Heb jij mijn post uberhaupt wel gelezen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:23 schreef moussie het volgende:
[..]
goh, en ik maar het idee hebben dat juist jullie het niet helemaal snappen, dat er meer dingen bij komen kijken dan een simpel rekensommetje van 'zoveel kost het' .. dat je dingen als die 500.000 banen die gevuld moeten worden en wat zijn de consequenties als je daarvoor de mensen niet hebt ook mee moet nemen
Waarom geen heel subforum? Dit soort multkulgrappen kosten de belastingbetaler meer dan een bailout voor ING ofzo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Allejezus man, krijgt dit verdoemde topic ook nog een deel 2?
Het gaat me helemaal niet om de kosten, het zal vast wel geld kosten. Het gaat me meer om dat dit onderwerp verkracht en verbogen word om pure racisme te ondersteunen. Dat is gewoon verwerpelijk, en een schande voor 'rechts' om het daar mee te profileren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom geen heel subforum? Dit soort multkulgrappen kosten de belastingbetaler meer dan een bailout voor ING ofzo.
Het gaat me niet om racisme of discriminatie, het gaat me puur even over het kostenverhaal. We betalen met zijn allen belasting en het lijkt me nuttig als de belastingcentjes nuttig worden besteed aan rendabele zaken, niet aan bodemloze putten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het gaat me helemaal niet om de kosten, het zal vast wel geld kosten. Het gaat me meer om dat dit onderwerp verkracht en verbogen word om pure racisme te ondersteunen. Dat is gewoon verwerpelijk, en een schande voor 'rechts' om het daar mee te profileren.
Ik vind het ook een prima idee. Dan kunnen de linksche glazen platen het subforum links laten liggen en de discussie overlaten aan mensen die wel kennis van zaken hebben en een inhoudelijke bijdrage willen leveren. Ook lijkt het me een groter item dan bijvoorbeeld real life soaps of de kredietcrisis.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:01 schreef jkdjjsop het volgende:
Inderdaad, een migrantensubforum lijkt me wel wat. Waar iedereen z'n plezierige en minder plezierige ervaringen met migranten en allochtonen kwijtkan.
Voor jou misschien duidelijk, voor anderen minder duidelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:05 schreef jkdjjsop het volgende:
Afijn, uit deel één is duidelijk en onomstotelijk gebleken dat de immigrant de Nederlandse samenleving heden ten dage gemiddeld genomen zo'n ¤100.000 kost. Met zo'n 2 miljoen immigranten is dat dus ¤ 200 miljard. Daar kun je zo'n beetje drie ING's van redden!
Hierbij verwijs ik iedereen terug naar deel 1 waar ik deze foutieve berekening al in de prullenmand heb verwezen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:05 schreef jkdjjsop het volgende:
Afijn, uit deel één is duidelijk en onomstotelijk gebleken dat de immigrant de Nederlandse samenleving heden ten dage gemiddeld genomen zo'n ¤100.000 kost. Met zo'n 2 miljoen immigranten is dat dus ¤ 200 miljard. Daar kun je zo'n beetje drie ING's van redden!
Dat vind ik ronduit schofferend en totaal bezijden de waarheid. Ok, jij hebt misschien bepaalde standpunten als het gaat om immigratie, maar als je dan nu met de waarheid in aanraking komt, past het niet om mensen door te verwijzen naar nazi-websites.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Iemand die een rationele kostentechnische afweging maakt, is most welcome hier. Maar in het vorige topic en in anderen heeft dhr. jkdjjsop al bewezen geen rationeel denkend mens te zijn, en met behulp van uit de lucht gegrepen getallen zijn racistische opinie te propageren als de waarheid.
Hij is niet rechts, hij is niet links, hij is niet centrum, hij is gewoon een gedisillusioneerde mafkees en een gevaar voor fatsoenlijke discussies op dit forum.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prima idee. Dan kunnen de linksche glazen platen het subforum links laten liggen en de discussie overlaten aan mensen die wel kennis van zaken hebben en een inhoudelijke bijdrage willen leveren. Ook lijkt het me een groter item dan bijvoorbeeld real life soaps of de kredietcrisis.
Precies. Het wordt tijd voor topics waarin onderbouwing de scepter zwaait in plaats van topics vol linkschfascistische en holle praatjes.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:09 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]helemaal waar.
Het fokforum mist op dit moment toch vooral discussie tussen intelligente, nadenkende mensen, discussie die net wat verder gaat dan het standaard gezuig, gescheld en getrol van den linkschen gebruiker. Een dergelijk subforum kan die discussie vast weer helemaal terugbrengen!
Ik heb gelijkwaardige standpunten over immigratie, en stem dan ook rechts. Alleen hij is gewoon een zeer slecht voorbeeld voor rechts stemmende mensen, en hij tracht de waarheid in pacht te hebben door een paar foutieve berekeningen en een CPB rapport.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vind ik ronduit schofferend en totaal bezijden de waarheid. Ok, jij hebt misschien bepaalde standpunten als het gaat om immigratie, maar als je dan nu met de waarheid in aanraking komt, past het niet om mensen door te verwijzen naar nazi-websites.
Immigratie kost alleen maar geld als je massaal kansloze immigranten importeert. Ik ben in beginsel pro-immigratie, maar dan wel immigratie van mensen die een toegevoegde waarde kunnen leveren en zich weten te gedragen. Mensen die dat niet kunnen/doen mogen van mij wegblijven.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb gelijkwaardige standpunten over immigratie, en stem dan ook rechts. Alleen hij is gewoon een zeer slecht voorbeeld voor rechts stemmende mensen, en hij tracht de waarheid in pacht te hebben door een paar foutieve berekeningen en een CPB rapport.
Ach er lopen hier ook tig figuren rond die alles wat maar met de islam of moslims te maken heeft tot debiele vormen loopt goed te praten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hij is niet rechts, hij is niet links, hij is niet centrum, hij is gewoon een gediesillusioneerde mafkees en een gevaar voor fatsoenlijke discussies op dit forum.
Ik heb anders geen onderscheid gezien tussen 'toegevoegde waarde' immigranten en 'nutteloze' immigranten in het kostenplaatje. Ik vind het concluderen dat immigratie slecht is voor Nederland dan ook veel te snel getrokken en het propageren van een non-immigratie beleid van jkd is dan ook alles behalve intelligent te noemen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Immigratie kost alleen maar geld als je massaal kansloze immigranten importeert. Ik ben in beginsel pro-immigratie, maar dan wel immigratie van mensen die een toegevoegde waarde kunnen leveren en zich weten te gedragen. Mensen die dat niet kunnen/doen mogen van mij wegblijven.
Jammer dan dat je mijn post over het hoofd heb gezien, want ik mijn post maakte ik dat onderscheid wel. Het gaat niet om racisme, het gaat om de kostenpost van immigratie. Met immigratie van mensen met TW heeft niemand problemen, met de massale import van kanslozen hebben weldenkende belastingbetalers wel problemen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb anders geen onderscheid gezien tussen 'toegevoegde waarde' immigranten en 'nutteloze' immigranten in het kostenplaatje. Ik vind het concluderen dat immigratie slecht is voor Nederland dan ook veel te snel getrokken en het propageren van een non-immigratie beleid van jkd is dan ook alles behalve intelligent te noemen.
En ik stoor me er aan dat hij zichzelf neerzet als intellectueel, en de rest van de mensen afdoet als achterlijken, terwijl hij zelf met foutieve berekeningen en drogredeneringen aan komt zetten. Vandaar dat ik het een nutteloos #2 vind, want het gaat hier allang niet meer om kostenplaatjes, maar eerder om pure racisme heb ik het idee.
Daarom de verwijzing van mij naar Stormfront.
Die mensen praat ik ook niet goed.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:14 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ach er lopen hier ook tig figuren rond die alles wat maar met de islam of moslims te maken heeft tot debiele vormen loopt goed te praten.
Mijn probleem ligt dan ook niet zozeer bij jou m'n beste, maar wel bij jkd, die dingen zegt en ze daarna ontkent en anderen beticht van raaskallen. Hij is nog een grotere draaikont dan Minister Bos.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jammer dan dat je mijn post over het hoofd heb gezien, want ik mijn post maakte ik dat onderscheid wel. Het gaat niet om racisme, het gaat om de kostenpost van immigratie. Met immigratie van mensen met TW heeft niemand problemen, met de massale import van kanslozen hebben weldenkende belastingbetalers wel problemen.
Ik zou wel willen, maar in discussie gaan met iemand die het eens is met de stelling dat linksstemmers mentaal gehandicapt zijn gaat me te ver. Ik hou je maar in je waan, hopende dat 't sterft met de toename van wijsheid naarmate je ouder wordt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:20 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Mwa, ik vind dat ie wel gelijk heeft. En een beetje macht aan deze visionair mag wat mij betreft wel, zodat er een grote zomer-opruiming hier kan plaatsvinden. Linksstemmen staat gelijk aan het tonen van zwakheid, welke gepaard gaat met lafheid. Daarom heeft Berlusconi ook gelijk: linksstemmers zijn geestelijk gehandicapt en kiezen bewust voor stilstand met dat pappen en nathouden van diverse problemen in dit land.
Zo, nu eerst een kopje thee. Iemand?Job, heb jij suiker voor me? Doe er gelijk een jodenkoek bij. Lekker voor bij de thee...
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb anders geen onderscheid gezien tussen 'toegevoegde waarde' immigranten en 'nutteloze' immigranten in het kostenplaatje. Ik vind het concluderen dat immigratie slecht is voor Nederland dan ook veel te snel getrokken n.
En weer ga je de fout in. Ik wilde geen eigen topic, maar een subforum voor het delen van ervarigen met immigranten en allochtonen. Dat is toch echt wat anders.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je wou een eigen topic voor het delen van 'ervaringen' met allochtonen.
Jij verdraait hier mijn woorden. Ik heb nergens gezegd dat ik in dat subforum wil "discussiëren zonder standaard gezuig, gescheld en getrol van den linkschen gebruiker". Dat is wat jij er van maakt, door een zinsnede van mijn hand te gebruiken en daar zelf het e.e.a. aan toe te voegen.quote:En daar kon je discussiëren zonder, ik citeer: "standaard gezuig, gescheld en getrol van den linkschen gebruiker."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |