Ja, daar kreeg ik de melding dat dat ding nog draaide op de achtergrond en dat hij dus niet goed verwijderd wassquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:47 schreef GGMM het volgende:
Heb je de hem verwijderd via 'software'?
En download Opera.
Alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hmm je zou kunnen proberen om dat antivirus nog een keer te installeren en dan op de juiste manier te de-installeren?
start > uitvoeren > msconfig.quote:Alternatief misschien computer in veilige modus opstarten en kijken of je iets kan verwijderen van dat anti virus zooi.
Volgens mij kun je ook ergens selecteren welke programmas er opgestart (of juist niet) moeten worden als je de computer opstart maar hoe dat ook alweer precies gaat zal een ander wel weten hier.
Op dezelfde manier als je dit forum bezoekt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:48 schreef Gangster-Engel het volgende:
[..]
Ja, daar kreeg ik de melding dat dat ding nog draaide op de achtergrond en dat hij dus niet goed verwijderd wass
Hoe kan ik iets downloaden als explorer het niet doet?
Goede oplossing hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:47 schreef GGMM het volgende:
Heb je de hem verwijderd via 'software'?
En download Opera.
Top dat is gelukt! Bedankt!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:50 schreef swollywood het volgende:
http://www.trendsecure.co(...)/hijackthis/download
Deze heeft via Misc. Tools ook een optie om een bestand (zoals IApro.exe) te verwijderen na een herstart.
Met Hijack This heb ik een tijdje terug bij mijn broertje ook Internet Antivirus Pro verwijderd.
Hoe kan je posten als IE het niet doet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:48 schreef Gangster-Engel het volgende:
[..]
Hoe kan ik iets downloaden als explorer het niet doet?
lk zit nu op mijn laptop te werken....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hoe kan je posten als IE het niet doet?
en verwar Internet explorer en explorer alsjeblieft niet, zijn heel andere dingen
Als explorer het niet doet heb je geen startbalk, geen bureaublad ed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:09 schreef Gangster-Engel het volgende:
Blijft over mijn explorer probleem. Is het een idee dat ik explorer download via mijn laptop en dan instaleer op mijn gewone pc of gaat dat niet werken?
Jawel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goede oplossing hoor. Not. Gelijk verwijzen naar een andere browser dan IE is dan ook not done.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:15 schreef swollywood het volgende:
Ga anders eens via Start -> Configuratiescherm naar de internetopties en probeer het eens met de optie "Opnieuw instellen".
"werkt fijner" (relatief), maar lekken worden sneller gedicht dan bij IE als die worden ontdektquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:22 schreef Gangster-Engel het volgende:
Overigens als computer nit missschien een domme vraag maar wat is er mis met internet explorer? En waarom zou ik firefox moeten installeren? WEllicht is dat nu wel een idee
Ik had 7 toen het probleem begon, daarna windows alle automatische updates laten doen. Wellicht dat het hielp en wellicht heb ik nu 8, want hij zit er wel iets anders uit die ene seconden voordat hij weg valt. Kan ik dat ergens checkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:24 schreef swollywood het volgende:
Heb je Internet Explorer 7 of 8 geinstalleerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |