Strict gezien misschien niet, maar als straks alle torrent en NZB sites geblocked zijn hier ..quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:30 schreef Salatrel het volgende:
het doet mij deugd u mede te delen dat downloaden nog steeds niet illegaal is in nederland
Nog nooit van area codes gehoord zeker, amoebe dat je er bent. Weer een prachtig voorbeeld van een 'feature' die alleen maar is ingevoerd zodat de filmindustrie meer kan verdienen aan de consument.quote:
DOWNLOADEN IS NIET ILLEGAAL IN NEDERLANDquote:In principe ben ik ook tegen illegaal downloaden.
Ja, maar, als BREIN het zegt, dan is het toch zo?!?!quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:41 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
DOWNLOADEN IS NIET ILLEGAAL IN NEDERLAND
Wanneer leren jullie het nou eens?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:27 schreef FoXje het volgende:
In principe ben ik ook tegen illegaal downloaden.
Je kuntquote:
Je kan willen wat je wil, maar de meeste mensen willen niet betalen voor iets wat ze ook gratis legaal kunnen doen. En dan zitten ze niet te wachten op een stichting die leugens verspreid dat downloaden illegaal is, en piraterij diefstal.quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:54 schreef FoXje het volgende:
[..]
Je kuntwat je wilt, maar ik wil best iets betalen voor een legale download met goede kwaliteit.
Neuh, ik ben het met je eens dat BREIN maar wat zit te lullenquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:56 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je kan willen wat je wil, maar de meeste mensen willen niet betalen voor iets wat ze ook gratis legaal kunnen doen. En dan zitten ze niet te wachten op een stichting die leugens verspreid dat downloaden illegaal is, en piraterij diefstal.
Er is geen enkel negatief gevolg als dit soort dingen direct per betaalde download worden aangeboden door het bedrijf zelf. Mensen die 'gratis' downloaden doen dat toch wel en die download bestaat altijd instantaan. Dit is een werkelijkheid die ze eens onder ogen moeten zien. Iedere betaalde download is er echter 1 extra en ik ben - net als vele anderen - zeer zeker bereid om te betalen voor dat wat ik leuk vind om het voortbestaan te garanderen en toekomstige projecten te stimuleren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:56 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je kan willen wat je wil, maar de meeste mensen willen niet betalen voor iets wat ze ook gratis legaal kunnen doen. En dan zitten ze niet te wachten op een stichting die leugens verspreid dat downloaden illegaal is, en piraterij diefstal.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Lost - Seizoen 1 (7DVD)
Lost - Seizoen 2 (7DVD)
Lost - Seizoen 3 (7DVD)
Precies. Echt achterlijk hoeveel mensen dankzij de propaganda van een belangenorganisatie denken dat films en muziek downloaden illegaal is...quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:56 schreef Seneca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:00 schreef TimKuik het volgende:
Ik eis een slotje op dit topic! Dit topic verspreid leugens over mijn stichting!
quote:Remember kids: The more you download, the smaller your penis is!
SuperSearchquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:31 schreef FoXje het volgende:
[..]
Strict gezien misschien niet, maar als straks alle torrent en NZB sites geblocked zijn hier ..
Downloaden van software wel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:41 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:27 schreef FoXje het volgende:
Sorry voor alweer een KLB topic![]()
In principe ben ik ook tegen illegaal downloaden.
LOLLEREINS!quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:00 schreef TimKuik het volgende:
Ik eis een slotje op dit topic! Dit topic verspreid leugens over mijn stichting!
Ja want de marktwerking heeft overal de prijzen omlaag gedaan, he?quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:35 schreef kingmob het volgende:
Er is geen enkel negatief gevolg als dit soort dingen direct per betaalde download worden aangeboden door het bedrijf zelf. Mensen die 'gratis' downloaden doen dat toch wel en die download bestaat altijd instantaan. Dit is een werkelijkheid die ze eens onder ogen moeten zien. Iedere betaalde download is er echter 1 extra en ik ben - net als vele anderen - zeer zeker bereid om te betalen voor dat wat ik leuk vind om het voortbestaan te garanderen en toekomstige projecten te stimuleren ervoor te zorgen dat volgevreten vetzakken die toch al zoveel hebben dat ze het nooit meer op kunnen, nog veel meer gaan krijgen.
Het punt is natuurlijk dat dat tot gevolg gaat hebben dat de prijzen drastisch dalen vanwege een open eerlijke markt en ze hebben natuurlijk wel recht op hun twintigste auto als acteur of zanger of nog waarschijnlijker, manager.
Men gaat dan namelijk betalen als een ondersteuning van het product ipv een kunstmatig in stand gehouden hoge prijs.
Torrentsquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:00 schreef Dark_Prince het volgende:
Hoe keek je het de voorgaande jaren dan?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Lost - Seizoen 1 (7DVD)
Lost - Seizoen 2 (7DVD)
Lost - Seizoen 3 (7DVD)
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:43 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn in Amerika minstens bij seizoen 6...
Het seizoen dat ze nu uitzenden op net 5 is toch seizoen 5?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]Seizoen 5 is net klaar, 6 begint in Januari
En hoe denk je die af te spelen? Even los van het feit dat er DVD spelers bestaan die alle regiocodes happen.quote:
Nee, Net 5 is net pas begonnen met S5 terwijl S5 in mei al afgelopen was. Maar goed. 24 is ook al een tijdje afgelopen en nog steeds in Nederland niet op DVD of TV.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:50 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Het seizoen dat ze nu uitzenden op net 5 is toch seizoen 5?
Loopt Net 5 tegelijk met de serie in Amerika?
TS, dan moet je niet zo zeuren!
Dus TS genoeg manieren om contact op te nemen.quote:Tim Kuik Business Address:
Siriusdreef 28, Hoofddorp, 2132 WT
+31 (0)23 799 7870
Business Email:
T.Kuik@stichtingbrein.nl
Fax:
31-023-7997720 (business)
Possible Home Dox:
Juliana van Stolberglaan 47, 3051CC ROTTERDAM
+31 (0)10 418 9098
Personal Email:
kuik@kuik.speedlinq.nl info@timkuik.nl <- for his family's website
Personal Websites:
http://anonym.to/ http://www.timkuik.hyves.nl http://www.timkuik.nl
Nee, dat staat er niet, maar als je liever naar je eigen drogreden wil luisteren is dat ok.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja want de marktwerking heeft overal de prijzen omlaag gedaan, he?
Laat ze.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:11 schreef Acinonyx het volgende:
mensen die het eng vinden om series en andere dingen te downloaden omdat het 'illegaal' zou zijn..
Daarom is DRM ook langzaam aan het sterven, er zijn nog maar weinig shops waar je muziek met DRM kan kopen. Los daarvan is het enkel een belemmering voor de eerlijke koper die weinig verstand heeft van computers. De rest weet inderdaad toch wel hoe ze het kunnen omzeilen dan wel kraken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:29 schreef Alcatraz het volgende:
'Betaald downloaden' zal nooit echt een succes worden. Zodra de een het koopt kan de ander het al gratis downloaden. (En kom niet met DRM aan, want dat is een beveiliging waarbij zowel het slot als de sleutel wordt meegegeven.)
Het is dan ook wel gewoon een ontzettend kansloze club. Terecht dus.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:22 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik doe het niet snel maar ik wens brein gewoon de kanker.
En ja dat verdienen ze echt zo pijnvol mogelijk ook graag.
Val kapot, smerige moraalridder!quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:27 schreef FoXje het volgende:
Sorry voor alweer een KLB topic![]()
In principe ben ik ook tegen illegaal downloaden. Maar in dit geval, LOST, wens ik Tim Kuik toch wel even naar de hel.
Lost begint in de winter weer in de USA, maar hoe moet ik dan legaal die eps in Nederland zien? Juist, dat kan niet! Dan moet ik ze (na maanden wachten) kijken op Net 5, met slecht beeld, geluid, stomme ondertitels, maf uitzendschema, reclame, enz, of 1 jaar wachten op de DVD's ....
Klacht: legaal Lost kijken is onmogelijk.
Klacht2: waarom kan ik die brein Losers niet mailen?
Ow? Dus als ik Ubuntu download ben ik illegaal bezig?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:27 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Downloaden van software wel.
Films en muziek downloaden is nog altijd legaal
natuurlijk gaat dit over betaalde software.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:42 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Ow? Dus als ik Ubuntu download ben ik illegaal bezig?
Je begrijpt wat hij bedoelt dus ga nou niet bijdehand doen. En als je het niet begrijpt ben je een achterlijke kneus.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:42 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Ow? Dus als ik Ubuntu download ben ik illegaal bezig?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:11 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je begrijpt wat hij bedoelt dus ga nou niet bijdehand doen. En als je het niet begrijpt ben je een achterlijke kneus.
Dat is het ook niet, jullie dwazen. Maar uploaden wel, en telkens als je iets download, wordt er ook iets geupload (en al helemaal met torrents en nieuwsgroepen)quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:41 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
ik upload misschien wel een heel klein beejte met nieuwsgroepen, maar ik deel mijn bestanden nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, jullie dwazen. Maar uploaden wel, en telkens als je iets download, wordt er ook iets geupload (en al helemaal met torrents en nieuwsgroepen)
Met torrents uploaden heel veel mensen zonder dat ze het weten, met nieuwsgroepen niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar uploaden wel, en telkens als je iets download, wordt er ook iets geupload (en al helemaal met torrents en nieuwsgroepen)
of worden helemaal niet uitgezonden of uitgezonden met enorme vertragingen en gaten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:33 schreef EdmondDantes het volgende:
Eens met klacht van TS..
Op deze manier wordt downloaden je eigenlijk gewoon opgedrongen. Nou heeft Lost een achterstand van 1 seizoen, maar er zijn genoeg andere series waar het nog veel erger is. Bijvoorbeeld The simpsons, de DVD releases lopen bijna 10 jaar achter! Als je daarvan afleveringen wil bekijken moet je je maar behelpen met stokoud materiaal. Zou je dvd's kopen in landen waar de releases beter op schema lopen dan kun je een el cheapo dvd-speler aanschaffen omdat de apparaten van de grote fabrikanten een regiobeveiliging hebben.
Zolang geen goed alternatief geboden wordt is downloaden niet te voorkomen.
Hoe lang duurt die mogelijkheid nog?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:09 schreef KingLysandus het volgende:
Ik zie het probleem niet. Zat andere sites waarop je torrents kunt vinden.
Voor elke torrent site die sluit komt er wel weer een nieuwe. Lang leve het anarchistische organisme dat internet heet, dat zij lang in vrijheid moge leven.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die mogelijkheid nog?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, jullie dwazen. Maar uploaden wel, en telkens als je iets download, wordt er ook iets geupload (en al helemaal met torrents en nieuwsgroepen)
Ik denk dat toch veel mensen bereid zijn te betalen. Ik ben nu niet als kijker van Lost geregistreerd. Het wordt hier op een onmogelijk tijdstip uitgezonden en ik vergeet altijd om me bij het kijkonderzoek te melden, verder vind ik het te laat om nu nog te gaan kijken, als ik niet binnen een dag kijk moet ik wegblijven bij de koffietafel om niet te weten hoe het afloopt. Makers van de serie zullen minder gemotiveerd zijn als er minder kijkers (tv / dvdboxen ) zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:29 schreef Alcatraz het volgende:
'Betaald downloaden' zal nooit echt een succes worden. Zodra de een het koopt kan de ander het al gratis downloaden. (En kom niet met DRM aan, want dat is een beveiliging waarbij zowel het slot als de sleutel wordt meegegeven.)
We moeten er gewoon aan gaan wennen dat digitale content een schaarste van 0 kent en er alleen via donaties en advertenties/sponsoring nog geld verdiend kan worden.
Als iedereen hier lekker gaat posten hoe je Lost nog meer kan vinden worden deze mogelijkheden straks ook afgesloten. Koppen dichtquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:50 schreef Dark_Prince het volgende:
Vooral met Nieuwsgroepen ja
Als je niet weet hoe het werkt Ricko zeg dan niets.
Alternatequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn kuikschijf loopt op dit moment volIk moet nodig een andere kuikschijf hebben want er staat 20 Gb in de wacht
Doe eens een linkje? En bezorgen ze snel? Minimaal 1 Tb want ik ben van plan om heel veel binnen te kuikenquote:
Hier een Samsung kuikschijf. 1,5TB voor maar 99 euroquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe eens een linkje? En bezorgen ze snel? Minimaal 1 Tb want ik ben van plan om heel veel binnen te kuiken
2x 1,5TB is tegenwoordig de norm. Eventueel hang je er ook nog een paar terrabytes aan USB-schijven aan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe eens een linkje? En bezorgen ze snel? Minimaal 1 Tb want ik ben van plan om heel veel binnen te kuiken
Ja, want ongelimiteerd binnenkuiken wordt de nieuwe normquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
2x 1,5TB is tegenwoordig de norm. Eventueel hang je er ook nog een paar terrabytes aan USB-schijven aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |