abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71532837
6 oktober pas mag ik verlengen! ! komt er binnekort een nieuw android toestel? want tot die tijd HERO
pi_71533516
De Hero is toch wel érg goed hoor. En Sense is ook stukken beter dan de andere skins/overlays van t-mobile en dergelijke.
Cool story, Hansel.
pi_71533590
Maar waarom blijven die schermpjes bij daglicht buiten toch zo slecht zichtbaar .

Daar moeten ze eens flink wat R&D in pompen.
pi_71533677
Ja, recht in de zon dat ding proberen te gebruiken is inderdaad zeer kut.
Cool story, Hansel.
pi_71533881
Achterkant wordt wel warm als je 'm een tijdje gebruikt.
pi_71534258
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 00:10 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je kan als je in het contacten scherm zit op MENU drukken en dan 'contacten importeren: Google' drukken vervolgens nog een keer MENU en dan bij weergeven alleen Google aanvinken.

Of is dat niet wat je bedoelt?

Verwijderen is trouwens heel makkelijk, je hoeft alleen maar de juiste contactpersonen aan te vinken en dan op delete te drukken.
Niet helemaal wat ik bedoel

Je kan inderdaad kiezen welke contactpersonen je wilt zien, alleen je simkaart, telefoon of gmail contacten, maar dat is niet wat ik wil, ik wil een optie om niet alle gmail contacten te laden.
In contactpersonen heb je ' Mijn contactpersonen' en 'Alle contactpersonen'. Ik wil alleen de eerste op mijn telefoon zien en niet alle.
Is dat mogelijk?
pi_71534346
En is 't ook mogelijk om gsm-contacten en google-contacten samen te voegen?
pi_71535466
Hmm, als ik via google een contact Pietje Puk maak, verschijnt deze even later wel op de foon. Als ik 'm in de foon delete, lijkt ie online bij google contacts gewoon te blijven bestaan.

Echt handig werkt dit nog niet geloof ik. Een contact in de foon heeft een voor- en achternaam, maar een google contact in de foon heeft dat niet.

*pruts*
pi_71535496
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:38 schreef raaavi het volgende:
6 oktober pas mag ik verlengen! ! komt er binnekort een nieuw android toestel? want tot die tijd HERO
En komen nog flink wat telefoons uit met Android. Er zouden rond de 20 dit jaar uit moeten komen. Maar als je begin oktober 1 moet uitkiezen kun je nog de Samsung Galaxy, een Motorola met toetsenbord, een andere HTC en vast nog wel 2 of 3 verwachten.
pi_71535665
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:32 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, als ik via google een contact Pietje Puk maak, verschijnt deze even later wel op de foon. Als ik 'm in de foon delete, lijkt ie online bij google contacts gewoon te blijven bestaan.

Echt handig werkt dit nog niet geloof ik. Een contact in de foon heeft een voor- en achternaam, maar een google contact in de foon heeft dat niet.

*pruts*
Dan moet ie nog synchroniseren.. je kan ook naar instellingen -> gegevenssynchronisatie gaan en onmiddellijk laten doen (weet niet of jullie instellingen hetzelfde zijn als op de Magic).
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:52 schreef DennisMoore het volgende:
En is 't ook mogelijk om gsm-contacten en google-contacten samen te voegen?
Que?
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:49 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

Niet helemaal wat ik bedoel

Je kan inderdaad kiezen welke contactpersonen je wilt zien, alleen je simkaart, telefoon of gmail contacten, maar dat is niet wat ik wil, ik wil een optie om niet alle gmail contacten te laden.
In contactpersonen heb je ' Mijn contactpersonen' en 'Alle contactpersonen'. Ik wil alleen de eerste op mijn telefoon zien en niet alle.
Is dat mogelijk?
In de Magic kun je in Contacten --> Menu kiezen tussen 'Alle contacten', 'Mijn contacten' en 'Alleen contacten met telefoonnummers'.. jij niet?
pi_71535854
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:39 schreef BluesRebel het volgende:
In de Magic kun je in Contacten --> Menu kiezen tussen 'Alle contacten', 'Mijn contacten' en 'Alleen contacten met telefoonnummers'.. jij niet?
Nope. Ik kan kiezen tussen:

• nieuwe contactpersonen

• contacten zoeken

• contacten verwijderen

• weergeven

• importeren

• sync exchange-contacten

In weergeven kan ik kiezen tussen Google, Telefoon en Sim. Ik kan in Google niet kiezen voor alleen mijn contacten.
  • pi_71536178
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 13:39 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Que?
    Contacten die als type 'telefoon' en contacten van het type 'google' samenvoegen dus.
    Cool story, Hansel.
    pi_71536204
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 13:46 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

Nope. Ik kan kiezen tussen:

• nieuwe contactpersonen

• contacten zoeken

• contacten verwijderen

• weergeven

• importeren

• sync exchange-contacten

In weergeven kan ik kiezen tussen Google, Telefoon en Sim. Ik kan in Google niet kiezen voor alleen mijn contacten.
  • Dat is dus mooi kut voor jou want nu krijg jij heel veel contacten te zien, ook de contacten die jij maar 1 keer een mail hebt gestuurd en niet aan Mijn Contacten zijn toegevoegd. Ik zie nu in Contacten alleen de contacten met telefoonnummers en als ik een e-mail stuur kan ik dat naar iedereen sturen, ook de personen die ik niet in Contacten wil zien. Maar er zijn ook apps in de Market die de standaard kunnen vervangen als je het echt wil.. probeer aContact(s) en StarContact(s). Of werken die niet met Sense?
    pi_71536466
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 13:57 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Dat is dus mooi kut voor jou want nu krijg jij heel veel contacten te zien, ook de contacten die jij maar 1 keer een mail hebt gestuurd en niet aan Mijn Contacten zijn toegevoegd. Ik zie nu in Contacten alleen de contacten met telefoonnummers en als ik een e-mail stuur kan ik dat naar iedereen sturen, ook de personen die ik niet in Contacten wil zien. Maar er zijn ook apps in de Market die de standaard kunnen vervangen als je het echt wil.. probeer aContact(s) en StarContact(s). Of werken die niet met Sense?
    Juist. Ik heb er al zo'n 100 verwijderd, maar nog. Als ik nu iemand een email stuur krijg ik dat mailadres dus ook weer meteen op mijn telefoon te zien. Lastig, want ik vind het eigenlijk onzin om iemand een mail te sturen en dan het mailadres meteen te verwijderen omdat ik het anders in mijn foon krijg. Ik ga kijken naar dat aContacts en StarContacts.
      zondag 2 augustus 2009 @ 15:03:01 #40
    260468 Eustace.
    Let's misbehave
    pi_71538285
    Ik krijg het downloaden van apps van de Market niet aan de praat, hij blijft stilstaan bij 'download starten...'?
    If he's fire, I'm gasoline
    pi_71538431
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 15:03 schreef Eustace. het volgende:
    Ik krijg het downloaden van apps van de Market niet aan de praat, hij blijft stilstaan bij 'download starten...'?
    Je moet soms even wachten, ze beginnen en installeren daarna vanzelf.
    Cool story, Hansel.
    pi_71538482
    Ik heb al mijn contacten uit mijn telefoon gegooid en via gmail alle contacten opnieuw toevoegd. Bij contacten waar je de e-mail van hebt zet je dan het mobiele nummer erbij, werkt prima. En volgens mij kan je die contacten vervolgens opslaan op je mobiel, waarna je het syncen met gmail uit kan zetten zodat er niet telkens domme contacten bij komen te staan die je 1 keer een mailtje hebt gestuurd.
      zondag 2 augustus 2009 @ 15:13:24 #43
    260468 Eustace.
    Let's misbehave
    pi_71538614
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 15:07 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je moet soms even wachten, ze beginnen en installeren daarna vanzelf.
    'Even' als in >5 minuten?
    pi_71538877
    Nee, bij mij beginnen ze binnen 10 seconden .
    Cool story, Hansel.
    pi_71539897
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 13:33 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

En komen nog flink wat telefoons uit met Android. Er zouden rond de 20 dit jaar uit moeten komen. Maar als je begin oktober 1 moet uitkiezen kun je nog de Samsung Galaxy, een Motorola met toetsenbord, een andere HTC en vast nog wel 2 of 3 verwachten.
    Dan zouden ze daar nu toch wel mee moeten komen of niet? (geruchten/publicatie etc)
    pi_71540465
    www.cyrket.com ziet er wel handig uit.
    pi_71540754
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 15:57 schreef raaavi het volgende:

[..]

Dan zouden ze daar nu toch wel mee moeten komen of niet? (geruchten/publicatie etc)
    Die geruchten gaan al. Zo is er bijvoorbeeld de HTC Click. Maar er zijn nog iets van 5 namen recentelijk door HTC vastgelegd.

We hebben natuurlijk ook nog de Motorola Morrisson en Motorola Sholes. En Samsung Q.
      zondag 2 augustus 2009 @ 16:33:05 #48
    260468 Eustace.
    Let's misbehave
    pi_71540968
    Misschien stomme vraag, maar zijn er ook simpele ouderwetse profielen om je belvolume e.d. aan te passen? Bijvoorbeeld profiel 'normaal', profiel 'werk / school', profiel 'broekzak' of 'stil' of zo?
    pi_71541066
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 16:33 schreef Eustace. het volgende:
    Misschien stomme vraag, maar zijn er ook simpele ouderwetse profielen om je belvolume e.d. aan te passen? Bijvoorbeeld profiel 'normaal', profiel 'werk / school', profiel 'broekzak' of 'stil' of zo?
    Ik weet niet hoe HTC dat met Sense gedaan heeft (even Googlen ), maar met standaard Android kan je gewoon met de volumeknop de trilstand aanzetten of alles helemaal uitzetten. Ik neem aan dat dat met de Hero ook kan.
    pi_71541267
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 16:25 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Die geruchten gaan al. Zo is er bijvoorbeeld de HTC Click. Maar er zijn nog iets van 5 namen recentelijk door HTC vastgelegd.

We hebben natuurlijk ook nog de Motorola Morrisson en Motorola Sholes. En Samsung Q.
    die HTC Sense spreekt me eigenlijk wel aan
    Dus moterola en Samsung valt af.
    en daarnaast kan ik alleen dit artikel vinden

http://webwereld.nl/nieuw(...)droid-telefoons.html
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')