Niet helemaal wat ik bedoelquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan als je in het contacten scherm zit op MENU drukken en dan 'contacten importeren: Google' drukken vervolgens nog een keer MENU en dan bij weergeven alleen Google aanvinken.
Of is dat niet wat je bedoelt?
Verwijderen is trouwens heel makkelijk, je hoeft alleen maar de juiste contactpersonen aan te vinken en dan op delete te drukken.
En komen nog flink wat telefoons uit met Android. Er zouden rond de 20 dit jaar uit moeten komen. Maar als je begin oktober 1 moet uitkiezen kun je nog de Samsung Galaxy, een Motorola met toetsenbord, een andere HTC en vast nog wel 2 of 3 verwachten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:38 schreef raaavi het volgende:
6 oktober pas mag ik verlengen! ! komt er binnekort een nieuw android toestel? want tot die tijd HERO
Dan moet ie nog synchroniseren.. je kan ook naar instellingen -> gegevenssynchronisatie gaan en onmiddellijk laten doen (weet niet of jullie instellingen hetzelfde zijn als op de Magic).quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:32 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, als ik via google een contact Pietje Puk maak, verschijnt deze even later wel op de foon. Als ik 'm in de foon delete, lijkt ie online bij google contacts gewoon te blijven bestaan.
Echt handig werkt dit nog niet geloof ik. Een contact in de foon heeft een voor- en achternaam, maar een google contact in de foon heeft dat niet.
*pruts*
Que?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:52 schreef DennisMoore het volgende:
En is 't ook mogelijk om gsm-contacten en google-contacten samen te voegen?
In de Magic kun je in Contacten --> Menu kiezen tussen 'Alle contacten', 'Mijn contacten' en 'Alleen contacten met telefoonnummers'.. jij niet?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:49 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoel
Je kan inderdaad kiezen welke contactpersonen je wilt zien, alleen je simkaart, telefoon of gmail contacten, maar dat is niet wat ik wil, ik wil een optie om niet alle gmail contacten te laden.
In contactpersonen heb je ' Mijn contactpersonen' en 'Alle contactpersonen'. Ik wil alleen de eerste op mijn telefoon zien en niet alle.
Is dat mogelijk?
Nope. Ik kan kiezen tussen:quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:39 schreef BluesRebel het volgende:
In de Magic kun je in Contacten --> Menu kiezen tussen 'Alle contacten', 'Mijn contacten' en 'Alleen contacten met telefoonnummers'.. jij niet?
Contacten die als type 'telefoon' en contacten van het type 'google' samenvoegen dus.quote:
Dat is dus mooi kut voor jou want nu krijg jij heel veel contacten te zien, ook de contacten die jij maar 1 keer een mail hebt gestuurd en niet aan Mijn Contacten zijn toegevoegd. Ik zie nu in Contacten alleen de contacten met telefoonnummers en als ik een e-mail stuur kan ik dat naar iedereen sturen, ook de personen die ik niet in Contacten wil zien. Maar er zijn ook apps in de Market die de standaard kunnen vervangen als je het echt wil.. probeer aContact(s) en StarContact(s). Of werken die niet met Sense?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:46 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Nope. Ik kan kiezen tussen:nieuwe contactpersonen contacten zoeken contacten verwijderen weergeven importeren sync exchange-contacten
In weergeven kan ik kiezen tussen Google, Telefoon en Sim. Ik kan in Google niet kiezen voor alleen mijn contacten.
Juist. Ik heb er al zo'n 100 verwijderd, maar nog. Als ik nu iemand een email stuur krijg ik dat mailadres dus ook weer meteen op mijn telefoon te zien. Lastig, want ik vind het eigenlijk onzin om iemand een mail te sturen en dan het mailadres meteen te verwijderen omdat ik het anders in mijn foon krijg. Ik ga kijken naar dat aContacts en StarContacts.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat is dus mooi kut voor jou want nu krijg jij heel veel contacten te zien, ook de contacten die jij maar 1 keer een mail hebt gestuurd en niet aan Mijn Contacten zijn toegevoegd. Ik zie nu in Contacten alleen de contacten met telefoonnummers en als ik een e-mail stuur kan ik dat naar iedereen sturen, ook de personen die ik niet in Contacten wil zien. Maar er zijn ook apps in de Market die de standaard kunnen vervangen als je het echt wil.. probeer aContact(s) en StarContact(s). Of werken die niet met Sense?
Je moet soms even wachten, ze beginnen en installeren daarna vanzelf.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:03 schreef Eustace. het volgende:
Ik krijg het downloaden van apps van de Market niet aan de praat, hij blijft stilstaan bij 'download starten...'?
'Even' als in >5 minuten?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet soms even wachten, ze beginnen en installeren daarna vanzelf.
Dan zouden ze daar nu toch wel mee moeten komen of niet? (geruchten/publicatie etc)quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En komen nog flink wat telefoons uit met Android. Er zouden rond de 20 dit jaar uit moeten komen. Maar als je begin oktober 1 moet uitkiezen kun je nog de Samsung Galaxy, een Motorola met toetsenbord, een andere HTC en vast nog wel 2 of 3 verwachten.
Die geruchten gaan al. Zo is er bijvoorbeeld de HTC Click. Maar er zijn nog iets van 5 namen recentelijk door HTC vastgelegd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:57 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dan zouden ze daar nu toch wel mee moeten komen of niet? (geruchten/publicatie etc)
Ik weet niet hoe HTC dat met Sense gedaan heeft (even Googlenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:33 schreef Eustace. het volgende:
Misschien stomme vraag, maar zijn er ook simpele ouderwetse profielen om je belvolume e.d. aan te passen? Bijvoorbeeld profiel 'normaal', profiel 'werk / school', profiel 'broekzak' of 'stil' of zo?
die HTC Sense spreekt me eigenlijk wel aanquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die geruchten gaan al. Zo is er bijvoorbeeld de HTC Click. Maar er zijn nog iets van 5 namen recentelijk door HTC vastgelegd.
We hebben natuurlijk ook nog de Motorola Morrisson en Motorola Sholes. En Samsung Q.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |