Gezocht en niks boeiends gevonden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nice dan! Maar dan ga ik nu them crooked vultures onderzoeken.
Maar je kan er gif op innemen dat Josh langs komt. Dan zingt hij op de achtergrond mee. Daarnaast logisch want ook Spinnerettes staan er. Castillo van QOTSA zit in deze band en Jesse is jeugdvriend. Als Josh niet op Lowlands zou zijn, zou dat raar zijn!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Homme is stichter van de band maar speelt er zelf niet in op het moment.
Huidige Live-leden
* Jesse Hughes (vocals/gitaar)
* Dave Catching (gitaar)
* Brian O'connor( bass/vocals)
* Joey Castillo (drums)
Neuh het is ook vrij nieuw nieuws bandje dinges.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Gezocht en niks boeiends gevonden.
Oh ik verwacht wel dat Josh er zou zijn, maar meer even antwoord op Koeks haar redenatie.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maar je kan er gif op innemen dat Josh langs komt. Dan zingt hij op de achtergrond mee. Daarnaast logisch want ook Spinnerettes staan er. Castillo van QOTSA zit in deze band en Jesse is jeugdvriend. Als Josh niet op Lowlands zou zijn, zou dat raar zijn!
Ja maar, spinnerette staat vrijdag en eagles op zondag.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maar je kan er gif op innemen dat Josh langs komt. Dan zingt hij op de achtergrond mee. Daarnaast logisch want ook Spinnerette staan er. Castillo van QOTSA zit in deze band en Jesse is jeugdvriend. Als Josh niet op Lowlands zou zijn, zou dat raar zijn!
Oh die blijven wel het weekend over het terrein zwalken hoor, zou niet voor het eerst zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja maar, spinnerette staat vrijdag en eagles op zondag.
In de prgrammakrant werd haar voglens mij gevraagd welke andere bands ze wilde zien op Lowlands en daar noemde ze inderdaad bands op van andere dagenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh die blijven wel het weekend over het terrein zwalken hoor, zou niet voor het eerst zijn
Vrijdag laat ik sowieso door brody mijn tieten (of tas weetikveel) signeren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh die blijven wel het weekend over het terrein zwalken hoor, zou niet voor het eerst zijn
Haha, dan moet het haast wel zo zijn dat het TCV isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:58 schreef Toad het volgende:
http://www.pukkelpop.be/nl/blog/surprise-act
Ik hoop wel dat brody een beetje vrolijk gaat doen deze keer. Want d'r vorige lowlands, nog met the distillers, keek ze alsof ze weg wilde rennen.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:59 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haha, dan moet het haast wel zo zijn dat het TCV is
nu sta ik vooraan, dat zal ze wel waarderenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat brody een beetje vrolijk gaat doen deze keer. Want d'r vorige lowlands, nog met the distillers, keek ze alsof ze weg wilde rennen.
Ik denk niet dat al die artiesten die zeggen waar ze naar toe willen er ook werkelijk heen gaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In de prgrammakrant werd haar voglens mij gevraagd welke andere bands ze wilde zien op Lowlands en daar noemde ze inderdaad bands op van andere dagen
Dan zie ik je vooraan!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu sta ik vooraan, dat zal ze wel waarderen
En dat kunnen we nu al zeggen want?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef Juicyhil het volgende:
Heeje, zijn er dit jaar ook zoveel breezahs als vorig jaar.
Was dan wel niet geweest, maar zag allemaal guido`s met Lowlands truien aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |