quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:45 schreef iamredleader het volgende:mogguh
vandaag de uitslag van de AKQ/AKQSC awards
quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:15 schreef Etcetera het volgende:
MogguhIk werd wakker, ik denk dat het een uur of 8 is en ik moest pissen naar de wc dus ik opstaan, aankleden enzo. Ik loop naar buiten, bij de pc-tent pak ik m'n telefoon. 6.52
En stroom lag eruit bij de pc's dus kon ook niet fokken
Da's echt minderquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:15 schreef Etcetera het volgende:
MogguhIk werd wakker, ik denk dat het een uur of 8 is en ik moest pissen naar de wc dus ik opstaan, aankleden enzo. Ik loop naar buiten, bij de pc-tent pak ik m'n telefoon. 6.52
En stroom lag eruit bij de pc's dus kon ook niet fokken
neuh, aardlekje iets, geen idee waardoor. maar doet alweer, en heb beetje gedommeld onder de luifelquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeten de aggregaten bij te vullen?
dus daar ook nog regen? dan weet ik dat het hier voorlopig ook nog niet droog isquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet echt, nee![]()
Wel lekker weer om de was te draaien en te studeren
Amstelveen: regen en ononderbroken grauwe bewolkingquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dus daar ook nog regen? dan weet ik dat het hier voorlopig ook nog niet droog is
kan ik beter binnen blijven zitten vandaagquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Amstelveen: regen en ononderbroken grauwe bewolking![]()
En volgens http://www.buienradar.nl/ :
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kan ik beter binnen blijven zitten vandaag
quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
onze internationale SC-er. Morgen een lunch in Moscow en nog even van de zonsondergang genieten in Japan?
![]()
[..]
een Walvis! Wauw
ach, binnenkort het je een roommate en zou je willen dat je ook gewoon alleen kan zijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ook wennen om nu weer een week alleen te zijn
Nah, duurde nog even want het bleek te komen door wat water in een stekkerdoos ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:41 schreef iamredleader het volgende:
Maar nu opgelost, dus je kan weer LANnen?
* benieuwd is!quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:43 schreef mr_anonimous het volgende:
GoedemorgenAlle puntjes zijn geteld.... De winnaars zijn bekend.
Veel plezier en succesquote:Ik ga nu proberen een Zomervoetbaltoernooi te winnen..... Tot vanavond:W
Mobiel internet ftwquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:24 schreef Etcetera het volgende:
Nah, duurde nog even want het bleek te komen door wat water in een stekkerdoos ofzo
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie tijd om naar bed te gaan. Tot vanavond
quote:
Lekker geslapen ?quote:
Te kort voor mijn gevoel.quote:
Hoe lang heb je ook geslapenquote:
Zo iets ja.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hoe lang heb je ook geslapenUurtje of zes?
Das idd niet genoeg nee..quote:
Ach die schade haal ik wel weer eens in.quote:
En wat is de dresscode? Black tie?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:40 schreef iamredleader het volgende:
Goede vraag!
Ja da's lekker! Dan ben ik net de deur uit opweg naar het werk.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja da's lekker! Dan ben ik net de deur uit opweg naar het werk.
Mobiel internet FTWquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja da's lekker! Dan ben ik net de deur uit opweg naar het werk.
Dan vannacht maar de herhaling kijken. Hoe laat begint die?quote:
Geeen idee..quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan vannacht maar de herhaling kijken. Hoe laat begint die?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dan vannacht maar de herhaling kijken. Hoe laat begint die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |