abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71518844
Hallo!

Ik weet niet wat er precies mis is gegaan vanmiddag, maar ik zit hier zwetend tiltend achter mijn laptop. Probleem heeft betrekking op mijn normale pc

Probleem 1:

Vanmiddag heb ik per ongeluk internet antivirus pro gedownloaded. Dat heb ik meteen daarna verwijderd, maar blijkbaar is dat niet goed gegaan, want ik krijg nu continue pop-ups ""IAPro.exe" werkt niet meer". Als ik ze wegdruk komt er weer een nieuwe. 1 toepassing draait volgens mij continue mee en kan ik daardoor niet verwijderen. Hoe kan ik dit hele programma nu definitief van mijn computer halen. Als ik heb bestand probeer te deleten, krijg ik als mededeling "u bent niet gemachtigd om deze
bewerking uit te voeren"

Probleem 2:

Internet explorer doet het niet meer! Als ik hem opstart komt hij 1 seconden in beeld en daarna verdwijnt hij weer, zonder foutmelding overigens. Als ik hem via msn opstart (mailbox openen) krijg ik een melding "dit tabblad is hersteld" en kom ik bij het hotmail inlogscherm ipv direct in mijn mailbox. Na 3 seconden sluit heel internet explorer weer af zonder foutmelding. Als ik naar een andere site probeer te gaan sluit hij ook af. Wat moet ik doen om dit op te lossen? Ik kan namelijk niet op andere sites kommen? Heb windowns vista overigens

Alvast bedankt!
pluk de dag (alleen niet te vroeg)
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:47:14 #2
35723 crew  GGMM
pi_71518866
Heb je de hem verwijderd via 'software'?

En download Opera.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_71518894
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:47 schreef GGMM het volgende:

En download Opera.
Ja, daar kreeg ik de melding dat dat ding nog draaide op de achtergrond en dat hij dus niet goed verwijderd wass

Hoe kan ik iets downloaden als explorer het niet doet?
pi_71518941
http://www.trendsecure.co(...)/hijackthis/download

Deze heeft via Misc. Tools ook een optie om een bestand (zoals IApro.exe) te verwijderen na een herstart.
Met Hijack This heb ik een tijdje terug bij mijn broertje ook Internet Antivirus Pro verwijderd.
pi_71519000
Hmm je zou kunnen proberen om dat antivirus nog een keer te installeren en dan op de juiste manier te de-installeren?

Alternatief misschien computer in veilige modus opstarten en kijken of je iets kan verwijderen van dat anti virus zooi.

Volgens mij kun je ook ergens selecteren welke programmas er opgestart (of juist niet) moeten worden als je de computer opstart maar hoe dat ook alweer precies gaat zal een ander wel weten hier.
pi_71519060
laat maar...
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:57:14 #7
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_71519062
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hmm je zou kunnen proberen om dat antivirus nog een keer te installeren en dan op de juiste manier te de-installeren?
Alsjeblieft niet . AntiVirusPro is geen echt antivirus-software, maar malware/spyware. Gelukkig bestaan er genoeg oplossingen om dit malwarepakket te verwijderen. (zie bijvoorbeeld http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=72713 ).
quote:
Alternatief misschien computer in veilige modus opstarten en kijken of je iets kan verwijderen van dat anti virus zooi.

Volgens mij kun je ook ergens selecteren welke programmas er opgestart (of juist niet) moeten worden als je de computer opstart maar hoe dat ook alweer precies gaat zal een ander wel weten hier.
start > uitvoeren > msconfig.
Alleen weet ik niet of dit helpt bij het probleem wat de TS heeft..
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:58:06 #8
35723 crew  GGMM
pi_71519078
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:48 schreef Gangster-Engel het volgende:

[..]

Ja, daar kreeg ik de melding dat dat ding nog draaide op de achtergrond en dat hij dus niet goed verwijderd wass

Op dezelfde manier als je dit forum bezoekt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:58:48 #9
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_71519099
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:47 schreef GGMM het volgende:

En download Opera.
Goede oplossing hoor . Not. Gelijk verwijzen naar een andere browser dan IE is dan ook not done.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:00:06 #10
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_71519118
"u bent niet gemachtigd om deze
bewerking uit te voeren"

Als je dat krijgt, ben je dan wel als Adminstrator ingelogd? Ik ken Windows Vista verder niet, maar het lijkt me geen melding die je zou moeten krijgen als een bestand in gebruik is.
--

Internet explorer doet het niet meer!

Da's juist goed, gebruik Firefox
Wat je zou kunnen proberen is naar Start->Uitvoeren... gaan en dan een URL in te tikken, doet hij het dan wel?
of niet
pi_71519240
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:50 schreef swollywood het volgende:
http://www.trendsecure.co(...)/hijackthis/download

Deze heeft via Misc. Tools ook een optie om een bestand (zoals IApro.exe) te verwijderen na een herstart.
Met Hijack This heb ik een tijdje terug bij mijn broertje ook Internet Antivirus Pro verwijderd.
Top dat is gelukt! Bedankt!
  FOK!fotograaf zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:08:18 #12
145146 Andyy
pi_71519271
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:48 schreef Gangster-Engel het volgende:

[..]
Hoe kan je posten als IE het niet doet?
en verwar Internet explorer en explorer alsjeblieft niet, zijn heel andere dingen
pi_71519290
Blijft over mijn explorer probleem. Is het een idee dat ik explorer download via mijn laptop en dan instaleer op mijn gewone pc of gaat dat niet werken?
pi_71519308
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:08 schreef Andyy het volgende:

[..]

Hoe kan je posten als IE het niet doet?
en verwar Internet explorer en explorer alsjeblieft niet, zijn heel andere dingen
lk zit nu op mijn laptop te werken....

Heb je toevallig ook een oplossing?
  FOK!fotograaf zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:10:42 #15
145146 Andyy
pi_71519327
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:09 schreef Gangster-Engel het volgende:
Blijft over mijn explorer probleem. Is het een idee dat ik explorer download via mijn laptop en dan instaleer op mijn gewone pc of gaat dat niet werken?
Als explorer het niet doet heb je geen startbalk, geen bureaublad ed.
je bedoelt IE.
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:11:47 #16
35723 crew  GGMM
pi_71519348
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:58 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Goede oplossing hoor . Not. Gelijk verwijzen naar een andere browser dan IE is dan ook not done.
Jawel.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_71519380
Hah, je hebt een nep virusscanner geinstalleerd.
Download gewoon ffe een echte, of doe iets met je recovery points.
pi_71519425
Ga anders eens via Start -> Configuratiescherm naar de internetopties en probeer het eens met de optie "Opnieuw instellen".

zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:19:10 #19
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_71519479
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jawel.
Ja, vind ik ook, IE aanbevelen is echter not done
of niet
pi_71519511
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:15 schreef swollywood het volgende:
Ga anders eens via Start -> Configuratiescherm naar de internetopties en probeer het eens met de optie "Opnieuw instellen".

Klonk als een goed idee, het werkt alleen helaas niet.

Kan ik niet "gewoon" INTERNET explorerer verwijderen en hem ergens opnieuw downloaden en installeren?
pi_71519536
Overigens als computer nit missschien een domme vraag maar wat is er mis met internet explorer? En waarom zou ik firefox moeten installeren? WEllicht is dat nu wel een idee
pi_71519561
Heb je Internet Explorer 7 of 8 geinstalleerd?
  FOK!fotograaf zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:25:14 #23
145146 Andyy
pi_71519568
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:22 schreef Gangster-Engel het volgende:
Overigens als computer nit missschien een domme vraag maar wat is er mis met internet explorer? En waarom zou ik firefox moeten installeren? WEllicht is dat nu wel een idee
"werkt fijner" (relatief), maar lekken worden sneller gedicht dan bij IE als die worden ontdekt
pi_71519619
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:24 schreef swollywood het volgende:
Heb je Internet Explorer 7 of 8 geinstalleerd?
Ik had 7 toen het probleem begon, daarna windows alle automatische updates laten doen. Wellicht dat het hielp en wellicht heb ik nu 8, want hij zit er wel iets anders uit die ene seconden voordat hij weg valt. Kan ik dat ergens checken
pi_71519651
Internet Explorer 8 moet je echt toestemming geven om te installeren.

Probeer die anders nog eens te installeren:

http://download.microsoft(...)owsVista-x86-NLD.exe
pi_71519897
Status update: IE8 geprobeerd te installeren middels bovenstaande link, krijg ik de melding dat IE zich niet kan installeren want er staat al een nieuwere versie op mijn PC

Vervolgens Firefox gedownloaded, geinstalleerd, ik wil hem openen en er gebeurd helemaal niets, geen melding, nada

Het lijkt wel of er per ongeluk ergens een vink staat bij "Geen explorer"

Iemand enig idee?
pi_71520017
Kijk eens even bij Configuratiescherm -> Systeem welk servicepack je hebt.
Als daar Servicepack 1 staat kun je Servicepack 2 nog installeren om te kijken of dat helpt.

http://www.microsoft.com/downloadS/details.aspx?familyid=891AB806-2431-4D00-AFA3-99FF6F22448D&displaylang=nl
pi_71520491
Ik heb net IE8 eraf gegooid middels dit; http://windowshelp.micros(...)d4a8e6422461043.mspx

En nu doet IE het weer... ik ben zelfs af van al die irritante google add-ins etc.

JOEPIE! Degene met serieuse input bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')