quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:22 schreef Blackviper het volgende:
Lopen hier aardig wat smeerlappen rond....
Ja, eerste keer was ik dus 15. Maar toen had je (gelukkig) nog geen roze bandjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef ebeaydojraes het volgende:
30
6de keer pas
soms wel soms niet. ligt aan de omstandigheden. Als er een enorme modderpoel op t terrein ligt en iedereen is zwart, dan heeft het weinig nut ...
[..]
6de keer??? 20????
Nee eigenlijk nooit echt ziek..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
laat me raden. jij bent 3 keer per jaar ziek?
Jij mocht al zo jong naar een festival?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:27 schreef Aisumasen het volgende:
Leeftijd: 18
Aantal keer LL: 6
Douchen: Ja
Gewoon in het met pis, bier en zweet besmeurde shirt van de donderdagavond overleven!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit echt ziek..
Maar doen jullie wel schone kleren aan ... of is dat ook al overrated?
Is me tentgenoot van plan geloof ik, 4 dagen in hetzelfde witte shirt zonder te douchenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gewoon in het met pis, bier en zweet besmeurde shirt van de donderdagavond overleven!
Ik weet het ook niet.. Het is allemaal prima geregeld.. Snap ook niet wat er zo leuk is aan het rondlopen als een viezerik..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:31 schreef peterfan het volgende:
Waarom in godsnaam? Waarom zou je nou op Lowlands stoer zijn door je als een zwerver te gedragen?
Omdat, zodra je gedoucht hebt, alle andere mensen weer stinken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:31 schreef peterfan het volgende:
Waarom in godsnaam? Waarom zou je nou op Lowlands stoer zijn door je als een zwerver te gedragen?
Dat is stoer ten opzichte van je vrienden die ook allemaal een zwart shirt & lang haar hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:04 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.. Het is allemaal prima geregeld.. Snap ook niet wat er zo leuk is aan het rondlopen als een viezerik..
Een meisje waar ik mee ga, ging ook al vanaf haar 14e, toen moest ze nog wel iedere dag haar papa en mama bellen of het allemaal wel goed ging enzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij mocht al zo jong naar een festival?Of waren papa en mama ook mee.
nou, je kleedt je uit waar andere vrouwen bij zijn ja, maar douchen doe je achter een gordijntjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb het dus nog nooit gedaan maar ben het dit jaar zeker wel van plan. Maar moet je nou met z'n allen naakt enzo?
Je kunt ook met je ondergoed aan het hokje instappen, alleen snap ik dan nooit hoe je je ondergoed droog zou willen houden. Maar je kan het jezelf zo makkelijk maken als je wilt. Geen paniek om een douchequote:
Ach, zijn altijd wel een paar dames die het lastig vinden om tussen allemaal andere dames zich om te kleden en daarom bij de heren gaan, ook geen probleem.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |