abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71511892
Ik lees hier vaak van die figuren klagen over het feit dat ze lastig gevallen werden door jongeren van allochtoonse komaf. Uit het niets worden ze getreiterd of lastig gevallen... Ik vraag me echt af hoe ze dat voor elkaar krijgen? Nu oog ik niet als een gevaarlijke gangster van 2 bij 2 meter waar ze direct 'respect' voor hebben, maar ik heb echt totaal geen last van zulke gasten als ik er voorbij loop. Een keer 'hoi' of een knikje en vrijwel altijd is er niets aan de hand.

Het kan bijna niet anders dat die lui die er last van hebben dit gewoon aan zichzelf te danken hebben, door hun gedrag of kleding/uiterlijk.

Klacht: zwakkelingen die voor allochtonen een enorm makkelijke prooi zijn en vervolgens op internet die 'kankerallochtonen' stoer uit gaan schelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ritmo op 01-08-2009 19:30:56 ]
-
pi_71511907
Dat gebeurt als je niet in een kutdorp woont
Thirteen!
pi_71511934
Totdat je zusje word verkracht omdat ze een kort rokje aanhad en er "dus zelf om vroeg" topic.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_71511983
'Internethelden', wie zijn dat eigenlijk?
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:21:20 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71512000
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:16 schreef Ritmo het volgende:
Het kan bijna niet anders dat die lui die er last van hebben dit gewoon aan zichzelf te danken hebben, door hun gedrag of kleding/uiterlijk.
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:18 schreef GizartFRL het volgende:
Totdat je zusje word verkracht omdat ze een kort rokje aanhad en er "dus zelf om vroeg" topic.
Dat dus.
censuur :O
pi_71512011
Haha m'n zusje heeft zo'n tering grote bek dat die lui zelf bang worden. Nee, geen zusje-pics.
-
pi_71512019
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ja.
-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:22:39 #8
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71512026
Geen last van, maar dat zal mss komen omdat ik zelf een allochtoon ben die bepaalde 'kennissen' heeft.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71512030
Misschien moet je toch muziektopics proberen.
Ik heb lang haar en ben enigszins alto(volgens jou dan) en soms word je dan wel nageroepen op straat.
Is dat terecht? Ik vind van niet. Ik zeg toch ook niet. "zal ik jou is even doodtrappen, want je bontje vloekt met je huidskleur"
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_71512042
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef Ritmo het volgende:
Haha m'n zusje heeft zo'n tering grote bek dat die lui zelf bang worden. Nee, geen zusje-pics.
Pics?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:23:45 #11
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_71512046
quote:
Het klinkt alsof je het nog echt gelooft ook
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_71512047
quote:
Wat ben jij naief. Alsof 10 maroc's bang zijn voor 1 schreeuwend meisje
pi_71512054
quote:
Of ze kan er een grote negerpiemol in kwijt..
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:24:25 #14
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71512059
Eens met TS. Vaak zijn het mensen die in Klazienaveen wonen en compleet voorbereid en ingeënt voor het eerst naar Amsterdam gaan. Aldaar in de tram wanen ze zich 'in het buitenland want er zijn zoveel mensen met een kleurtje', en als er dan oogcontact gemaakt wordt weten ze niet meer waar ze het moeten zoeken. Dan gaat de iPhone aan en wordt het topic geopend. Om het verhaal dan wat aan te dikken wordt die ene Surinamer vervangen door 5 Marokkanen en wordt aankijken vervangen door klappen.

Sad.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_71512078
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:22 schreef Ascendancy het volgende:
Misschien moet je toch muziektopics proberen.
Ik heb lang haar en ben enigszins alto(volgens jou dan) en soms word je dan wel nageroepen op straat.
Is dat terecht? Ik vind van niet. Ik zeg toch ook niet. "zal ik jou is even doodtrappen, want je bontje vloekt met je huidskleur"
Waarom moet je er ook zo bij gaan lopen dan? Doe gewoon normaal en ga je niet zo af lopen zetten tegen de maatschappij. Ik loop er ook niet als een whigger/allochtoon bij maar mij doen ze nooit wat.
-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:25:13 #16
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_71512080
TS is bang voor zijn eigen zusje
Blub
pi_71512095
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:24 schreef Bowlingbal het volgende:
Eens met TS. Vaak zijn het mensen die in Klazienaveen wonen en compleet voorbereid en ingeënt voor het eerst naar Amsterdam gaan. Aldaar in de tram wanen ze zich 'in het buitenland want er zijn zoveel mensen met een kleurtje', en als er dan oogcontact gemaakt wordt weten ze niet meer waar ze het moeten zoeken. Dan gaat de iPhone aan en wordt het topic geopend. Om het verhaal dan wat aan te dikken wordt die ene Surinamer vervangen door 5 Marokkanen en wordt aankijken vervangen door klappen.

Sad.
Nog zo'n demente josti als TS
Thirteen!
pi_71512112
quote:
Om het verhaal dan wat aan te dikken wordt die ene Surinamer vervangen door 5 Marokkanen en wordt aankijken vervangen door klappen.

Sad.
een verhaal over één Marokkaan is dan ook geheel ongeloofwaardig
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_71512125
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:23 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Wat ben jij naief. Alsof 10 maroc's bang zijn voor 1 schreeuwend meisje
Fysiek niet nee, maar als die d'r mond opentrekt wel.
-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:27:47 #20
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71512135
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:26 schreef longinus het volgende:

[..]

een verhaal over één Marokkaan is dan ook geheel ongeloofwaardig
Een verhaal over een aankijkende Surinamer stelt niets voor, dat weet die internetheld uit Klazienaveen ook wel.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_71512147
Ik heb er toch echt soms last van hier in Gouda, alleen al als je langs loop of fiets, dan krijg je al rare opmerkingen of willen ze je laten stoppen, wat ik overigens niet doe.
Have no fear, have a beer
pi_71512159
Je verwoordt het wat ongenuanceerd, maar je hebt wel gelijk, ik heb ook nog nooit problemen gehad, ook niet 's nachts in de stad, zelfs niet als ik alleen loop.
Mensen lokken het soms (niet altijd natuurlijk) blijkbaar toch een beetje zelf uit.
pi_71512174
FOK! zit er vol mee.
pi_71512176
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Waarom moet je er ook zo bij gaan lopen dan? Doe gewoon normaal en ga je niet zo af lopen zetten tegen de maatschappij. Ik loop er ook niet als een whigger/allochtoon bij maar mij doen ze nooit wat.
Dat is toch een keuze van een mens? Ik voel me prettiger met lang haar. Mijn vriendin heeft het ook liever. En ik vind iets wijdere broeken gewoon fijner zitten dat zo'n ding wat je kruis helemaal beklemt. En als ik daar dan een etnies shirt over aantrek, dan ben ik een alto volgens jou. Dus vandaar.

Wat noem jij er overigens normaal bijlopen? Ik kots op mensen met polo's
pi_71512179
quote:

Sad.
Haha ja echt idd. Maar het hoeven niet per sé boertjes te zijn uit een of ander dorp. Ook voor een nerdje uit Amsterdam dat zich 'alleen in goede kringen bevindt' (lees: sociaal niet zo sterk) en gewoon nooit in aanraking komt met wat voor allochtonen dan ook geldt dit.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')