quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef bendk het volgende:
Immigratie heeft ons land de afgelopen veertig jaar meer dan 200 miljard euro gekost. Dit jaar was er 12,7 miljard euro mee gemoeid. En dat bedrag wordt nog veel hoger.
Ik ben op tijd weg in ieder geval, ga me een beetje werken voor bodemloze putten van linkse hobby meneren en mevrouwen alsmede honderdduizenden achter de geraniums zittende zich rot vervelende mensen met hulpgedrag...
Je zult er toch nog leven wonen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)jarden__.html?p=31,1
Wasda?quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet zeuren, LV, feiten door er niet toe in de nieuwe politiek, alleen wat 'het volk' denkt telt.
een suggestie dat de tweede en eerste kamer, alle subsidie, advies&belangenorganisaties en ambtenarenklieks volledig nutteloos&irrelevant zijn en dat enkel het kabinet iets doet in dit land.quote:
je vraagt erom...graag dat onderzoekquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:26 schreef Montov het volgende:
61% van de mensen geloven heel snel de getallen in onderzoeken, ook al is totaal onduidelijk hoe het onderzoek is uitgevoerd.
ajhh...wat leuk, de herkenning...een nederlander, ik ben het nog niet verleerdquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee, bendk, vertel eens over hoe goed je het nu hebt in het fascistische Denemarken. Dat willen we allemaal wel horen denk ik zo.
Ik zou bijna van mijn vrije principes afstappen om debielen als jou het leven lastig te maken ... get a fucking life.
Ik had erbij moeten vertellen dat het gaat om cijfers die hun het straatje passen.quote:
ah...een doodlopende weg dus....quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:49 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik had erbij moeten vertellen dat het gaat om cijfers die hun het straatje passen.
Wat kost het dan in Denemarken? Hmmm?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef bendk het volgende:
Immigratie heeft ons land de afgelopen veertig jaar meer dan 200 miljard euro gekost. Dit jaar was er 12,7 miljard euro mee gemoeid. En dat bedrag wordt nog veel hoger.
Ik ben op tijd weg in ieder geval, ga me een beetje werken voor bodemloze putten van linkse hobby meneren en mevrouwen alsmede honderdduizenden achter de geraniums zittende zich rot vervelende mensen met hulpgedrag...
Je zult er toch nog leven wonen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)jarden__.html?p=31,1
Zou dat niet weten....quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat kost het dan in Denemarken? Hmmm?
quote:

quote:Ik ben op tijd weg in ieder geval, ga me een beetje werken voor bodemloze putten van linkse hobby meneren en mevrouwen alsmede honderdduizenden achter de geraniums zittende zich rot vervelende mensen met hulpgedrag...
Wat denk je nu echt zelf?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:32 schreef bendk het volgende:
[..]
je bent erg vaag....drank...drugs...abstractie op hol ?
Nee, dat zie je toch een beetje eenzijdig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:40 schreef detlevico het volgende:
[..]
Wel Ik repte over ¤ 70.000.000.000,- ( in een andere topic ) en dan word ik uit gemaakt voor haat zaaier. Héél raar terwijl ik nog aan de lage kant zat.
Zijn de kosten van de vele vele belangen clubjes ook meegerekend?? Want zij kosten minimaal het zelfde, m.a.w. dan zijn we ¤ 400.000.000.000,- kwijt.
verder komen?.... ze komen het brengen hoor...quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en hoeveel kosten al die white trash volkswijkbewoners die alleen maar uitkering trekken en nergens verder komen dan bij de sociale dienst.
Onee, dat zijn blanken, dan is het niet erg.
Kunnen ze helemaal mooi de hele dag voor de buis hangen met een blik jaeger pils.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:36 schreef bendk het volgende:
[..]
verder komen?.... ze komen het brengen hoor...
Oh? .. cijfers?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:36 schreef bendk het volgende:
[..]
verder komen?.... ze komen het brengen hoor...
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:35 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat denk je nu echt zelf?
Het is een retorische vraag, maar laat ik het dan maar uitleggen:
Denk je nu echt dat immigratie in Denemarken geen geld kost? Ook in Denemarken beslissen allerlei politici dat immigranten een compleet duur proces door moeten lopen. In elk ontwikkeld land, eigenlijk.
1
2
3Ik volg het niet zo, speelt hier niet...ik weet wel dat de truc van bruidjeoverlatenkomenkunstje op slot zit.
En vooruit dan maar....er wordt aktief verwezen naar nederland ! ! ! Dat werk goed hoorde ik....enkeltje nachttrein voor E 39,- oid
Gezien in Nederland de staatsschuld sterk stijgt, zou je kunnen zeggen dat de 'hardwerkende Nederlander' ook geld kost.
1 Is wel een hele creatieve vondst, stuur em eens door naar Waoter ![]()
Wie of wat is Waoter?quote:
De meeste migranten komen helemaal niet uit die periode, maar je hebt wel een punt. Het is alleen jammer dat veel migranten nog steeds niet doen waar ze voor gekomen zijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:41 schreef Drumpie het volgende:
Ik vind het een beetje opgeblazen, want toen na WOII de Nederlanders de vieze baantjes niet wouden doen en vervolgens mensen laten immigreren die het vieze werk WEL hebben gedaan en dit land hebben geholpen aan de wederopbouw en vervolgens ga je die mensen lopen uitjoelen.
Dan denk ik echt van, ben je opgevoed of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |