http://www.androidplanet.(...)oid-telefoon-gespot/quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:44 schreef raaavi het volgende:
[..]
die HTC Sense spreekt me eigenlijk wel aan
Dus moterola en Samsung valt af.
en daarnaast kan ik alleen dit artikel vinden
http://webwereld.nl/nieuw(...)droid-telefoons.html
Ja, je kan de met hem met de volumeknop op silent mode zetten. Of je kan een widget op je home screen zetten, waarmee je hem in één keer stil kan zetten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe HTC dat met Sense gedaan heeft (even Googlen), maar met standaard Android kan je gewoon met de volumeknop de trilstand aanzetten of alles helemaal uitzetten. Ik neem aan dat dat met de Hero ook kan.
Download Useful Switchers uit de Market (zoiets handigs moet je sowieso op je telefoon zettenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:33 schreef Eustace. het volgende:
Misschien stomme vraag, maar zijn er ook simpele ouderwetse profielen om je belvolume e.d. aan te passen? Bijvoorbeeld profiel 'normaal', profiel 'werk / school', profiel 'broekzak' of 'stil' of zo?
Hoe?quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe HTC dat met Sense gedaan heeft (even Googlen), maar met standaard Android kan je gewoon met de volumeknop de trilstand aanzetten of alles helemaal uitzetten.
Ik heb hem net via de market geinstalleerd en het werkt perfect moet ik zeggen. Wel apart dat er zoveel apps gewoon in de achtergrond blijven draaien trouwens, dat is toch hartstikke onlogischquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:15 schreef gday het volgende:
Ik kreeg net een update binnen van Taskiller Free, maar nu crasht het bij het opstarten. Meer mensen last van?
Gewoon volume omlaag blijven drukken tot je silent mode op het scherm verschijnt en hij gaat trillen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:02 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Download Useful Switchers uit de Market (zoiets handigs moet je sowieso op je telefoon zetten)
[..]
Hoe?
Maar silent mode en trillen is niet hetzelfdequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon volume omlaag blijven drukken tot je silent mode op het scherm verschijnt en hij gaat trillen.
Met de volumeknop kom je eerst in trilmodus en als je dan het volume nog lager doet gaat hij in stille modus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar silent mode en trillen is niet hetzelfdeSilent mode doet ie niks meer en trillen wel. In Useful Switchers kent ie dit verschil wel. Als je de volumeknop gebruikt niet?
bij mij komt hij eerst in silent mode en dan in trilmode.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar silent mode en trillen is niet hetzelfdeSilent mode doet ie niks meer en trillen wel. In Useful Switchers kent ie dit verschil wel. Als je de volumeknop gebruikt niet?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Met de volumeknop kom je eerst in trilmodus en als je dan het volume nog lager doet gaat hij in stille modus.
Aahh wist ik niet. Bedankt! Heb Useful Switchers op mijn homescreen.. dat is een stuk makkelijker en veel meer opties.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bij mij komt hij eerst in silent mode en dan in trilmode.
Ja, die hebben de telefoon vrijdag binnen gekregen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:15 schreef raaavi het volgende:
Heeft T 4 telecom hem al in zn winkel liggen? iemand?
Toen zat ik nog in Zuid Amerikaquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:43 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Ja, die hebben de telefoon vrijdag binnen gekregen.
En nu werkt het opeens wel. Tof.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:18 schreef Eustace. het volgende:
Downloaden van market werkt niet maar alle andere internetshit wel?
Ik heb hier eigenlijk hetzelfde met zowel het standaard Android toetsenbord en die van HTC. Ik kan om de een of andere reden erg goed overweg met portrait, terwijl bij landscape mijn coördinatie ver te zoeken is en de fouten rijkelijk aanwezig zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe gebruiken jullie het toestenbord eigenlijk het liefste, in portrait of in landscape modus? Ik moet eerlijk zeggen dat portrait modus en mijn rechterduim bij mij tot nu toe het makkelijkste is gebleken, terwijl ik eigenlijk had verwacht dat landscape en twee duimen supersnel zou zijn.
Inderdaad, met landscape modus heb ik ook veel meer moeite om de goede toetsen snel aan te rakenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk hetzelfde met zowel het standaard Android toetsenbord en die van HTC. Ik kan om de een of andere reden erg goed overweg met portrait, terwijl bij landscape mijn coördinatie ver te zoeken is en de fouten rijkelijk aanwezig zijn.
Hm, dan moet ik hem zo nog maar een keer installeren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb hem net via de market geinstalleerd en het werkt perfect moet ik zeggen. Wel apart dat er zoveel apps gewoon in de achtergrond blijven draaien trouwens, dat is toch hartstikke onlogisch?
Heb je thuis niet WiFi? Dan zet je hem daar toch op? Dan verbruik je in ieder geval niet van Vodafone. Kan me zo voorstellen dat ze anders gaan zeuren over die "fair use policy".quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:41 schreef gday het volgende:
Wat me trouwens opviel: afgelopen nacht heeft m'n Hero een kleine 10 MB verstookt aan data via UMTS. Als ik dus niets doe met dat ding slurpt ie toch nog pakweg 25 MB per dag aan data. In een maand is dat dus pakweg 750 MB + alle data die ik verstook als ik dat ding actief gebruik. Hoe gaat Vodafone dat vinden?
Jawel, ik heb eigenlijk op alle plekken waar ik langer dan een half uur ben altijd wel toegang tot een WiFi-netwerk, maar ik wil dat eigenlijk alleen gebruiken als ik behoefte heb aan wat meer snelheid want ik heb gemerkt dat de accu toch wat sneller leeggaat als je WiFi ook aan hebt staan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:52 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Heb je thuis niet WiFi? Dan zet je hem daar toch op? Dan verbruik je in ieder geval niet van Vodafone. Kan me zo voorstellen dat ze anders gaan zeuren over die "fair use policy".
En anders zet je hem op vliegtuig modus (of iets in die geest). Dan verbruikt ie geen dataverkeer, heb ik me laten vertellen.
BTW, kun je dan wel gebeld worden?
Ja, hij gaat sneller leeg, maar ik ben (voor mezelf) zo bang dat ze echt gaan lopen zeiken over het dataverbruik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:06 schreef gday het volgende:
Jawel, ik heb eigenlijk op alle plekken waar ik langer dan een half uur ben altijd wel toegang tot een WiFi-netwerk, maar ik wil dat eigenlijk alleen gebruiken als ik behoefte heb aan wat meer snelheid want ik heb gemerkt dat de accu toch wat sneller leeggaat als je WiFi ook aan hebt staan.
Dank je, dat is dus voor mij niet een oplossing. Ik wil wel graag bereikbaar zijn, maar hij hoeft me echt niet op de hoogte te houden van tweets en mail 's nachts. Daar kijk ik 's ochtends wel naar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:06 schreef gday het volgende:
In de vliegtuigmodus zal ie geen dataverkeer genereren, maar dan ben je ook niet bereikbaar omdat al je draadloze antennes uitstaan.
Je kunt NetCounter en NetSentry proberen. De laatste bevalt me iets beter.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:24 schreef DennisMoore het volgende:
Waar zie je handig de hoeveelheid dataverkeer?
Je kunt misschien beter de Google-calendar gebruiken, via de browser?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:54 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb trouwens m'n eerste kritiekpuntjes op de Hero + software.
Ik vind het best vreemd dat als ik in mijn agenda bij een dag zit (bijv vandaag) dat ik dan niet door kan scrollen naar gisteren of morgen, maar dat je altijd eerst terug moet naar het agendaoverzicht.
Verder kom ik niet tegen de mogelijkheid om tekst te selecteren en te knippen en plakken en ik zou ook wel een mogelijkheid willen zien om contacten te mergen.
Maar goed, blijft verder wel een super apparaat!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:18 schreef wendywendy het volgende:
Yeey! Morgen wordt mijn bestelde HTC thuisbezorgd! Hi gaat eindelijk leveren
Replyen doe je makkelijk door gewoon te tikken op de tweet waar je op wilt replyen en je vinger op het scherm te houden. Dan krijg je een menu te zien.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:18 schreef Angelfrouk het volgende:
Weet iemand hoe je makkelijk iemand kunt @ met Peep? Ik kom er niet uit.
Hmmm, laat die zich ook goed synchroniseren met mijn Outlook?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt misschien beter de Google-calendar gebruiken, via de browser?
Dunno, maar de HTC-kalender haalt z'n gegevens toch uit de Google-kalender?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:04 schreef Schanulleke het volgende:
Hmmm, laat die zich ook goed synchroniseren met mijn Outlook?
Dank je!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:59 schreef gday het volgende:
[..]
Replyen doe je makkelijk door gewoon te tikken op de tweet waar je op wilt replyen en je vinger op het scherm te houden. Dan krijg je een menu te zien.
Volgens mij kan je in de kalender naar links en rechts slepen met je vinger om naar de vorige of volgende dag te gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:54 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb trouwens m'n eerste kritiekpuntjes op de Hero + software.
Ik vind het best vreemd dat als ik in mijn agenda bij een dag zit (bijv vandaag) dat ik dan niet door kan scrollen naar gisteren of morgen, maar dat je altijd eerst terug moet naar het agendaoverzicht.
Verder kom ik niet tegen de mogelijkheid om tekst te selecteren en te knippen en plakken en ik zou ook wel een mogelijkheid willen zien om contacten te mergen.
Maar goed, blijft verder wel een super apparaat!
Ik merk nu dat als ik bij weergaveinstellingen kies voor Tijdraster in plaats van event list dat ik dan wel gewoon kan bladeren in de dagen inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij kan je in de kalender naar links en rechts slepen met je vinger om naar de vorige of volgende dag te gaan.
Kan je niet knippen en plakken met behulp van een long press in een tekst vak?
Ik vandaag eindelijk de telefoon gepakt en met dreigplannen zat ik met mijn verhaal klaar om Hi te bellen. Zegt de alleraardigste man aan de telefoon dat mijn order onderweg isquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:18 schreef wendywendy het volgende:
Yeey! Morgen wordt mijn bestelde HTC thuisbezorgd! Hi gaat eindelijk leveren
Altijd leuk als het totaal niet gaat zoals je verwachtquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:37 schreef Leinonlein het volgende:
Ik vandaag eindelijk de telefoon gepakt en met dreigplannen zat ik met mijn verhaal klaar om Hi te bellen. Zegt de alleraardigste man aan de telefoon dat mijn order onderweg is. Maar ik heb nog niets van TNT gehoord helaas.... Vandaag of morgen zei hij... Whoohooo
"Order wordt gepickt in magazijn"quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:45 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Altijd leuk als het totaal niet gaat zoals je verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |