Dan is het niet erg toch, als iemand anders er voor opdraaitquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:03 schreef verleiding het volgende:
- Schuld bij IBG, en het is echt niet mijn schuld![]()
.
Ik ben bij een psycholoog geweest, maar vooralsnog doen psychologen mijn probleem af als abstract of als gewetenskwesties die niemand duidelijk kan beantwoorden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:31 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Heb je hier al eens met iemand over gesproken ofzo? Wat zit je dwars, wat wil je graag doen, etc.?
Een hele tijd terug (enkele jaren) dacht ik ook dat alles tegen mij was, alles klote was en zag ik mijn toekomst ook alleen als een groot rampenscenario.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik ben bij een psycholoog geweest, maar vooralsnog doen psychologen mijn probleem af als abstract of als gewetenskwesties die niemand duidelijk kan beantwoorden.
Ik heb een ontzettend minderwaardigheidscomplex als het aankomt op bijv. empathisch vermogen (en dat voor een vrouw).
Er komen alleen al allerlei rampenscenario´s bij me op als ik me voorstel dat ik een relatie zou krijgen.
Maar daarnaast kan ik mijn eigen gebreken gewoon niet accepteren, en dat is er echt niet uit te krijgen.
Hoe moet ik mij dat voorstellen, zoooooooveeeeeel vrije tijd en het toch te druk hebben en veel moeten doen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:45 schreef sitting_elfling het volgende:
-wel
zoooveeeeeel vrije tijd
-niet
druk druk druk, druk
nog zo veel te doen ivm. verhuizing
Zie het als een geval van veel vrije tijd en weinig zinvolle dingen doen. Lui dus, daar moet ik komende dagen even voor boeten om zoveel mogelijk werk te verzetten. Ik heb dus enigszins genoten van mijn vakantie, had zomervakantie sinds eind mei. Maar te weinig gedaan voor m'n verhuizing waardoor ik nu al het papierwerk etc. in 2/3 dagen mag fixenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:56 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij dat voorstellen, zoooooooveeeeeel vrije tijd en het toch te druk hebben en veel moeten doen?
Jaja ik zou dezelfde negatieve punten op kunnen noemen, maar ik word er totaal niet depri van.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:35 schreef RRGJL het volgende:
Ok, dit gaat waarschijnlijk niet al te positief worden
Gelukkig:
- Over mijn huidige studie, en het feit dat ik over een jaartje eindelijk op de universiteit in Nijmegen met psychologie kan beginnen. Dat wil ik al heel lang.
- Euhm, mja, verder mijn gezondheid ofzo?
- Over mijn uiterlijk, en dan vooral mijn gezicht.
- Om mijn doorzettingsvermogen.
- Om mijn zelfkennis. Al kan die er bij ongelukkig eigenlijk net zo goed bij
Ongelukkig:
- Over mijn lichaam. Ik moet echt gaan sporten, en dat ga ik ook doen vanaf het begin van het komend studiejaar. Niet dat ik dik ben, maar het is gewoon compleet uit vorm en ziet er niet uit, vind ik zelf.
- Over het feit dat ik geen vrienden meer heb ivm. wat voorvallen inmiddels alweer 2,5 jaar geledenIk vraag me af hoe ik het volhoud al die tijd.
- Over het feit dat ik nog steeds geen relatie / vriendin heb (gehad) en dat toch wel erg mis.
- Over mijn onzekerheid en gebrekkige sociale vaardigheden waardoor ik me vaak ook nogal ongelukkig voel.
* Sigg fotoboek checkt ... mmh waar woon je, misschien moet ik jou anders maar eens hinderlijk gaan volgenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:53 schreef Myraela het volgende:
Liefde: Ik wacht al te lang op 1 jongen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |