Denk dat je deze bedoelt:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:29 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
nee zijn ze niet die ik zocht, wel mooie nummers
ik weet niet of hij wel perdono zegt in refrein, voor hetzelfde geld is het que bono oid. zoiets klinkt het.
het is best wel bekende melodie.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:57 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Dat is wel een hele moeilijke. Ik heb de hele nacht voor je gezocht, maar is dit hem misschien?
Dit nummer?
Je hoeft ook geen fras te kunnen, even in het wikipediastukje de titels lezen en dan luisteren of je iets hoort en dan heb je meteen Ma plus Belle Histoire d'Amour c'est Vousquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:54 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
http://www.hetgesprek.nl/archief/2240/
op 36 minuten zit een franse zangeres ( http://en.wikipedia.org/wiki/Monique_Serf ), maar ik ben benieuwd naar het nummer wat ze daar zingt. Iemand een idee. Mijn frans is slecht, dus lyrics intypen lukt niet
haha, had hem net gevonden =)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sander van Doorn & Marco V - What Say?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:27 schreef Fingon het volgende:
Fuckin bekend liedje, ik hoor het overal, maar ik weet alleen maar een stukje van het refrein vaag, en google helpt niet
Refrein: I wanna get you right now, {..............} show me the way, [.....] whisper, chanting in my ears.
[.........] I wanna get you right now.
Ik heb ff voor je gekeken maar de aflevering van vandaag staat er nog niet op .quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:15 schreef Tamashii het volgende:
Oke, ik zoek een nummer wat vanavond in het programma: Met het mes op tafel kwam.
Het was van een spaanse band, of een band met een spaanse naam.
En er kwamen een aantal nenene's in voor.
Meer weet ik er niet van, iemand?
Dus toch dit nummerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:05 schreef Tamashii het volgende:
Man. Jij bent goed!
Thanks!!!!!!!!!!!!!! :|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:53 schreef fespo het volgende:
nummer schijnt in de top 40 o.i.d. te staan
je hoort heel goed een drumstel.
titel of groep heten iets met American maar dat kan ik ook verkeerd hebben.
(geen estelle - american boy)
ja dat is hem!!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Denk dat je deze bedoelt:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:30 schreef Boobobob het volgende:
Ik zoek een instrumentaal bekend piano nummer.
Het werd gebruikt in een filmfragment van RTL GP crashes.
Het filmpje daarvan is hier te vinden:
http://www.rtl.nl/compone(...)ashes_17-08-2008.xml
Tijdstip 20 min en 45 seconden, tijdens het commentaar is het op de achtergrond te horen.
Van wie is dit nummer, of wat is de titel.
Alvast bedankt
Deze?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:59 schreef maxdewitte het volgende:
[..]
Geen verstand van klassiek, sorry.
Heb zelf een vraagje, het liedje komt af en toe op 100%NL ofzo en je hebt nog zo'n zender. Maar de tekst is, wat er in voorkomt;
Je zit in een donker hoekje, en het refrein: En ik wil je terug, terug, terug.
Meer weet ik niet.
Thanks alvast.
Dat ik het hoorde dacht ik ook, ik ken het ergens van.. vervolgens pakte ik Shazam derbij, die gaf aan dat het hier om deze ging:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:30 schreef Boobobob het volgende:
Ik zoek een instrumentaal bekend piano nummer.
Het werd gebruikt in een filmfragment van RTL GP crashes.
Het filmpje daarvan is hier te vinden:
http://www.rtl.nl/compone(...)ashes_17-08-2008.xml
Tijdstip 20 min en 45 seconden, tijdens het commentaar is het op de achtergrond te horen.
Van wie is dit nummer, of wat is de titel.
Alvast bedankt
Dit piano-stuk in ieder geval ja, bedankt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:10 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
Dat ik het hoorde dacht ik ook, ik ken het ergens van.. vervolgens pakte ik Shazam derbij, die gaf aan dat het hier om deze ging:
vanaf 1:37 begint het piano stukje...
Ik denk echter dat het een sample van een ouder (klassiek?) stuk betreft, ik kan het ook fout hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |