Dat gaat volgens mij gewoon grote maps opleveren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat de multiplayer actie minder tempo heeft dan met CoD, dat je veel meer sneaky moet zijn en veel meer moet uitkijken! Lekker in het gras liggen en dan iemand neerpoppen van 200 meter!
Of zullen ze weer van die kleine paupermapjes doen voor de multiplayer? Zou ik zonde vinden.
Mwah wil het spel wel, maar ziet niet altijd even mooi uit. Komt er eigenlijk een demo?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:26 schreef Chocobo het volgende:
Dit is mijn eerste Operation Flashpoint spel,.... geen idee wat me te wachten staat, maar het ziet er allemaal super uit.
De 360 demonstratie vind ik schitterend!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Mwah wil het spel wel, maar ziet niet altijd even mooi uit. Komt er eigenlijk een demo?
Je medespelers lopen alleen zo raar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De 360 demonstratie vind ik schitterend!
OFP2 lijkt niet eens een beetje op OFP1quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:04 schreef -CRASH- het volgende:
Weer een spel op m'n wachtlijstje
MW2
OFP2
OFP1 was al een verslaving... Dat zal nu dan ookwel die richting uitgaan.
Arma heb ik natuurlijk ook. En die vond ik weer minder dan OFP1quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:58 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
OFP2 lijkt niet eens een beetje op OFP1![]()
Als je Operation Flashpoint wilt spelen moet je Armed Assault kopen, en niet deze kut Call of Duty kloon.
Dit filmpje zegt genoeg:quote:
Ken heel OFP1 niet, maar dit vind ik heerlijk! Tactische gevechten,... grote open wereld,... heerlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef ufopiloot het volgende:
Ok, maar Operation Flashpoint 2 lijkt dus lange na niet op OFP. Niet eens een beetje. Er is niks meer van over. Niet meer wachten in de bosjes, maar rennen als een idioot in close combat met sprayende M4's en vliegende raketten om je oren. Deze game draagt alleen de titel, qua inhoud is het een compleet andere game.
[..]
Dit filmpje zegt genoeg:
Close combat, snelle arcade gameplay etc.
Valt wel mee hoor. Die gasten spelen het gewoon wat meer arcade omdat ze zoveel mogelijk in korte tijd willen laten zien.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef ufopiloot het volgende:
Ok, maar Operation Flashpoint 2 lijkt dus lange na niet op OFP. Niet eens een beetje. Er is niks meer van over. Niet meer wachten in de bosjes, maar rennen als een idioot in close combat met sprayende M4's en vliegende raketten om je oren. Deze game draagt alleen de titel, qua inhoud is het een compleet andere game.
[..]
Dit filmpje zegt genoeg:
Close combat, snelle arcade gameplay etc.
Nouja goed, als je het eerste deel niet kent kan het vet zijn, maar CHAOS doelde vooral erop dat hij zin heeft in het vervolg, maar aangezien deel 2 dus helemaal niet op deel 1 lijkt kan je dan beter naar de Armed Assault serie in plaats van deze game. Omdat dit deel helemaal niet lijkt op deel 1.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ken heel OFP1 niet, maar dit vind ik heerlijk! Tactische gevechten,... grote open wereld,... heerlijk
Hoe kan je nou een game 'meer' of 'minder arcade' spelenquote:Valt wel mee hoor. Die gasten spelen het gewoon wat meer arcade omdat ze zoveel mogelijk in korte tijd willen laten zien.
Je doet me denken aan een artikel van Eurogamer!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:41 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nouja goed, als je het eerste deel niet kent kan het vet zijn, maar CHAOS doelde vooral erop dat hij zin heeft in het vervolg, maar aangezien deel 2 dus helemaal niet op deel 1 lijkt kan je dan beter naar de Armed Assault serie in plaats van deze game. Omdat dit deel helemaal niet lijkt op deel 1.
Dit is OFP 1; tijdens de missie met de meeste actie (dus normaal is alles nog 6 keer zo rustig)
[..]
Hoe kan je nou een game 'meer' of 'minder arcade' spelen
Dat bedoel ik.... On yuore own no croshair, no compass.. just a map.... Dat is OFPquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Hardcore mode:
http://www.gametrailers.c(...)ion-flashpoint/54065
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Gelukkig komt er ook een PC versie.
[ afbeelding ]
Ik haal hem ook op de 360 hoor...was even sarcastisch.quote:
Oja, alsof door die 3 kleine dingetjes de game opeens veel minder arcade wordtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.... On yuore own no croshair, no compass.. just a map.... Dat is OFP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |