quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:15 schreef MaxC het volgende:
Bij Theo Reitsma hoor je in zijn stem niet het verschil tussen een doelpunt of een bal die uitrolt
Idd, wat deed die vorig jaar ook alweer? Volgens mij had hij een schaamteloze actie in de 16 ofzo.quote:
Hoogtepunt was nog wel de 1-0 van Kluivert tegen Milan in '95.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:15 schreef MaxC het volgende:
Bij Theo Reitsma hoor je in zijn stem niet het verschil tussen een doelpunt of een bal die uitrolt
Sloeg er vorig jaar nog op losquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd, wat deed die vorig jaar ook alweer? Volgens mij had hij een schaamteloze actie in de 16 ofzo.
Tegenovergestelde van Sjek.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoogtepunt was nog wel de 1-0 van Kluivert tegen Milan in '95.
"Jaaa, Kluivert, ja. Kluivert 1-0, voor Ajax"
Zul je zien dat het in de 2e helft weer 1-1 wordtquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:16 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord speelt een matig laatste kwartier van de eerste helft.
Hij sloeg Wisgerhof van Twente toch? I.i.g. iemand van Twente.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd, wat deed die vorig jaar ook alweer? Volgens mij had hij een schaamteloze actie in de 16 ofzo.
Scheids legt op alle slakken zout.quote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 15:16 schreef versteegrob het volgende:
Ajax wel veel gele kaarten zeg
En hij heeft geprobeert Wielaert zijn been te breken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij sloeg Wisgerhof van Twente toch? I.i.g. iemand van Twente.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoogtepunt was nog wel de 1-0 van Kluivert tegen Milan in '95.
"Jaaa, Kluivert, ja. Kluivert 1-0, voor Ajax"
Juist! Weet het weer, knetterhard in de buik! Scheids stond er ook gewoon bijquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, die komt 23 keer klaar als Nederland scoort op een WK/EKquote:
Suarez is aanvoerderquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:16 schreef versteegrob het volgende:
Ajax wel veel gele kaarten zeg
Ja, Daan Jippes, wereldtekenaar.quote:
Passie/Pr0nquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:18 schreef Bevin het volgende:
[..]
Idd, die komt 23 keer klaar als Nederland scoort op een WK/EK
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:18 schreef BoerBert het volgende:
Zijn er meer waar Theo soms ineens een enorm zware stem krijgt op Sopcast?
Eerste half uur wel redelijk, toen zette Feyenoord een beetje aan en was NEC erg onzeker achterin. Daarna gebeurde er niet veel meer.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:18 schreef Rikketik het volgende:
Is Feyenoord - NEC nog een beetje om aan te zien dan?
JAquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:18 schreef BoerBert het volgende:
Zijn er meer waar Theo soms ineens een enorm zware stem krijgt op Sopcast?
Dat was Wellenbergquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
rot toch op met je plaatjesquote:
Och, ik trapte mijn tegenstander altijd in zijn kruis als ik 'm onderuit gemaaid had.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Komt dat Lovre zich weer met van alles aan het bezihghouden is, behalve met nr 10 zijn..quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:20 schreef Prosac het volgende:
Groningen is aanvallend gewoon onmachtig. Ajax ook niet best maar scoren dan nog wel. Gele kaarten allemaal terecht.
hopen dus dat er zo een of twee met rood van het veld kunnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:20 schreef Prosac het volgende:
Groningen is aanvallend gewoon onmachtig. Ajax ook niet best maar scoren dan nog wel. Gele kaarten allemaal terecht.
Wellenberg keihard in de maagstreekquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
idd, vrij irritant.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:22 schreef RayMania het volgende:
Hoi.
Kap eens met het vragen om streams en het posten daarvan.
Ze lijken inderdaad dringend behoefte te hebben aan 1 of 2 nieuwe spitsen, want deze twee kunnen het nog niet aan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:20 schreef Prosac het volgende:
Groningen is aanvallend gewoon onmachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |