Als je niks bij de bank hebt aangevraagd dan kun je niet in de min staan, maar bij automatische afschrijvingen kan dat wel, maar nu kun je dan niks meer pinnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:44 schreef xbcc het volgende:
Hoi,
Ik heb een rabobank europas (ik ben 17 jaar) en ik had een keer geen geld op mijn bank en een instantie had 17 euro afgeboekt van mijn bank. Hierdoor stond ik 17 euro in de min, dus ik kan in de min staan op deze manier. Mijn vraag is dus hoeveel ik in de min kan staan?
bij voorbaat dank
Misschien je bank even bellen maandag? Wij weten hier toch niet hoe jouw bankpakket er uit ziet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:44 schreef xbcc het volgende:
Hoi,
Ik heb een rabobank europas (ik ben 17 jaar) en ik had een keer geen geld op mijn bank en een instantie had 17 euro afgeboekt van mijn bank. Hierdoor stond ik 17 euro in de min, dus ik kan in de min staan op deze manier. Mijn vraag is dus hoeveel ik in de min kan staan?
bij voorbaat dank
Gewoon blijven pinnen tot het niet meer gaat en je hebt je antwoord.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:44 schreef xbcc het volgende:
....Mijn vraag is dus hoeveel ik in de min kan staan?
Je bent pas 17quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:48 schreef xbcc het volgende:
ik heb het dus ook over automatische afschrijvingen, is dat dus 1000 euro?
zucht.. ze maken modjes ook niet meer zoals vroegerquote:
Dat lijkt me heel sterk,quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:24 schreef JMarsden het volgende:
Je hebt alleen krediet (zoals in dit geval niet), als je dat hebt aangevraagd. Het staat geloof ik zelfs op je bankafschriften.. In dit geval is er gewoon geld van je rekening afgeschreven (maar niet door jezelf). Je staat hierdoor rood, maar dit is geen vorm van krediet. Indien je langer dan een week negatief/rood staat, ontvang je hiervan bericht, omdat dit niet de afspraak is. Hierin wordt gewoon gevraagd dit negatieve saldo aan te vullen tot een positief saldo of tot ¤0,00..
Ga jij even mensen leren hoe je niet met geld om moet gaanquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:28 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk,
Toen ik 17 was stond ik standaard rood, ik haalde namelijk altijd even snel me resterende geld van de bank, zodat ik het nog uit kon geven, aangezien het anders naar vaste lasten zou gaan. Sportclub etc. Aangezien ik toen nog niet erg veel verdiende was dat best handig. Dus stond regelmatig zo'n 100euro of meer in de min, soms ook wel 3 weken, en nog nooit een brief gezien.
Sterker nog, nog nooit iets over gehoord, van de rabobank.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ga jij even mensen leren hoe je niet met geld om moet gaan
Nee okee, maar er zijn genoeg mensen die zo in de problemen komen hequote:Op zondag 2 augustus 2009 10:38 schreef wapwip het volgende:
[..]
ik wist dat ie zou komen
Gelukkig is dat inmiddels niet meer nodig
meen je serieus dat je nog steeds de rabofoon gebruiktquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:10 schreef avotar het volgende:
Als je de rabofoon belt, melden ze tegenwoordig je bestedingsruimte.
Ja ach, daar ben je 17 voor tochquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee okee, maar er zijn genoeg mensen die zo in de problemen komen he
Misschien is dit iets voor jou: www.nibud.nlquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:28 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk,
Toen ik 17 was stond ik standaard rood, ik haalde namelijk altijd even snel me resterende geld van de bank, zodat ik het nog uit kon geven, aangezien het anders naar vaste lasten zou gaan. Sportclub etc. Aangezien ik toen nog niet erg veel verdiende was dat best handig. Dus stond regelmatig zo'n 100euro of meer in de min, soms ook wel 3 weken, en nog nooit een brief gezien.
Sterker nog, nog nooit iets over gehoord, van de rabobank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |