Boeiend, ik zit nu met een speler die geblesseerd is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat zijn dus de jongens van je tegenstander met die overdosis.
En klaar, thanks to google imagesquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:11 schreef Jaheur het volgende:
Ik ga eens beginnen om een club logo te ontwerpen
In Emmen en in de winter rijd ie op een pekel wagen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:00 schreef Jaheur het volgende:
fuck mijn relschoppers moeten wat meer relschoppen, want dan blijft de VJ in het hoge noorden
Ik woon volgens mij in de buurt van pekel want pekel heeft vv emmen als naam dus ik vermoed dat pekel in pekela woont of emmen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:09 schreef Ruudt het volgende:
Gijs, de stand is ook omhoog geladen op de site!
Staan er weer op, evenals de TeauTeau!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Gijs:
Het bestandje voor de gouden schoen is weer op de server gezet.
Ik ben alleen de nummering weer eens vergeten zie ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
[..]
Staan er weer op, evenals de TeauTeau!!![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:37 schreef ScudRaket het volgende:
Wow, een random challenge in Jamaica is geaccepteerd
[..]
In de jeugd train je sneller dan bij de senioren. Ik zou hem dus in je jeugd doortrainen. Wel jammer dat 'ie nu pas op redelijk PM zit, terwijl je hem al 163 dagen in je JO hebt. Ben je er pas later achter gekomen dat 'ie uitstekend PM zou kunnen halen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:28 schreef BaDaZz het volgende:
Ik heb een trainingsupdate van een jeugdspeler gehad,
Gomarus Pieneman (CM) (52001400)
17 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 17-11-2009
Specialiteit: Technisch
Team: Barcelona opleiding
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 22-02-2009 11:56 (163 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: zwak (max. zwak)
Positiespel: redelijk (max. uitstekend)
Vleugelspel: zwak (max. onbekend)
Moet ik hem nu al uit de jeugd halen? Of juist tot uitstekend door trainen. Ik train positiespel en verdedigen.
Bedankt
Idd erg zonde, had een gigantische klapper kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
In de jeugd train je sneller dan bij de senioren. Ik zou hem dus in je jeugd doortrainen. Wel jammer dat 'ie nu pas op redelijk PM zit, terwijl je hem al 163 dagen in je JO hebt. Ben je er pas later achter gekomen dat 'ie uitstekend PM zou kunnen halen?
Ja, alleen traint ook niet elke jeugdspeler even snel, als ie wel maximaal PM training heeft gehad is het gewoon jammer, zo niet... dan is het erg zonde!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Idd erg zonde, had een gigantische klapper kunnen zijn.
Die is nu:quote:Reinout van Dulmen heeft goed gereageerd op de Passen-sessies die we deze week hebben gehouden, en hij steeg dus een niveau.
Jammer dat ie nog 20 dagen moet en nu 16 j en 110 dagen is!quote:Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: slecht (max. slecht)
Vleugelspel: goed (max. goed)
Passen: redelijk (max. redelijk)
Scoren: matig (max. matig)
Spelhervatting: onbekend
verdedigen trainenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, alleen traint ook niet elke jeugdspeler even snel, als ie wel maximaal PM training heeft gehad is het gewoon jammer, zo niet... dan is het erg zonde!
Ik zie net dat mijn beste jeugdspeler nu helemaal is uitgetraind...
[..]
Die is nu:
[..]
Jammer dat ie nog 20 dagen moet en nu 16 j en 110 dagen is!
Ja, wel dubbel zo veel. Dan hoeven ze slechts 70 wedstrijden te spelen in plaats van 140 om een level erbij te krijgen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:43 schreef The_Hives het volgende:
ze krijgen er meer ervaring voor dan een binnenlandse oefenpot
volgens mij ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
[..]
Staan er weer op, evenals de TeauTeau!!![]()
En volgens mij is het ook tijd voor een nieuw Team van de Maand?
7 sterren is naar mijn ervaring 'goed', waarom niet vleugelspel getraind met een potentieel uitstekende wingerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:55 schreef Jaheur het volgende:
Wat zou onderstaande voor rating hebben op vleugelspel, want hij heeft bijna 7 sterren.
Jord Adam (VL) [1 maal een kaart gekregen] Geblesseerd, maar inzetbaar
17 jaar en 8 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: matig (max. matig)
Vleugelspel: onbekend (max. uitstekend)
Passen: slecht (max. slecht)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Als hij andere spelers heeft die goed kunnen worden, of dubbel redelijk is dat al snel rendabeler. Ik krijg ook een uitstekend winger als ik hem uit ga trainen (op dit moment is ie geblesseerd maar daarvoor trainde ik hem wel primair), maar veel meer dan 4 ton leveren die dingen kaal niet op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
7 sterren is naar mijn ervaring 'goed', waarom niet vleugelspel getraind met een potentieel uitstekende winger
Ja, dat is ook waar!! Ik ben niet anders gewend dan dat ik hooguit één topper in m'n jeugd heb lopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als hij andere spelers heeft die goed kunnen worden, of dubbel redelijk is dat al snel rendabeler. Ik krijg ook een uitstekend winger als ik hem uit ga trainen (op dit moment is ie geblesseerd maar daarvoor trainde ik hem wel primair), maar veel meer dan 4 ton leveren die dingen kaal niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |