangt er niet trouwens.
Eens, dat komt deze topics ook ten goede.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:28 schreef RayMania het volgende:
quote:
Feyenoord heb ik haast niks van gezien, Groningen-Ajax is nog niet erg spannend.quote:
Ajax speelt rustig, rustig opbouwen. Niet fantastisch, wel goed. Beter dan Groningenquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Feyenoord speelt prima, laatste kwartier zakt het helaas in.
Ajax kijk ik nu niet.
Valt wel mee. Hoe vaak gebeurd het over het algemeen nou dat de keeper geblesseerd uitvalt. Vrijwel niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is op zich wel waar, maar ze namen sowieso al een groot risico door met alleen Darley en Van Dijk aan de competitie te beginnen.
Van Dijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:32 schreef Wilskracht het volgende:
Welke keeper komt er in bij Feyenoord?
of moet Landzaat op doel
Niveautje hier hè.quote:
Dat bedoel ik niet, ik bedoel te zeggen dat Darley zich nog helemaal moet bewijzen en Van Dijk over zijn hoogtepunt heen is en het sowieso nooit meer dan een keeper voor de middenmoot of zo geweest is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hoe vaak gebeurd het over het algemeen nou dat de keeper geblesseerd uitvalt. Vrijwel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |