Wel dat klinkt of je pappie en of je mammie in de politiek zitten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:24 schreef Dennis_enzo het volgende:
Aan de andere kant maken ministers wel lange dagen, dus op zich vind ik het niet zo gek.
Voor hen wel, zo weinig mogelijk doen voor zo veel mogelijk geld, ook na de 'werk periode' als politicus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:17 schreef tong80 het volgende:
Het leven gaat toch gewoon door ?
Uuh nee, mijn vader werkt bij de INGquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:46 schreef detlevico het volgende:
[..]
Wel dat klinkt of je pappie en of je mammie in de politiek zitten?
Trouwens ze worden vorstelijk voor betaald voor hun werk?![]()
![]()
En LANDGENOTEN ze hebben al honderd dagen vrij af gehad, remember it??
Zo hoeven wat mij betreft nooit meer terug te komenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:11 schreef Urquhart het volgende:
Ze mogen wat mij betreft veel langer wegblijven
Idd, als ze er niet zijn kunnen ze ook niets kapot makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:11 schreef Urquhart het volgende:
Ze mogen wat mij betreft veel langer wegblijven
Nog maareens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:25 schreef Chain_Reaction het volgende:
Hoe langer ze met reces zijn, hoe minder er geklungeld kan worden.. Ik zie het probleem niet?
In de vakantie doorbetaald worden.. Wat in hun geval neerkomt op +/- 45.000 euro in deze maanden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:01 schreef Harlon het volgende:
Dat het toevallig in de praktijk erg gunstig uitpakt, hoe schandalig dat ook is, praat niet goed dat dit absoluut niet kan. Gewoon 4 maanden lang vakantie vieren is geen optie. Nu zal er in die 4 maanden heus wel wat gebeuren en kunnen er spoedzittingen worden gehouden, maar daar blijft het wel bij.
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:01 schreef Harlon het volgende:
Dat het toevallig in de praktijk erg gunstig uitpakt, hoe schandalig dat ook is, praat niet goed dat dit absoluut niet kan. Gewoon 4 maanden lang vakantie vieren is geen optie. Nu zal er in die 4 maanden heus wel wat gebeuren en kunnen er spoedzittingen worden gehouden, maar daar blijft het wel bij.
Hoeveel % van zeg, de tweedekamerleden, denk je dat dat ook daadwerkelijk doet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:14 schreef Hexagon het volgende:
In de zomer wordt er ook gewerkt maar dan aan zaken die minder zichtbaar zijn zoals dossiers lezen of partijzaken.
dat bedoelde ik dus met er zal heus wel wat gebeuren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor
In de zomer wordt er ook gewerkt maar dan aan zaken die minder zichtbaar zijn zoals dossiers lezen of partijzaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |