abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71510977
Een laffe kut mongool heeft gister met zijn dronken kop een motorrijder kapot gereden, en is hem daarna met nog 2 inzittenden gesmeerd.
Was er gister bij en het was geen pretje.
quote:
De motorrijder die een zogenaamde "wheelie" uitvoerde kon een auto die inhaalde niet meer ontwijken en reed er bovenop. De jongeman werd van zijn motor geslingerd en belandde vele meters verder op de stoep.

Brandweer, politie en ambulance werden om 21:11 ingeschakeld maar konden niks meer voor de motorrijder doen. Met een ambulance is de man overgebracht naar het ziekenhuis.

De verkeersongevallen analyse heeft een groot onderzoek gedaan naar de precieze toedracht van het ongeval. Politieagenten hebben verklaringen afgenomen van de vele getuigen.
Er wordt niet bij verteld dat hij geen rijbewijs had. En dat er drank in het spel was.

En vlak na het ongeluk is die sukkel uitgestapt, bij het slachtoffer gaan kijken en weggerend. Net als de 2 inzittenden. Hij heeft gewoon iemand kapot gereden. De held. Ik zal zijn naam maar niet posten hier.

Klacht: roekeloos rijden
Klacht: rijden zonder rijbewijs
Klacht: rijden met drank op
Klacht: wegrennen na ongeluk
Anti klacht: r.i.p Remco

[ Bericht 1% gewijzigd door DeHangui op 03-08-2009 09:38:26 (paint) ]
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_71511001
Ga naar de politie.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_71511004
Dat is kut. Maar als die motorrijder geen wheelie had gemaakt, kon hij hem nog ontwijken.

edit: Remco leeft nog hoor, check de youtube comments maar
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:35:51 #4
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71511013
Kon jij die motorrijder of niet?

Terechte klacht hoor.
pi_71511033
Een wheelie is trouwens verboden in Nederland.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_71511034
Als je wheelie gaat maken op de openbare weg ben je dan ook wel een sukkel. Verder ben ik benieuwd hoe TS weet dat iemand die hem is gesmeerd dronken was. Het blijft natuurlijk wel een kutstreek om hem te smeren na een ongeluk.
pi_71511056
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:35 schreef BoerBert het volgende:
Kon jij die motorrijder of niet?

Terechte klacht hoor.
Wel mee gesproken, kom daar ook vaak met de motor.

De astra rijder reed op de verkeerde weghelft, zonder wheely ontwijk je dat ook niet. Hij reed alweer op beide wielen voor de aanrijding.
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:38:28 #8
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71511066
Had 'ie maar geen wheelie moeten maken.
pi_71511073
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je wheelie gaat maken op de openbare weg ben je dan ook wel een sukkel. Verder ben ik benieuwd hoe TS weet dat iemand die hem is gesmeerd dronken was. Het blijft natuurlijk wel een kutstreek om hem te smeren na een ongeluk.
Ts weet dat omdat hij aanwezig was, samen met ong. 100 getuigen.
pi_71511076
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Mja inderdaad. Motorrijder had anders ook een art. 5 aan zijn broek gehad, natuurlijk triest genoeg allemaal en het een stukje erger dan het ander.
pi_71511085
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:36 schreef Hetiszover het volgende:
Een wheelie is trouwens verboden in Nederland.
Doorrijden/lopen na een ongeval ook? Wat is je punt?
pi_71511095
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:38 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Ts weet dat omdat hij aanwezig was, samen met ong. 100 getuigen.
Waarom heeft een van 100 dan niet die bestuur + inzittenden kunnen vasthouden?
pi_71511112
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:38 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Wel mee gesproken, kom daar ook vaak met de motor.

De astra rijder reed op de verkeerde weghelft, zonder wheely ontwijk je dat ook niet. Hij reed alweer op beide wielen voor de aanrijding.
Op die plek honderd getuigen? Laat mij raden, straatraces ofzo.
pi_71511117
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:38 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

Mja inderdaad. Motorrijder had anders ook een art. 5 aan zijn broek gehad, natuurlijk triest genoeg allemaal en het een stukje erger dan het ander.
Liever art 5. dan je leven lijkt mij. De Astra rijder kwam om de hoek rijden. Met te hoge snelheid. En vervolgens op de verkeerde weghelft.

Wheely mag ook niet nee. Maar mijn punt: Zonder rijbewijs op de openbare weg, met drank op, vind ik erger dan een wheely.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:41:18 #15
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71511135
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:39 schreef Sinat het volgende:

[..]

Als je je binnen 12 uur daarna alsnog meldt, is er niks aan de hand. Je kan altijd in paniek weglopen. Zolang je tot bezinning komt en je daarna alsnog meldt. (de straf kan dan wel hoger uitvallen omdat het slachtoffer in die tijd overleden kan zijn).

Vooralsnog. Erg verhaal TS. Wat ga je doen, dnek je?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71511142
Hoe weet je dat nou van dat rijbewijs en drank?
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_71511143
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:39 schreef Sinat het volgende:

[..]

Dat de motorrijder in deze zaak niet onschuldig is. Doorrijden na een ongeval is ook verboden, maar dat heft de schuld van de motorrijder niet op.
pi_71511144
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:40 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Op die plek honderd getuigen? Laat mij raden, straatraces ofzo.
Normaliter wordt daar niet geracet. Gewoon staan e.d. Politie komt ook regelmatig controleren.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:42:00 #19
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71511145
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:40 schreef DeHangui het volgende:
Maar mijn punt: Zonder rijbewijs op de openbare weg, met drank op, vind ik erger dan een wheely.
Bron?
pi_71511164
Als je een Wheelie maakt op de openbare weg ben je imo ook verkeerd bezig
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:43:01 #21
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_71511174
TS is stiekem zelf die vent die is door gereden maar maakt nou dit topic om onschuldig te lijken
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_71511176
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:42 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Bron?
Zonder rijbewijs heb je niets te zoeken op de openbare weg, of wel?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:43:57 #23
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71511200
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:43 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Zonder rijbewijs heb je niets te zoeken op de openbare weg, of wel?
Ja, maar ik zie vooralsnog geen bronvermelding staan. Lekker makkelijk, roepen dat hij zonder rijbewijs en met drank op reed
pi_71511204
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:41 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe weet je dat nou van dat rijbewijs en drank?
Weet wie in de Astra reed.
pi_71511218
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:44 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Weet wie in de Astra reed. Was enkele dagen gezakt voor zijn theorie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')