abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71542025
Gelukkig:
- Lichaam/uiterlijk
- Woonsituatie
- Heb geen moeite om alleen te zijn, dus voel me nooit eenzaam
- Drie hele goede vrienden en daarnaast veel "kennissen"

Ongelukkig:
- Vaak stemmingswisselingen (wat overigens de buitenwereld niet aan me zal merken)
- Erg impulsief (waar ik bewust van ben, al is het soms erg moeilijk om mee te leven)
- Steeds meer gebrek aan motivatie bij de doelen in m'n leven
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_71542982
gelukkig
grote vriendengroep
leuke (nieuwe) baan
uiterlijk
sport (voetbaltraining weer begonnen)

ongelukkig
klote thuis situatie
net uit met mijn ex
maagbacterie
2 weken geen alcohol door medicijnen
stress
gewicht (eet weinig door ziekte en stress, niet extreem gelukkig)
ontslagen bij mijn oude werk (conflict met baas)
niet lekker in mijn vel (omdat al het negatieve in één keer op me af is gekomen)
door baanwisseling een maand geen salaris

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDorian op 02-08-2009 22:13:25 ]
pi_71549833
Gelukkig:
- Goede band met familie & vrienden;
- Muzikaliteit - heb altijd veel gitaar gespeeld in hele diverse groepen & stijlen en een aardige muziekkennis;
- Werk - heb sinds kort m'n 2e baan na m'n afstuderen van de uni - precies wat ik zoek;
- Uiterlijk - aan aandacht van het andere geslacht niks te klagen

Ongelukkig:
- Ben al jaren aan het rondscharrelen met diverse vrouwen, maar ben wel weer toe aan een relatie. Aan de andere kant merk ik dat ik me er totaal niet voor openstel...
- Ben heel slecht met contact onderhouden, veel (potentiële) vrienden mee verloren;
- Chaotisch
- M'n salaris
- Mensen om me heen worden serieus (huis kopen/ trouwen/ kinderen), ergens geeft me dat geen prettig gevoel
pi_71549967
Leuk topic!

Gelukkig

• Vrienden Hele hechte vriendengroep, altijd gezellig en ik zie iedereen vaak.
  • Gezondheid Niks te klagen
  • Studie Geneeskunde, gaat goed, heb het naar mijn zin en haal bijna alles
  • Sport Gezellig voetbalteam en vind het erg leuk

Minder gelukkig
  • Liefde Al tijdje geen vriendin gehad, op zich wel behoefte aan.
  • Geld Al een grote studieschuld die alleen maar groter wordt en sta ook rood bij de bank
  • If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_71550304
    Gelukkig
    * Mijn 'werk' bij de radio. Krijg mijn eigen radioprogramma bij lokale zender volgende maand.
    * Mijn ouders, heb (weer) een goede band met mijn ouders.
    * Mijn woonomstandigheden, woon niet meer bij mijn ouders, ook niet meer op mezelf, maar bij m'n oom en tante. Hulde dat die mensen mij in huis gehaald hebben, echt waar. Weet niet waar ik anders was geweest.
    * Poezels
    * Ik ben bezig met mijn motorrijbewijs, en er is een motor waar ik op kan rijden als ik hem heb.

Ongelukkig
    * Wil nog afvallen, ben al wel redelijk veel kwijt, maar is nog lang niet genoeg, helaas zit ik al tijdje op het zelfde gewicht.
    * Zou wat meer vrienden willen hebben, but then again, de vrienden die ik heb zijn super
    * Betaalde baan wordt slecht betaald, wat dat betreft gaat het financieel gaat het niet zo heel erg lekker...
    Sterkheidsbaas van alles.
    pi_71550414
    In principe ben ik een heel tevreden mens en gelukkig met alles wat ik heb:

- mijn gezin
    - mijn familie
    - vrienden (al zijn het er niet veel, maar wel echte!)
    - onze gezondheid

eigenlijk zijn er maar weinig minpuntjes te noemen, op 1 na....mijn man is iets minder avontuurlijk ingesteld dan mij en dat remt mij wel eens in mijn ideeen, plannen en denkbeelden.
    Maar dat is soms ook wel een pluspunt omdat ik dingen vaak te makkelijk en rooskleurig bekijk.
    this bitch bites
    pi_71551128
    Gelukkig
    *Goede echte vrienden (2)
    *Financieel onafhankelijk
    *Globaal wel gezond

Ongelukkig
    *verbroken langdurige relatie
    *kleine kwaaltjes, irritant
    *omgeving zijn bezig met serieuze relatie, kinderen etc
    pi_71553663
    Gelukkig:
    -Relatie, 5 jaar samen en hij maakt me erg gelukkig
    -In september begin in met een nieuwe studie, kijk hier heel erg naar uit, eindelijk mezelf weer écht nuttig voelen na een tijdje niks gedaan te hebben qua studeren.
    -Redelijk leuk werk met goed salaris op het moment, stop hier wel mee zodra ik weer ga studeren.
    -Aantal leuke vrienden
    -Heel blij met ons appartementje
    -Goede gezondheid
    -Uiterlijk, met vlagen
    -Onze katten

Minder gelukkig:
    -Familie, geen contact of moeizame relatie, dit weegt echt als een loden last op m'n schouders..
    -Zou wel wat meer sociale contacten erbij willen, maar dit komt vast goed zodra ik met m'n nieuwe studie begin.
    -Ik zou niet zo'n vreselijke piekeraar willen zijn, ik kan mezelf helemaal gek maken om niets, heel vervelend
    -Moet echt iets aan m'n conditie gaan doen
    pi_71554219
    Gelukkig:
    - Mijn creativiteit. Ik heb al allerlei plannen voor het komende schooljaar en ben ook ondertussen bezig met stripverhalen.
    - Mooi strak figuur
    - Mijn familie en vrienden die ik heb.
    - Leuke bijbaan en opleiding.
    - Leuk appartementje.
    - Geen geldproblemen.

Minder gelukkig:
    - Ik ben nogal een einzelgänger en daar heb ik helemaal geen problemen mee, maar soms lijkt het net of de rest van de wereld dat als zielig beschouwd en dat maakt me af en toe wel onzeker.
    - Met liefde heb ik eigenlijk ook alleen maar pech. Het is tot nu toe altijd eenzijdig geweest.
    - Dat ik altijd wel dingen kwijtraak. Ik ben namelijk verschrikkelijk chaotisch.
    ROBODEMONS..................|:(
    pi_71554455
    + Relatie.
    + Vrienden.
    + Studie.
    + Huisdiertjes.
    + Eigen woning .
    + Baantje.

- Eczeem (en daardoor onzeker etc.).
    - Manisch depressief.
    - Schuld bij IBG, en het is echt niet mijn schuld .
    - Situatie ouders, gescheiden en veel ruzie enzo.

[ Bericht 14% gewijzigd door verleiding op 03-08-2009 09:32:53 ]
    pi_71554768
    Gelukkig:
    - Relatie, mijn steun en toeverlaat.
    - Familie, ik heb een goede band met mijn ouders.
    - Schoonfamilie (als je het zo mag noemen ), ik heb in het verleden veel problemen gehad met de moeder van mijn ex en met de ouders van mijn huidige vriend kan ik het zo goed vinden.
    - Studie, na een aantal jaar gekloot te hebben.
    - Mezelf.

Minder gelukkig:
    - Ook met mezelf, ik kan heel onzeker worden van tijd tot tijd.
    - Eczeem, word gek van de jeuk.
    - Baantje, ik heb het niet meer naar mijn zin op mijn werk, maar vind het moeilijk om nu een baantje te gaan zoeken omdat ik vrij ver weg ga studeren vanuit thuis.
    - Thuis zitten na studie afgebroken te hebben etc.
    pi_71555509
    Gelukkig:

-Net afgeronde MBO opleiding.
    -Leuke baan + auto.
    -Vanmorgen heb ik me met veel moeite uit bed gesleept om naar de sportschool te gaan en eindelijk eens proeflessen te nemen. Daarna heb ik meteen een contract getekend voor 2 jaar (voor 20 euro per maand). Nu moet gewoon die bierbuik er eens af.
    -Mijn hobby 3D modeling. Kost enorm veel tijd maar de resultaten worden steeds beter. En het is erg leuk als mensen van over de hele wereld jouw creatie kunnen downloaden.

Ongelukkig:

-Te dik maar daar wordt aan gewerkt (zie derde punt boven).
    -Scoliose (afwijking aan mijn rug, dat is het allerergste wat me is overkomen in dit leven tot nu toe).
    -Mede door bovenste punten weinig zelfvertrouwen. Hierdoor heb ik dus geen vrienden en geen sociaal leven.
    Tok.
    pi_71555621
    Gelukkig:
    - Uiterlijk
    - Vriendin
    - Sport
    - Lichaam
    - Net VWO afgerond en ga beginnen met nieuwe studie

Ongelukkig
    - Zou een wat beter sociaal leven willen hebben
    - Mijn moeder is een maand geleden overleden en ik heb net gehoord dat mijn vader longkanker heeft.

Twee maanden geleden was ik nog zo gelukkig, maar nu valt alles uit elkaar, ben zo depressief als maar kan en kan niet slapen.
    pi_71556168
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 00:54 schreef EatMyShit het volgende:

- Mn financien (begonnen met 14000 euro spaargeld, door omstandigheden heb ik nu een schuld van 5000 bij bank, IBG niet meegerekend)
    door "omstandigheden"
    pi_71556509
    Gelukkig:

Mijn geweldige nieuwe baan, op mijn eigen niveau, ondanks het feit dat ik nog geen enkele opleiding heb afgerond.
    Mijn vriend, met wie ik nu zo'n 5 jaar samen ben, in het verleden hebben we flinke dips gehad, maar het gaat nu alweer ruim een jaar steeds beter, nooit meer ruzie, en dat omdat we allebei een stuk beter in het leven staan.
    Mijn leuke kleine huurappartementje in dezelfde flat als mijn vriend (voorheen krappe studentenkamer), een plekje van mezelf, dat ik deel met mijn af en toe secreet van een kat, wat toch wel heel gezellig is en toch lekker dicht in de buurt van mijn vriend.

Niet gelukkig:

De altijd sluimerende depressie; het kost veel energie om die te onderdrukken.
    Arseen (As), atoomnummer 33
      maandag 3 augustus 2009 @ 10:08:01 #41
    263403 Brunoh
    Mama & Jong
    pi_71557481
    Gelukkig:
    * Trotse mama van mijn zoon
    * Mooi huisje
    * Leuke baan
    * Mijn (huis)dieren
    * Mijn paard
    * Studie weer hervatten
    * Buikje is weer bijna zoals voor mijn zwangerschap jeah! -5 kilo ondergewicht
    * Gezond
    * Financieel gaat het redelijk
    * Ga weer iets beter met mijn ex om

Ongelukkig:
    * Ik zou graag iets sneller mijn huisje MET tuintje hebben, zodat zoonlief straks lekker kan spelen
    * Ik zou graag 1 dag minder in de week willen werken, zodat ik meer tijd heb voor mijn gezin
    * Meer vriendschappelijke contacten, het beperkt zich nu tot 3 of 4 goede vrienden

Nee niets geen klagen
    pi_71557752
    + de sport

- studieloosheid
    - vrienden
    - uiterlijk
    - ouders/familie
    - geldzaken
    - woonsituatie
    - werk
    - hopeloosheid
    - persoonlijkheid (helaas niet zo makkelijk te veranderen)
    - stress
    - vrouwen
    - geen toekomst kunnen bedenken/voorstellen
    - stemmingswisselingen
    - chronisch depressief
    pi_71560042
    Eigenlijk ben ik met alles wel gelukkig, het enige waar ik niet gelukkig mee ben is de constante stroom kwaaltjes en pijntjes die ik heb sinds mij ongeluk, nu ruim 1,5 jaar geleden.

Momenteel is het nekpijn/rugpijn/schouderpijn waardoor ik al een geruime tijd slecht slaap, vanacht ook weer.
    Als ik ergens slecht tegen kan, dan is dat wel slaapgebrek. Het maakt me knorrig, labiel, onstabiel en gi-gan-tisch chagrijnig. Gelukkig kan vriendlief hier wel vrij goed mee omgaan, maar ik zit nu al weer een uur lang zwijgend achter de computer terwijl ik het liefste een potje zou gaan huilen

Het is een vicieuze cirkel: ik slaap slecht omdat ik last heb van mijn schouders/nek/rug en omdat ik slecht slaap heb ik weer veel (meer) last van mijn schouders/nek/rug (geen rust/ontspanning), als dit doorbroken wordt dan gaat het al een stuk beter.
    pi_71562118
    +Mijn thuissituatie: getrouwd, eigen huis, vrijheid, heerlijk
    +Mijn familie en vrienden: lieve, betrokken mensen
    +Mijn lijf: het werkt goed en ik ben er - op wat blubber en andere details na - wel tevreden mee
    +Mijn brein: het werkt goed, zowel op leer- als op sociaal vlak
    +Mijn CV: ik heb tot nu toe bereikt wat ik graag wilde en ben daar best trots op

-Mijn gepieker: ik kan soms teveel nadenken en mezelf daardoor in de weg zitten
    -Mijn antidepressiva: ze werken goed maar ik had ze liever niet nodig gehad
    -Mijn half jaar studievertraging door een depressie
      maandag 3 augustus 2009 @ 13:58:39 #45
    223428 Countess
    De kater komt later. Prrrrt!
    pi_71563441
    - ik vind mezelf niet goed genoeg en voel me minderwaardig t.o.v. leeftijdsgenoten.
    - ik vind het vreselijk dat ik geen relatie heb, terwijl ik zo graag een vent zou willen hebben.
    - ik weet niet wat ik met mijn toekomst wil maar ik vind alles ook een beetje zinloos doordat ik mezelf altijd in de weg zit.

bovengenoemde staan me in de weg om een op zich hoopvol en normaal leven op te kunnen bouwen. Ik kom er waarschijnlijk nooit vanaf, maar zonder ´verborgen gebreken´ denk ik in staat te zijn om een heel leuk leven te leiden.
    Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
    pi_71564059
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 04:04 schreef andrew.16 het volgende:

Ongelukkig
    - Zou een wat beter sociaal leven willen hebben
    - Mijn moeder is een maand geleden overleden en ik heb net gehoord dat mijn vader longkanker heeft.

Twee maanden geleden was ik nog zo gelukkig, maar nu valt alles uit elkaar, ben zo depressief als maar kan en kan niet slapen.
    Wow. Heavy shit man
    Veel sterkte ermee!
    pi_71564267
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 13:58 schreef Countess het volgende:
    - ik vind mezelf niet goed genoeg en voel me minderwaardig t.o.v. leeftijdsgenoten.
    - ik vind het vreselijk dat ik geen relatie heb, terwijl ik zo graag een vent zou willen hebben.
    - ik weet niet wat ik met mijn toekomst wil maar ik vind alles ook een beetje zinloos doordat ik mezelf altijd in de weg zit.

bovengenoemde staan me in de weg om een op zich hoopvol en normaal leven op te kunnen bouwen. Ik kom er waarschijnlijk nooit vanaf, maar zonder ´verborgen gebreken´ denk ik in staat te zijn om een heel leuk leven te leiden.
    Heb je hier al eens met iemand over gesproken ofzo? Wat zit je dwars, wat wil je graag doen, etc.?
      maandag 3 augustus 2009 @ 14:39:39 #48
    260000 Cat_Tank
    Is not amused
    pi_71564495
    Gelukkig:
    Relatie
    Familie
    Opleiding
    Vrienden

Verbeterpunten:
    Financiële situatie
    Sport
    Vriendenkring uitbreiden
    SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
    Cat_Tank is strong
    pi_71564817
    Happy met:
    - Vriendin (zonder haar was er niks van mijn studie terech gekomen)
    - Familie & Vrienden (Goede contacten en ben nu langzamerhand mijn 40-urige werkweek aan het combineren met een sociaal leven (veel verder vooruit plannen en minder impulsieve afspraken ))
    - Huisdier (de kat is de enige die onvoorwaardelijk van me houdt, als ik d'r maar eten geef en d'r bak schoon hou)
    - Huis (huisje-boompje-beestje rijtjeshuis gekocht)
    - Gezondheid (ik ga niet dood, heb alleen maar een welfaartsbuik, die ik eraf ga trainen)

Minder happy met:
    - Werk (ze mogen wel wat meer betalen)
    - Vrije tijd (of het gebrek ervan)
    Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
    pi_71566513
    Gelukkig:
    +Een aantal goede vrienden
    +Goede familiebanden
    +Uiterlijk / lichaam
    +Sport veel
    +Leuke studie
    +Bijbaan en geld

Minder gelukkig
    Ik voel me bijna schuldig dat ik dit als 'niet gelukkig' neerzet, want het zijn maar kleine problemen die ik heb, in vergelijking met wat anderen hier hebben staan...

-132 studiepunten in de eerste 3 jaar, niet echt het resultaat dat ik voor ogen had
    -Meisje dat ik leuk vind (en zij mij ook) gaat terug naar huis (2500 km verder) na een stage van 3 maanden hier.
    -Vader wil met zijn vriendin gaan samenwonen en er is nog geen eenduidig antwoord waar dat gaat zijn, als dat bij haar is, word ik 'gedwongen' om op kamers te gaan voor mijn laatste jaar...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')