Nee, maar bij de rijlessen leer je wel (en een normaal mens weet dat al) dat de openbare weg geen plek is om 'stoer' te doen. Trouwens ook dat je rekening moet houden met rare manouvers van andere weggebruikers.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:49 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Klopt, op het moment dat je stoer gaat doen, verwacht je een spookrijder, dat leer je bij je theorie.
Mijn fout:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
* kingmob voelt van Gaal quote opkomen.
quote:Het slachtoffer werd door de botsing van de motor geslingerd en kwam meters verder tegen een hek terecht. Hij raakte daaronder bekneld. Hulp van de brandweer en geneeskundige hulp mocht niet baten. Hij overleed ter plaatse.
De Junokade op industrieterrein De Hemrik is elke vrijdagavond een ontmoetingsplaats van liefhebbers van getunede auto's.
Dat weet ik, en iedereen daar ook. Hij is 'm gesmeerd na de aanrijding dus nog niet aangehoudenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:54 schreef Kopbal het volgende:
Ik zie nog nergens staan dat de dader onder invloed was en geen rijbewijs heeft trouwens.
Nogmaals 100 man en niemand die op hem let?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Dat weet ik, en iedereen daar ook. Hij is 'm gesmeerd na de aanrijding dus nog niet aangehouden
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:54 schreef Kopbal het volgende:
Ik zie nog nergens staan dat de dader onder invloed was en geen rijbewijs heeft trouwens.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb je in Mario Kart ook. Als je daar een motor kiest en een wheelie doet (voor een snelheidsboost), heb je veel minder controle en wordt je veel makkelijker opzij gebeukt door anderen.
Iedereen weet dat hij drinkt tijden rijden. Iedereen weet dat hij zonder rijbewijs rijdt. Een vriend van mij zat naast hem in het theorie lokaal vij het CBR en toen hij zakte.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Inderdaad
TS waar haal je dat vandaan?![]()
Bierblikjes in een auto zijn niet genoeg hoor. En dan dat van het rijbewijs..
Iedereen weet wie het is, iedereen weet dat hij zuipt tijdens het rijden. Maar niemand die hem kon tegenhouden en niks van dat alles in de diverse nieuwsberichten...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:59 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Iedereen weet dat hij drinkt tijden rijden. Iedereen weet dat hij zonder rijbewijs rijdt. Een vriend van mij zat naast hem in het theorie lokaal vij het CBR en toen hij zakte.
En toch gaan jullie met hem om. laten jullie hem naat jullie bijeenkomsten komen, spreekt waarschijnlijk niemand hem aan op zijn gedrag, en laten jullie hem gisteravond ook nog eens weglopen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:59 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Iedereen weet dat hij drinkt tijden rijden. Iedereen weet dat hij zonder rijbewijs rijdt. Een vriend van mij zat naast hem in het theorie lokaal vij het CBR en toen hij zakte.
Was licht, 21:00 uurquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:00 schreef PatatFriet het volgende:
Dronken rijden
's Nachts wheelies maken
Überhaupt wheelies maken![]()
Zaterdagnachtongelukken
Inderdaad, als je de naam weet van degene die reed of andere inzittenden van het voertuig direct melden bij de politie.. dan maar even NSB'er spelen.quote:
Inderdaad. Vind het maar een raar verhaal..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En toch gaan jullie met hem om. laten jullie hem naat jullie bijeenkomsten komen, spreekt waarschijnlijk niemand hem aan op zijn gedrag, en laten jullie hem gisteravond ook nog eens weglopen.
Je raakt verstijft als je zo iets mee maakt. Motorrijder lag klem onder het hek, zijn hoofd doorboord.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En toch gaan jullie met hem om. laten jullie hem naat jullie bijeenkomsten komen, spreekt waarschijnlijk niemand hem aan op zijn gedrag, en laten jullie hem gisteravond ook nog eens weglopen.
Vermeld het alleen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:03 schreef znarch het volgende:
[..]
je verwacht hier serieus sympathie is het niet ?
Hij durft ook niet te reageren op mijn vraag waarom niemand van die 100 man die dader niet heeft vastgehoudenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Iedereen weet wie het is, iedereen weet dat hij zuipt tijdens het rijden. Maar niemand die hem kon tegenhouden en niks van dat alles in de diverse nieuwsberichten...
Volgens mij probeer jij iemand in bescherming te nemen.
Maar dat verklaart alleen mijn laatste punt, al die ander punten hebbne jullie voor het ongeluk laten gebeuren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:03 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Je raakt verstijft als je zo iets mee maakt. Motorrijder lag klem onder het hek, zijn hoofd doorboord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |