quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:16 schreef Ritmo het volgende:
Het kan bijna niet anders dat die lui die er last van hebben dit gewoon aan zichzelf te danken hebben, door hun gedrag of kleding/uiterlijk.
Dat dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:18 schreef GizartFRL het volgende:
Totdat je zusje word verkracht omdat ze een kort rokje aanhad en er "dus zelf om vroeg" topic.
Pics?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef Ritmo het volgende:
Haha m'n zusje heeft zo'n tering grote bek dat die lui zelf bang worden. Nee, geen zusje-pics.
Het klinkt alsof je het nog echt gelooft ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef Ritmo het volgende:
Haha m'n zusje heeft zo'n tering grote bek dat die lui zelf bang worden. Nee, geen zusje-pics.
Wat ben jij naief. Alsof 10 maroc's bang zijn voor 1 schreeuwend meisjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef Ritmo het volgende:
Of ze kan er een grote negerpiemol in kwijt..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef Ritmo het volgende:
Waarom moet je er ook zo bij gaan lopen dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:22 schreef Ascendancy het volgende:
Misschien moet je toch muziektopics proberen.
Ik heb lang haar en ben enigszins alto(volgens jou dan) en soms word je dan wel nageroepen op straat.
Is dat terecht? Ik vind van niet. Ik zeg toch ook niet. "zal ik jou is even doodtrappen, want je bontje vloekt met je huidskleur"
Nog zo'n demente josti als TSquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:24 schreef Bowlingbal het volgende:
Eens met TS. Vaak zijn het mensen die in Klazienaveen wonen en compleet voorbereid en ingeënt voor het eerst naar Amsterdam gaan. Aldaar in de tram wanen ze zich 'in het buitenland want er zijn zoveel mensen met een kleurtje', en als er dan oogcontact gemaakt wordt weten ze niet meer waar ze het moeten zoeken. Dan gaat de iPhone aan en wordt het topic geopend. Om het verhaal dan wat aan te dikken wordt die ene Surinamer vervangen door 5 Marokkanen en wordt aankijken vervangen door klappen.
Sad.
een verhaal over één Marokkaan is dan ook geheel ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:24 schreef Bowlingbal het volgende:
Om het verhaal dan wat aan te dikken wordt die ene Surinamer vervangen door 5 Marokkanen en wordt aankijken vervangen door klappen.
Sad.
Fysiek niet nee, maar als die d'r mond opentrekt wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat ben jij naief. Alsof 10 maroc's bang zijn voor 1 schreeuwend meisje
Een verhaal over een aankijkende Surinamer stelt niets voor, dat weet die internetheld uit Klazienaveen ook wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:26 schreef longinus het volgende:
[..]
een verhaal over één Marokkaan is dan ook geheel ongeloofwaardig
Dat is toch een keuze van een mens? Ik voel me prettiger met lang haar. Mijn vriendin heeft het ook liever. En ik vind iets wijdere broeken gewoon fijner zitten dat zo'n ding wat je kruis helemaal beklemt. En als ik daar dan een etnies shirt over aantrek, dan ben ik een alto volgens jou. Dus vandaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom moet je er ook zo bij gaan lopen dan?Doe gewoon normaal en ga je niet zo af lopen zetten tegen de maatschappij. Ik loop er ook niet als een whigger/allochtoon bij maar mij doen ze nooit wat.
Haha ja echt idd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:24 schreef Bowlingbal het volgende:
Eens met TS. Vaak zijn het mensen die in Klazienaveen wonen en compleet voorbereid en ingeënt voor het eerst naar Amsterdam gaan. Aldaar in de tram wanen ze zich 'in het buitenland want er zijn zoveel mensen met een kleurtje', en als er dan oogcontact gemaakt wordt weten ze niet meer waar ze het moeten zoeken. Dan gaat de iPhone aan en wordt het topic geopend. Om het verhaal dan wat aan te dikken wordt die ene Surinamer vervangen door 5 Marokkanen en wordt aankijken vervangen door klappen.
Sad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |