Er wordt niet bij verteld dat hij geen rijbewijs had. En dat er drank in het spel was.quote:De motorrijder die een zogenaamde "wheelie" uitvoerde kon een auto die inhaalde niet meer ontwijken en reed er bovenop. De jongeman werd van zijn motor geslingerd en belandde vele meters verder op de stoep.
Brandweer, politie en ambulance werden om 21:11 ingeschakeld maar konden niks meer voor de motorrijder doen. Met een ambulance is de man overgebracht naar het ziekenhuis.
De verkeersongevallen analyse heeft een groot onderzoek gedaan naar de precieze toedracht van het ongeval. Politieagenten hebben verklaringen afgenomen van de vele getuigen.
Wel mee gesproken, kom daar ook vaak met de motor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:35 schreef BoerBert het volgende:
Kon jij die motorrijder of niet?
Terechte klacht hoor.
Ts weet dat omdat hij aanwezig was, samen met ong. 100 getuigen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je wheelie gaat maken op de openbare weg ben je dan ook wel een sukkel. Verder ben ik benieuwd hoe TS weet dat iemand die hem is gesmeerd dronken was. Het blijft natuurlijk wel een kutstreek om hem te smeren na een ongeluk.
Mja inderdaad. Motorrijder had anders ook een art. 5 aan zijn broek gehad, natuurlijk triest genoeg allemaal en het een stukje erger dan het ander.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je wheelie gaat maken op de openbare weg ben je dan ook wel een sukkel. Verder ben ik benieuwd hoe TS weet dat iemand die hem is gesmeerd dronken was. Het blijft natuurlijk wel een kutstreek om hem te smeren na een ongeluk.
Doorrijden/lopen na een ongeval ook? Wat is je punt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:36 schreef Hetiszover het volgende:
Een wheelie is trouwens verboden in Nederland.
Waarom heeft een van 100 dan niet die bestuur + inzittenden kunnen vasthouden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:38 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ts weet dat omdat hij aanwezig was, samen met ong. 100 getuigen.
Op die plek honderd getuigen? Laat mij raden, straatraces ofzo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:38 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Wel mee gesproken, kom daar ook vaak met de motor.
De astra rijder reed op de verkeerde weghelft, zonder wheely ontwijk je dat ook niet. Hij reed alweer op beide wielen voor de aanrijding.
Liever art 5. dan je leven lijkt mij. De Astra rijder kwam om de hoek rijden. Met te hoge snelheid. En vervolgens op de verkeerde weghelft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:38 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Mja inderdaad. Motorrijder had anders ook een art. 5 aan zijn broek gehad, natuurlijk triest genoeg allemaal en het een stukje erger dan het ander.
Als je je binnen 12 uur daarna alsnog meldt, is er niks aan de hand. Je kan altijd in paniek weglopen. Zolang je tot bezinning komt en je daarna alsnog meldt. (de straf kan dan wel hoger uitvallen omdat het slachtoffer in die tijd overleden kan zijn).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:39 schreef Sinat het volgende:
[..]
Doorrijden/lopen na een ongeval ook? Wat is je punt?
Dat de motorrijder in deze zaak niet onschuldig is. Doorrijden na een ongeval is ook verboden, maar dat heft de schuld van de motorrijder niet op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:39 schreef Sinat het volgende:
[..]
Doorrijden/lopen na een ongeval ook? Wat is je punt?
Normaliter wordt daar niet geracet. Gewoon staan e.d. Politie komt ook regelmatig controleren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Op die plek honderd getuigen? Laat mij raden, straatraces ofzo.
Bron?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:40 schreef DeHangui het volgende:
Maar mijn punt: Zonder rijbewijs op de openbare weg, met drank op, vind ik erger dan een wheely.
Zonder rijbewijs heb je niets te zoeken op de openbare weg, of wel?quote:
Ja, maar ik zie vooralsnog geen bronvermelding staan. Lekker makkelijk, roepen dat hij zonder rijbewijs en met drank op reedquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:43 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Zonder rijbewijs heb je niets te zoeken op de openbare weg, of wel?
Weet wie in de Astra reed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:41 schreef LockonStratos het volgende:Hoe weet je dat nou van dat rijbewijs en drank?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:44 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Weet wie in de Astra reed. Was enkele dagen gezakt voor zijn theorie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |