abonnement Unibet Coolblue
pi_72686985
Heb er zin in...
morgen weer eens gezellig naar Gelredome
pi_72701666
De derby leeft niet echt hè. Al die lege plekken...
  zondag 13 september 2009 @ 19:36:24 #253
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72707528
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:44 schreef Otis. het volgende:
De derby leeft niet echt hè. Al die lege plekken...
Treurig om te zien inderdaad
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_72707968
Ik heb als neutrale kijker wel genoten van de laatste 20 minuten.
Maar die 2-0 mocht je als Vitesse zijnde natuurlijk never nooit meer weggeven, hoe zuur.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 13 september 2009 @ 21:02:57 #255
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_72711106
Kneusjes
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 13 september 2009 @ 22:17:12 #256
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_72714340
Inderdaad erg sonde dat je 2 punten aan verspeeld. Volgens mij hadden we 2x of tenminste 1x een penal verdiend maar de scheids zat niet echt mee wat dat betreft al heb ik het slechter gezien in het gelredome. nec stelde met name de eerste helft vrij weinig voor met 2 kansjes.

Vitesse vond ik de 2e helft teveel leunen op die 1-0 en dat is toch wel jammer als je weet dat je vandaag beter bent en gewoon die 2-0 moet maken. Gewoon lekker zelf voetballen en niet teveel op eigen helft. Enkele heel goede momenten werden toch wel weer afgewisselt met knullig en dom balverlies. Ik heb ook nog steeds geen hoge pet op van sprockel.

Wat is die knakker voorin bij nec met die blonde haren een irritante nerd zeg foei...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_72714370
Nou, ik kom dus ook eindelijk thuis van die wedstrijd. Wat een kutclub is Vitesse eigenlijk.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 13 september 2009 @ 22:24:55 #258
3185 Adelante
To let it go now
pi_72714725
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:44 schreef Otis. het volgende:
De derby leeft niet echt hè. Al die lege plekken...
Niet alleen de derby, Vitesse is op slapen na dood...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_72716784
Zo he, ik baalde wel even zeg. Ze hadden beter de bal over de achterlijn kunnen trappen dan over de zijlijn..
  zondag 13 september 2009 @ 23:41:43 #260
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72717961
Het mag duidelijk zijn dat Vitesse hier wederom twee penalties had moeten hebben, wat het totaal trouwens maakt op 30 wedstrijden zonder penalty
pi_72717965
Wat een drama weer zeg. Het loopt voor geen meter. Dat ze nog 2x weten te scoren is een wonder. Kolk en Nilson blijf ik geen ideaal duo vinden daarvoor. Gewoon 1 balvaste en een bewegelijke spits voorin en dan kan je eens een fatsoenlijke aanval uitvoeren.
Wissels ook weer waardeloos. Maar ja lekker zo doorgaan en we kunnen er weer een verloren jaar bijschrijven.
pi_72718163
dit telt gewoon als een verlies , je mag nooit een 2-0 voorsprong weggeven en al helemaal niet aan hun maar ja waar kennen we dat van Vitesse en de blesuretijd ? en weer geen penalty's idd maar daar ga ik dit keer niet over zeuren want je had gewoon de voorsprong moeten vasthouden en zelf de 3-0 moeten maken ( denk aan een Snijders die voor eigen succes gaat )

en wat een rare wissels idd ( had erg graag onze turk gezien had ie ook voor wat kopkracht kunnen zorgen en had dan het aanspeelpunt kunnen zijn. )

En dan te bedenken dat de volgende wedstrijden RKC ( nog geen punt ) en FC Oss ( met weer een paar van die lui ) zijn. en daarna op bezoek in de Euroborg gaat geen makkelijke maand worden.

@ Otis, ze geven FOK niet voor niets een paar kaarten voor de wedstrijd tegen VVV.
dit is een probleem van en voor het bestuur vandaar dat wij ( de fans ) ook morren.
pi_72718587
Die wissel van Hofs is ook onbegrijpelijk en dat al in de 60e minuut. Hofs was er duidelijk ook niet blij mee.
Snijders erin ook erg onlogisch idd. Ik had niet bepaald het gevoel dat Nek zeer gevaarlijk zou worden want dat team is ook maar erg matig alles op die vette wannabee Kuyt en thats it. Gewoon zelf blijven voetballen(al blijkt dat erg moeilijk te zijn voor vites) en niet gokken op de counter.
Na een wedsrijd zoals vandaag hoop je nog meer op een type Davids.
pi_72718889
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:44 schreef Otis. het volgende:
De derby leeft niet echt hè. Al die lege plekken...
Er werd anders wel een 9 jarig jochie in elkaar gerost door twintigers omdat hij voor NEC was

Ohja, de wedstrijd
pi_72720155
Zonde van op t eind..
pi_72720524
Het is natuurlijk erg zonde dat je dit nog uit handen geeft, dat moge duidelijk zijn.
Het is Vitesse echter zelf aan te rekenen en dat maakt het extra pijnlijk. Die ingooien van Vleminckx zijn echt dodelijk zeg Maaaar, waar is Velthuizen bij dat soort momenten? Uitkomen mag ook wel een keer Hij blijft in mijn ogen teveel leunen op de reflex, en dat kan niet bij goed geplaatste schoten/kopballen (2-1) of van richting veranderde ballen (2-2). Ik bedoel die redding op het, overigens slecht ingeschoten, schot van Vleminckx vlak voor tijd was natuurlijk magistraal, maar ik zou hem toch wat meer willen zien heersen in de 16meter. Ach, het is allemaal achteraf, maar dit had volgens mij niet gehoeven, temeer niet omdat je 4 minuten voor tijd gewoon met 2-0 voor staat

De wissel, ach Buttner gaf wel de assists op de 2-0. Daar staat tegenover dat Stefanovic echt speelt als een natte krant, totaal niet balvast, laat staan creatief of gevaarlijk. Genaro Snijders weet ik niet, ik had inderdaad graag de Turk gezien als aanspeelpunt, maar aan de andere kant, het staat 1-0 en NEC moet komen, en dan is hij wel rete snel en behendig, ik bedoel als hij die bal laat in de 2e helft had afgegeven en het 3-0 was geworden dan stonden we elkaar massaal af te trekken. Wat moet het heerlijk zijn om in het uitvak gestaan te hebben bij de 2-2

Er had gewoon meer ingezeten, dat is wat overheerst en wat klote is omdat je nu nog steeds maar op 5 punt staat. Maargoed, het is beter dan weggespeeld worden lijkt me dan ook weer. Volgende week tegen RKC, natuurlijk een verschrikkelijke pot op voorhand Vitesse kennende

Ohja, btw
quote:
Vitesse beslist snel over clubloze Davids
Vitesse beslist maandag of het Edgar Davids een aanbieding gaat doen. De ervaren middenvelder bood zijn diensten begin deze week aan bij de Arnhemmers.

"Onze technisch directeur Marc van Hintum is dit weekeinde teruggekeerd van vakantie. Wij zullen, uiteraard in overleg met onze trainer Theo Bos, bespreken of we al dan niet serieus gaan onderzoeken of de eventuele komst van Davids haalbaar is", zegt Vitesse-directeur Paul van der Kraan.

Davids zou naar verluidt een fors salaris eisen, terwijl Vitesse geen geld in kas heeft. Daarom zoekt de eredivisionist externe financiers die het honorarium van de 36-jarige oud-international willen ophoesten. Overigens wil Vitesse Davids eerst enkele dagen zien meetrainen, voordat het tot een concreet aanbod zal komen.

De veteraan zit al ruim een jaar zonder club. In het seizoen 2007/08 speelde Davids voor Ajax en nadien hield hij zich afzijdig van het voetbal. Onlangs waagde De Graafschap een poging bij de Pitbull, maar die zag een avontuur in de Jupiler League niet zitten.


[ Bericht 22% gewijzigd door DeVinger op 14-09-2009 01:58:36 ]
  maandag 14 september 2009 @ 02:28:24 #267
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72720895
Ik zou Davids niet nemen Dure klant, en bij zijn meerwaarde zet ik mijn vraagtekens
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 14 september 2009 @ 04:03:48 #268
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_72721162
Maar is wel stoer natuurlijk We zullen zien of hij komt en of hij dan een meerwaarde wordt. Denk dat hij erg goed zal zijn voor de jonge spelers, dat die ook es leren hoe het profvoetbal in elkaar steekt.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 14 september 2009 @ 10:12:11 #269
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72723290
Ik zie in Davids absoluut wat Vitesse op dit moment mist.
pi_72725108
Boeien of het een meerwaarde blijkt, het gegeven dat Edgar fokking Davids in het geel zwart speelt is al tof.
  maandag 14 september 2009 @ 11:38:47 #271
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72725274
Je geld in "toffe" zaken steken, that's the spirit
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_72725337
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:38 schreef Mark het volgende:
Je geld in "toffe" zaken steken, that's the spirit
Heb jij een ander beeld bij Vitesse dan?
  maandag 14 september 2009 @ 11:42:37 #273
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72725352
Hm, nee, nou je het zegt
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 14 september 2009 @ 12:53:32 #274
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72727194
Ik vind DeVinger's motivatie trouwens ook wel goed Die Edgar Fokking Davids toch.
  dinsdag 15 september 2009 @ 10:01:32 #275
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_72758363
Transfervrije Greene is een 'serieuze optie' voor Vitesse

Serginho Greene vervolgt zijn loopbaan mogelijk bij Vitesse. De verdediger, die de afgelopen vier jaar bij Feyenoord speelde, zit momenteel zonder club. De voorbije weken hield hij zijn conditie op peil in Arnhem en liet daarbij een goede indruk achter op Theo Bos, zo vertelde de Vitesse-trainer aan Voetbal International.

'Hij oogt heel sterk', aldus Bos. 'Greene is altijd een goede voetballer geweest en dat kan hij niet zomaar verleerd zijn. Hij is voor mij een serieuze optie. De kans dat we met hem in zee gaan is zeker aanwezig. Vorige week was hij op stage in Italië, maar deze week traint hij alweer met ons mee.'

De positie rechts in het centrum is bij Vitesse met Civard Sprockel niet breed bezet. Ook voor de komst van Greene geldt echter dat Vitesse op zoek moet naar externe geldschieters.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_72763241
Heel goed als dat rond zou komen (alleen we hadden toch geen geld Vitesse )
pi_72763613
Voor de volledigheid:
quote:
'Vitesse: Greene wel, Davids niet'

Vitesse gaat niet in zee met Edgar Davids. Dat heeft de club besloten na overleg met de technische staf. Wel hoopt de club een akkoord te bereiken met Serginho Greene, meldt Voetbal International. De 36-jarige Davids besloot zich onlangs aan te bieden bij Vitesse. De middenvelder is al bijna anderhalf jaar werkloos nadat hij medio 2008 vertrok bij Ajax, maar weigert vooralsnog te stoppen. Vitesse ziet het echter als een te groot risico de routinier vast te leggenen kan bovendien niet voldoen aan diens financiële eisen.
In Arnhem lijkt er wél plaats voor Greene. De verdediger is clubloos nadat zijn contract afgelopen zomer afliep bij Feyenoord en maakte veel indruk toen hij een paar dagen meetrainde met de selectie van Vitesse. De mandekker, die zowel centraal als rechts in de verdediging uit de voeten kan, zal deze week een contract voorgeschoteld krijgen.

De 27-jarige Greene speelde de afgelopen vier seizoenen voor Feyenoord. Voor zijn periode in Rotterdam kwam de rechtspoot uit voor RKC Waalwijk. Eerder deze zomer leek hij nog naar het Italiaanse Catania te verkassen, maar die transfer ketste af.
Ik ben voor, Davids zou wel supergeil zijn natuurlijk (ik bedoel, Davids bij Vitesse ), maar we hebben achterin echt versterking nodig in mijn ogen. Van Diermen speelde trouwens prima, maar kun je niet op leunen en Drost centraal ben ik echt geen fan van. Bovendien is Sprockel geen zekerheid, maar met een neger ernaast gaat het misschien beter. Ik geef toe, het middenveld mist een defensief slot op de deur, maar ik blijf erbij dat dat intern wel op te lossen is (Verhaegh, Molhoek, mss een blok met claudemir/molhoek etc.) en achterin zijn we gewoon het zwakst. Ik heb overigens toch liever Verhaegh als rechtsback, want VD Struijck brengt aanvallend niets (itt Jong A Pin op links).
pi_72839253
Greene was voor z'n Feyenoord-periode best aardig, maar in Rotterdam de verpersoonlijking van homofiel voetbal. Zachtaardig, dromerig, paraderend en vooral geen duels aangaan.

Ik zie toch liever een echte slager bij Vitesse.
pi_72839781
Nico Dijkshoorn zegt het goed in de VI:

"Het mooiste zou zijn als het nét niet rond zou komen, dat het zou afketsen op een paar honderd euro. Vitesse Arnhem, voor altijd de club waar bíjna Edgar Davids kwam spelen. Veel mooier dan driekwart jaar rondhollen en steeds maar uitleggen waarom het mis ging."
  donderdag 17 september 2009 @ 14:59:55 #280
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72840386
Misschien heeft hij wel gelijk De rest van het verhaal van Dijkshoorn is echter wel
pi_72878130
Nou wat zeggen we ervan morgen? Ik twijfel nog om 5E op RKC te zetten, heb ik tenminste stapgeld mocht het een kutavond worden.

Kaloglu geblesseerd en niet aanwezig. Erg jammer, want nu zijn we weer afhankelijk van Kolk/Nilsson en als breekijzer dus slechts Snijders. Ik vind het echt weer een wedstrijd waarin RKC ineens compleet anders voor de dag komt en Benson zijn beste wedstrijd ooit speelt. Maargoed, dat is makkelijk zeggen en keihard indekken natuurlijk. Het moet eigenlijk geen probleem zijn dit RKC, maarja

Zelfde opstelling als tegen NEC, opnieuw dus Stefanovic op de bank (en terecht, die heeft nog niets laten zien dit seizoen helaas).
pi_72878262
Fred Benson! Wat een koning. Ik gun die gast bijna een hattrick.
Don't think twice, it's all right.
pi_72878286
Alsjeblieft, omdat jij altijd zo ver moet reizen wil dat niet zeggen dat je anti moet worden.

Het kán nog steeds, aansluiting bij de groep die vecht voor play-offs.
pi_72878403
quote:
Bos: "Slimmer worden bij spelhervattingen"
Theo Bos legde afgelopen week tijdens de trainingen van Vitesse de nadruk op spelhervattingen. Deze deden de Arnhemmers deze competitie al meerdere keren de das om. Zo ook afgelopen week tegen NEC (2-2).


"We moeten iets slimmer worden bij spelhervattingen. We trainen allerlei scenario's, maar het gaat vooral om duels winnen met een over-mijn-lijk mentaliteit. Maar ik heb alle vertrouwen dat het goed gaat", zegt Bos op de officiële website van Vitesse.

Voor het duel met RKC Waalwijk van komende zaterdag kan Bos geen beroep doen op Sinan Kaloglu, Jeroen Drost en Ronald Graafland. Met name de teenblessure van Kaloglu is een streep door de rekening van Bos. "Sinan trainde donderdag met een spuit, maar vandaag heeft hij te veel last van zijn blessure. Hij kan bijna niets met links, en dat is natuurlijk erg vervelend."

Tegen RKC staat voor Vitesse maar één ding centraal: winnen. Wanneer de Arnhemmers in eigen huis drie punten pakken ziet het plaatje er weer een stuk positiever uit. "We kunnen zaterdag een aardig stapje maken als we winnen. En daar zullen we alles aan doen."
We gaan het zien, Sprockel en een over mijn lijk mentaliteit
Datzelfde kan gezegd worden van freak gelovige van Diermen btw
pi_72878406
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:10 schreef DeVinger het volgende:
Alsjeblieft, omdat jij altijd zo ver moet reizen wil dat niet zeggen dat je anti moet worden.

Het kán nog steeds, aansluiting bij de groep die vecht voor play-offs.
Dan begrijp je me verkeerd, ik ben zeker niet anti. Hoop dan ook dat we morgen een flinke overwinning boeken, maar Fred Benson blijft een ontzettend sympathieke speler. 4-3 als uitslag dus maar?

En ik ben weer van de partij morgen.
Don't think twice, it's all right.
pi_72905178
quote:
Velthuizen haalt uit naar medespelers
Piet Velthuizen ergerde zich vrijdag groen en geel aan zijn medespelers. Bij de ochtendtraining haalde de doelman van Vitesse dan ook eens goed uit, toen zijn defensie opnieuw een standaardsituatie verloor.


Het slappe optreden van een aantal spelers, waaronder Rogier Molhoek en Frank van der Struijk, zorgde voor irritatie bij Velthuizen. "Dit kan toch niet zo", schreeuwde de goalie, waarna hij uitvoerig in discussie ging met trainer Theo Bos. Dat meldt De Gelderlander.

Die vond het op zijn beurt prima dat Velthuizen de puntjes op de i wilde zetten. "Standaardsituaties zijn belangrijk in het voetbal. In de Europa League deze week werd zeventig procent van de goals gescoord uit standaardsituaties."

Tegen rivaal NEC zorgden twee verdedigende standaardsituaties uiteindelijk voor een 2-2 gelijkspel. "Maar ik heb er vertrouwen in dat het beter gaat. Een prima discussie, om doelpunten te voorkomen. Het betekent dat de spelers er zelf ook mee bezig zijn", aldus Bos.
  zaterdag 19 september 2009 @ 19:49:47 #287
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_72913795
Sprockel kan bij mij niet veel goed doen iig. Ik vind dat wel zo´n matige verdediger he... foei. vanavond ben ik er niet bij, ik ben er de volgende thuiswedstrijd weer.

Wat ik me terzijde nog afvraag, zitten er hier zelf voetballers tussen actief in de regio Arnhem, Dieren, Duiven en Zutphen en spelend in de 6e klasse? Zo ja, welke club... ik voetbal zelf dit seizoen in die regio. 6 nieuwe ploegen overigens waar ik nog nooit tegen heb gespeeld al zijn we niet blij met de indeling.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_72919293
eindelijk de 1ste thuiszege en weer een pingel gehad dus daar kunnen we nu weer 30 wedstrijden op wachten.
op naar dinsdag.
pi_72919860
Leuk dat tenue
  zaterdag 19 september 2009 @ 23:18:30 #290
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_72920040
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Leuk dat tenue
Ja waar sloeg dat eigenlijk op, Vitesse moet toch gewoon lekker in de zwart-geel gestreepte shirts spelen. Of had RKC haar uit shirts vergeten
pi_72920060
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:18 schreef wolferl het volgende:

[..]

Ja waar sloeg dat eigenlijk op, Vitesse moet toch gewoon lekker in de zwart-geel gestreepte shirts spelen. Of had RKC haar uit shirts vergeten
Was vanwege de herdenking van wat oorloggedoe in het verleden. Die kleuren blijken daarbij te passen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_72920180
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:19 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Was vanwege de herdenking van wat oorloggedoe in het verleden. Die kleuren blijken daarbij te passen.
Market Garden was 65 jaar geleden idd
pi_72920246
Was vroeger niet zo goed in geschiedenis
En dat is niet veranderd.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 20 september 2009 @ 14:51:09 #294
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_72933348
Ja, en dan wil je terug rijden naar Groningen om 10 uur 's avonds sta je in de rij omdat ' veteranen' een kransje in de rivier leggen en met 2 meter per uur een kaarsjes route afleggen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_72940899
wtf? Als je voor die 2,50 een introducee mee neemt dan moet die op oost zitten met sparta?
  zondag 20 september 2009 @ 18:19:43 #296
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72940942
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:19 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Was vanwege de herdenking van wat oorloggedoe in het verleden. Die kleuren blijken daarbij te passen.



Vooral het broekje is de Airborne-kleur.
  zondag 20 september 2009 @ 18:27:35 #297
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_72941157
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, en dan wil je terug rijden naar Groningen om 10 uur 's avonds sta je in de rij omdat ' veteranen' een kransje in de rivier leggen en met 2 meter per uur een kaarsjes route afleggen.
Dankzij die 'veteranen' (vanwaar de aanhalingstekens?) spreek jij nou Nederlands
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_72941954
Ach, respect is ver te zoeken bij de jeugd van tegenwoordig...
  zondag 20 september 2009 @ 20:30:18 #299
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_72945514
Ja dat ie lekker in Groningen blijft, daar zeiken sowieso om alles
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 20 september 2009 @ 20:32:46 #300
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72945633
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:30 schreef Elvislives het volgende:
Ja dat ie lekker in Groningen blijft, daar zeiken sowieso om alles


Tot zondag!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')