ze verkopen ook wijn in petfles (quote:
Mwuah. Dat weet ik nog niet. Ben bang dat ik nu veel minder van de rest van het festival ga zien...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:50 schreef Irien het volgende:
tvp. Zin in!![]()
Hele goede move om de X-Ray en Lima om te wisselen btw
Bravo, cocktailbar, beugelcafe, en X-ray. Meer heb ik niet nodig en alles zit naast elkaar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:09 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Mwuah. Dat weet ik nog niet. Ben bang dat ik nu veel minder van de rest van het festival ga zien...![]()
Weinig, iets meer, nog iets meer, meer, veel meer, heleboel, heleboel x2, teveel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:17 schreef Liejannuh het volgende:
Wat is eigenlijk de capaciteit van de verschillende tenten?
Ow! Dat is helemaal duidelijk!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Weinig, iets meer, nog iets meer, meer, veel meer, heleboel, heleboel x2, teveel.
Tering wat flauw.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Weinig, iets meer, nog iets meer, meer, veel meer, heleboel, heleboel x2, teveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ze verkopen ook wijn in petfles (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
SUPERTOFquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.viceland.com/nl/converse/
ook leuk. als ik niet al kaarten had enzo ..
Het leven is hardquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:49 schreef lienelien het volgende:
Pff, wat is die mobile festival guide irritant. Heb gewoon een full touch screen, maar moet ik alsnog op de kleine pijltjes onder in beeld gaan drukken ipv dat ik gewoon kan 'scrollen' of op een artiest kan klikken met m'n vinger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |