Niet zo hoort hetquote:
Hier welquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Die hoeren van ZiggoEL doet het niet
quote:
Ziggoquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Die hoeren van ZiggoEL doet het niet
Je bedoelt dat "kanker ajax" op de tribunesquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:46 schreef Blawh het volgende:
Wat een josti's daar bij Groningen.
Ajax zou het hem gewoon moeten verplichten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jol zal je dit seizoen weinig of niet in een pak zien denk ik
dat weten we nu wel, dan zet je het geluid maar uit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:47 schreef tha_dark het volgende:
Het commentaar bij de dodenherdenking is nog spannender dat het commentaar van Reitsma.
iddquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:47 schreef tha_dark het volgende:
Het commentaar bij de dodenherdenking is nog spannender dat het commentaar van Reitsma.
Wat boeit het nou of hij een pak of niet draagt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ajax zou het hem gewoon moeten verplichten.
Hij weet me elke keer weer te verbazen met een geniale one-liner.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dat weten we nu wel, dan zet je het geluid maar uit.
Zijn allemaal vieze ...quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:49 schreef TC03 het volgende:
Fernandez, El Ackhaoui en El Ahmadi lijken best wel op elkaar.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef DirkZz het volgende:
Groningen heerst.
dat ookquote:
Dat ook ja, maar bovenal dat 90% van het repetoir tot nu toe uit Anti-Ajax bestaat. Vind ik altijd zo sad, ondersteun dan beter je eigen ploeg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je bedoelt dat "kanker ajax" op de tribunes
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat ook ja, maar bovenal dat 90% van het repetoir tot nu toe uit Anti-Ajax bestaat. Vind ik altijd zo sad, ondersteun dan beter je eigen ploeg.
idd , aan het eind van het seizoen weer een nieuw record gele kaarten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:49 schreef Merkie het volgende:
Geel voor Van Bronckhorst slaat nergens op.
Al gaat 'ie naakt in de dugout zitten. 't Gaat om de punten.quote:
Net als een orgasme.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
GRONINGEN LAAT JE BEVENNNNNN!!!
ach is toch altijd zo als Ajax ergens komt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat ook ja, maar bovenal dat 90% van het repetoir tot nu toe uit Anti-Ajax bestaat. Vind ik altijd zo sad, ondersteun dan beter je eigen ploeg.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:53 schreef Jorwol het volgende:
EEN FEYENOORDKEEPER DIE EEN CORNER UIT DE LUCHT PLUKT! IK DROOM!
Dat mag als Feyenoordsupporter.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Laat me nou even genieten van de afwezigheid van Timmer joh
quote:
TT 827?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:55 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Mooi, weer wat punten erbij voor mij, laat em ze best doen.
Heeft iemand de opstelling van ado?
Voor Profcoach ofzo?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:55 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hehequote:Op zondag 2 augustus 2009 14:55 schreef Blawh het volgende:
Zie je venom, Holla is geen Fledderus.
ADO Den Haag: Coutinho; Piqué, Horváth, Derijck, Hese; Buijs, Van den Bergh, Rankovic, Immers; Verhoek, Soltani.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:55 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Maar hoeft nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:57 schreef MaxC het volgende:
Mocht er wel in Vertonghen!
Echt zo'n random Roffa néger.quote:
Komt goed. Timmertje staat niet onder de lat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:59 schreef TC03 het volgende:
Verdedigend is Feyenoord nog niet echt top.
Ziet er uit als een talent, keept goed, maar Gomes is tot nu toe, 'iets' beterquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:01 schreef andre347 het volgende:
Darley de nieuwe 'Gomes' Feyenoorders?
Ban valse tussenstandquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:01 schreef GroningenEuroborg het volgende:
goaaaaaaal FC groningen in de 32 st minuut
... en flikker maar weer lekker op.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:01 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Kutkloon met je trollreacties. Banquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:01 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Vorig jaar nog in Nijmegen en nu ineens weer in de basis bij Ajax , kan eigenlijk ook niet nee.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:02 schreef Cheiron het volgende:
Rommedahl, hopeloze gast!
Rot ff op.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:01 schreef GroningenEuroborg het volgende:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:01 schreef andre347 het volgende:
Darley de nieuwe 'Gomes' Feyenoorders?
Mensen die geen EL hebben kunnen dat niet controleren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier was het de 30ste minuut hoorDus hoezo vals?
Geel de Zeeuw
quote:
Jolly Walker.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:04 schreef Rikketik het volgende:
Jol is een wandelaar.
Moet ie nog heel wat lopen wil die wat kilo's kwijtrakenquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:04 schreef Rikketik het volgende:
Jol is een wandelaar.
Hij is waarschijnlijk op zoek naar zijn pet, die hij ergens voor de dug-out heeft laten vallen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Moet ie nog heel wat lopen wil die wat kilo's kwijtraken![]()
Klopt, niet echt best vandaag.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:06 schreef Kerol het volgende:
Groningen is in de opbouw veel te slordig
Anders moet ie ff naar Amsterdam lopen daar zal vast nog wel een winkel open zijn die petjes verkooptquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk op zoek naar zijn pet, die hij ergens voor de dug-out heeft laten vallen.
Geen tegengoal zou al een hele prestatie zijn. En geen passes in de voeten van de tegenstanders.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:05 schreef MaxC het volgende:
De verdedigers van Ajax mogen wel is leren uitverdedigen ipv alles over de lijn te schieten
Dat je gewoon ff zelf moet gaan zoeken, en niet altijd de makkelijkste weg zoeken....quote:
Niet de makkelijkste weg zoeken? Gast, het is zondag in de vakantie. Wat is het nou voor moeite om die link hierneer te knallen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:09 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dat je gewoon ff zelf moet gaan zoeken, en niet altijd de makkelijkste weg zoeken....
Ben ik nu ook. Ziggoquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:09 schreef need2009 het volgende:
[..]
Dat je een voetbalfan bent zonder EL!
Jah, en daarna zelf een ban krijgen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet de makkelijkste weg zoeken? Gast, het is zondag in de vakantie. Wat is het nou voor moeite om die link hierneer te knallen?
Daar is een ander topic voorquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet de makkelijkste weg zoeken? Gast, het is zondag in de vakantie. Wat is het nou voor moeite om die link hierneer te knallen?
Links mogen niet gegeven worden dacht ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
- Link verwijderd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
streamlink iemand?
Wat een idioot gedoe. Als iemand een link voor die jongen weet geef je het toch even.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:09 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dat je gewoon ff zelf moet gaan zoeken, en niet altijd de makkelijkste weg zoeken....
Hoe moeilijk is het nou om bijvoorbeeld op rojadirecta te zoekenquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalfan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:09 schreef need2009 het volgende:
[..]
Dat je een voetbalfan bent zonder EL!
N00bquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een van de eerste keren ja.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nou om bijvoorbeeld op rojadirecta te zoekenOf is dit je eerste keer ofzo?
belangrijk bericht mbt livestreams!quote:
Dat dan weer wel.quote:
Ben je een autist?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nou om bijvoorbeeld op rojadirecta te zoekenOf is dit je eerste keer ofzo?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:15 schreef MaxC het volgende:
Bij Theo Reitsma hoor je in zijn stem niet het verschil tussen een doelpunt of een bal die uitrolt
Idd, wat deed die vorig jaar ook alweer? Volgens mij had hij een schaamteloze actie in de 16 ofzo.quote:
Hoogtepunt was nog wel de 1-0 van Kluivert tegen Milan in '95.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:15 schreef MaxC het volgende:
Bij Theo Reitsma hoor je in zijn stem niet het verschil tussen een doelpunt of een bal die uitrolt
Sloeg er vorig jaar nog op losquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd, wat deed die vorig jaar ook alweer? Volgens mij had hij een schaamteloze actie in de 16 ofzo.
Tegenovergestelde van Sjek.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoogtepunt was nog wel de 1-0 van Kluivert tegen Milan in '95.
"Jaaa, Kluivert, ja. Kluivert 1-0, voor Ajax"
Zul je zien dat het in de 2e helft weer 1-1 wordtquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:16 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord speelt een matig laatste kwartier van de eerste helft.
Hij sloeg Wisgerhof van Twente toch? I.i.g. iemand van Twente.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd, wat deed die vorig jaar ook alweer? Volgens mij had hij een schaamteloze actie in de 16 ofzo.
Scheids legt op alle slakken zout.quote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 15:16 schreef versteegrob het volgende:
Ajax wel veel gele kaarten zeg
En hij heeft geprobeert Wielaert zijn been te breken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij sloeg Wisgerhof van Twente toch? I.i.g. iemand van Twente.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoogtepunt was nog wel de 1-0 van Kluivert tegen Milan in '95.
"Jaaa, Kluivert, ja. Kluivert 1-0, voor Ajax"
Juist! Weet het weer, knetterhard in de buik! Scheids stond er ook gewoon bijquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, die komt 23 keer klaar als Nederland scoort op een WK/EKquote:
Suarez is aanvoerderquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:16 schreef versteegrob het volgende:
Ajax wel veel gele kaarten zeg
Ja, Daan Jippes, wereldtekenaar.quote:
Passie/Pr0nquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:18 schreef Bevin het volgende:
[..]
Idd, die komt 23 keer klaar als Nederland scoort op een WK/EK
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:18 schreef BoerBert het volgende:
Zijn er meer waar Theo soms ineens een enorm zware stem krijgt op Sopcast?
Eerste half uur wel redelijk, toen zette Feyenoord een beetje aan en was NEC erg onzeker achterin. Daarna gebeurde er niet veel meer.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:18 schreef Rikketik het volgende:
Is Feyenoord - NEC nog een beetje om aan te zien dan?
JAquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:18 schreef BoerBert het volgende:
Zijn er meer waar Theo soms ineens een enorm zware stem krijgt op Sopcast?
Dat was Wellenbergquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
rot toch op met je plaatjesquote:
Och, ik trapte mijn tegenstander altijd in zijn kruis als ik 'm onderuit gemaaid had.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Komt dat Lovre zich weer met van alles aan het bezihghouden is, behalve met nr 10 zijn..quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:20 schreef Prosac het volgende:
Groningen is aanvallend gewoon onmachtig. Ajax ook niet best maar scoren dan nog wel. Gele kaarten allemaal terecht.
hopen dus dat er zo een of twee met rood van het veld kunnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:20 schreef Prosac het volgende:
Groningen is aanvallend gewoon onmachtig. Ajax ook niet best maar scoren dan nog wel. Gele kaarten allemaal terecht.
Wellenberg keihard in de maagstreekquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
idd, vrij irritant.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:22 schreef RayMania het volgende:
Hoi.
Kap eens met het vragen om streams en het posten daarvan.
Ze lijken inderdaad dringend behoefte te hebben aan 1 of 2 nieuwe spitsen, want deze twee kunnen het nog niet aan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:20 schreef Prosac het volgende:
Groningen is aanvallend gewoon onmachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |