Bron : ad.nlquote:ROTTERDAM - Turkse hackers hebben ongeveer 160 websites gehackt en het hoofd van Geert Wilders met een apenbek op de voorpagina gezet. "Ik ben de grootste aap ter wereld."
afbeelding vergroten "Ik ben de grootste aap ter wereld."
Dit meldt de site webwereld
Deze tekst staat te lezen naast het hoofd van Wilders. De foto is zo bewerkt dat Wilders wel herkenbaar is maar ook bijzonder veel gelijkenissen toont met een aap. Hackerscollectief aLpTurkTegin protesteert op deze manier tegen de Nederlandse politicus die zich, in zijn ogen, tegen de islam heeft gekeerd.
"Onze oorlog tegen diegenen die zijn tegen de echte islam-religie zal zich voortzetten", staat in het Engels te lezen onder de foto. Diezelfde tekst is ook in het Turks te lezen op de gedefacete sites. De hackers noemen zichzelf 'Ottomaans kleinkind'.
Nederlandse domeinen
Niet alle aangevallen sites hebben Wilders nog op de voorpagina staan. Maar op bijvoorbeeld fitsportswear.nl is de bewuste actie nog wel te zien. De hackers richten zich vrijwel alleen op .nl-domeinen en websites van Nederlanders.
Een woordvoerder van de PVV zegt dat de partij, en Wilders, niet op de hoogte is van bekladden van de websites. "We gaan de autoriteiten inlichten", aldus de zegsman.
alleen hebben de "fans" van Wilders over het algemeen weinig gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:38 schreef buachaille het volgende:
Tsja, alles wat tegen de islam is wordt gezien als een aap of een varken. Bijster origineel is het niet.
Godsdienstoorlog nummer 87668576837quote:Onze oorlog tegen diegenen die zijn tegen de echte islam-religie...
Hoe weet je dat die hacker een Britse allochtoon is, jij kut-autochtoon.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:34 schreef TheThirdMark het volgende:
Toch wel leuk dat die kut allochtonen in de UK ook al niet kunnen spellen
''I am THE biggest...''
En ja. Kut allochtonen. Geen immigranten, allochtonen of vluchtelingen. Als het vrije westen je niet bevalt moet je gewoon opflikkeren.
Stuur snel een link door naar je ouders man. Jemig wat zullen die trots zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:34 schreef TheThirdMark het volgende:
Toch wel leuk dat die kut allochtonen in de UK ook al niet kunnen spellen
''I am THE biggest...''
Ja he. Zullen we nu Turkse sites gaan hacken met een gephotoshopte ataturk en mohammed in een homosexueel standje!quote:
DAN GAAN ZE DIE .GOV.TR BANNEN OMDAT HET BELEDIGEND IS TEGEN DE TURKSE STAATquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:12 schreef Triggershot het volgende:
Plaats eens Ataturk als aap op een gehackt .gov.tr website. Dan komt ware hypocrisie naar boven.
Ik zou er bijna geld voor over hebben, jammer dat ik de computer skills niet hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja he. Zullen we nu Turkse sites gaan hacken met een gephotoshopte ataturk en mohammed in een homosexueel standje!
Zoiets?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:12 schreef Triggershot het volgende:
Plaats eens Ataturk als aap op een gehackt .gov.tr website.
Voor sommige PVV-stemmers wel ja...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:18 schreef Triggershot het volgende:
Uiteraard, want Wilders is de profeet van het Westen en heilig voor haar inwoners.
Dus? Waarom mag ik geen profeet als aap tekenen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:18 schreef Triggershot het volgende:
Uiteraard, want Wilders is de profeet van het Westen en heilig voor haar inwoners.
Beide groepen één pot nat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Voor sommige PVV-stemmers wel ja...
Doe het eens en plaats het op tinypic, kijk maar of er iets gebeurt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dus? Waarom mag ik geen profeet als aap tekenen?
Dat word weggemod voor ik een link kan plaatsen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe het eens en plaats het op tinypic, kijk maar of er iets gebeurt.
Je bent niet welingelicht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat word weggemod voor ik een link kan plaatsen.
Ah schön, nu nog copy-pasten op menig Islamitische website en genieten van het spektakel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent niet welingelicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier, geen dank.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah schön, nu nog copy-pasten op menig Islamitische website en genieten van het spektakel.
Tuurlijk, laat dat maar aan moslims over. Lelijk maken is nooit een probleem voor ze geweest, kijk maar eens om je heen in een schotelwijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:36 schreef Meh7 het volgende:
Die huillie-reacties maken het alleen maar grappiger.Ik had nooit gedacht dat Wilders er nog lelijker uit kon zien, maar het kan blijkbaar wel.
Er is ook nog eentje met hitlersnor in omloop!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:53 schreef CasB het volgende:
Ik dacht dat het over dit plaatje zou gaan:
[ afbeelding ]
hilarisch!!! een hitlersnorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Er is ook nog eentje met hitlersnor in omloop!
Het is wel het eerste wat bij mensen opkomt als je het over Wilders hebt, echt creatief is het idd niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hilarisch!!! een hitlersnorHoe verzinnen ze het
![]()
bij welke mensenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het is wel het eerste wat bij mensen opkomt als je het over Wilders hebt, echt creatief is het idd niet.
Die vind ik dan ergens wel weer grappigquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:53 schreef CasB het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:33 schreef hans3000 het volgende:
Alleen vind ik het wel een belediging voor apen.
Doe even niet zo zuur, als het Aboutaleb of Balkenende was geweest in plaats van Wilders, hadden alle PVV-huillies het hilarisch gevonden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:25 schreef Mortaxx het volgende:
Meh7, jij bent juist degene die je laat kennen
Dat je dit soort basisschoolhumor geweldig vind is het enige lachwekkende aan dit topic
Hou het bij je xboxquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:56 schreef Remake het volgende:
"Onze oorlog tegen diegenen die zijn tegen de echte islam-religie zal zich voortzetten",
Ik zal dus een geweer moeten kopen voor doomsday?
Ben serieus hoor?quote:
Nogmaals, ik ga af aan je signature, hou het bij je Xbox, daar kan je terecht met je rijke fantasie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:00 schreef Remake het volgende:
[..]
Ben serieus hoor?
Heb al de nodige knuppels etc liggen in de schuur maar als je dat zo leest zou ik eerder een 9 mm door hun kop jassen mocht het ervan komen dat ze rebels worden in NL.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ga af aan je signature, hou het bij je Xbox, daar kan je terecht met je rijke fantasie.
Heb het over jou gozer, en je bent rete irritant.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Oh, je was aan het trollen? Was toch niet zo 'obvious' dan.
Jij bent diegene die het over "9mm" heeft. (stoere praat hoor)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:05 schreef Remake het volgende:
[..]
Heb het over jou gozer, en je bent rete irritant.
En dan heb je deze nog:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is een lemming van:
[ afbeelding ]
De Balkenendegrapjes zijn (zover dat mogelijk is) nog zieliger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Doe even niet zo zuur, als het Aboutaleb of Balkenende was geweest in plaats van Wilders, hadden alle PVV-huillies het hilarisch gevonden.
En dat is weer een lemming van... Juist.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is een lemming van:
[ afbeelding ]
Doet niets af aan het feit dat PVV-huilies dat wel grappig hadden gevonden, als honderden sites gehacked werden met een photoshop van Balkenende.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De Balkenendegrapjes zijn (zover dat mogelijk is) nog zieliger.
BakEllende,raap me op, ik kom niet meer bij zo grappig. Of Balkenende als Harry Potter afbeelden, hoe hilarisch
Hij is een maroc, en daar het 'islamitische randje' van Ataturk minimaal was, denk ik dat't em hoegenaamd niet boeit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:55 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Meh7 nu ook hypocriet gaat doen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Godsdienstoorlog nummer 87668576837
Ik wist niet dat ik een "maroc" was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hij is een maroc, en daar het 'islamitische randje' van Ataturk minimaal was, denk ik dat't em hoegenaamd niet boeit.
Wel een enorm fail.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:33 schreef Lkw het volgende:
[..]
En dan heb je deze nog:
[ afbeelding ]
+ een cursus photoshopquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien moeten deze Turkse hackers even een cursusje Engels nemen?
Ja, wat ben je eigenlijk welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik een "maroc" was.
Bij mijn weten is zijn achtergrond Turks, en in mijn ervaring zijn Turken ineens een stuk minder nuchter als het op nationalisme aankomt...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hij is een maroc, en daar het 'islamitische randje' van Ataturk minimaal was, denk ik dat't em hoegenaamd niet boeit.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:53 schreef CasB het volgende:
[ afbeelding ]
Of echte hackers worden, ipv scriptkiddies.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien moeten deze Turkse hackers even een cursusje Engels nemen?
Mwah, dan doet de 2de factor nog steeds opgeldquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik een "maroc" was.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel een enorm fail.
Mohammed Ali pasha, de Ottomaanse gouverneur van Egypte van de 19e eeuw?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mohammed_Ali_van_Egypte
Wat had je verwacht? Dat ik overdreven emotioneel zou reageren? Zo snel jaag je mij niet op de kast en al helemaal niet als het doel uitlokken is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mwah, dan doet de 2de factor nog steeds opgeld
Nooit bij je opgekomen dat het wellicht geen grapje is, maar gewoon het uitdragen van het feit dat JP gewoon verdomd veel op Harry Potter lijkt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De Balkenendegrapjes zijn (zover dat mogelijk is) nog zieliger.
BakEllende,raap me op, ik kom niet meer bij zo grappig. Of Balkenende als Harry Potter afbeelden, hoe hilarisch
Dat het geen plaatje van dé Mohammed is, maar gewoon een random Moh'd van een paar honder jaar geleden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ziet er toch netjes uit?
Wat is er fail aan dan?
Precies ditquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat had je verwacht? Dat ik overdreven emotioneel zou reageren? Zo snel jaag je mij niet op de kast en al helemaal niet als het doel uitlokken is.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:53 schreef CasB het volgende:
[ afbeelding ]
Twee aannames en beide fout.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies ditIk trachtte alleen wat criteria uiteen te zetten, aan welke voldaan moeten zijn voordat jij reflexmatig naar andere wantoestanden gaat wijzen
En vanzelfsprekend maak jij je niet druk als zo'n fout persoon, want uitgesproken islam-criticus, er slecht opgezet wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |