Tsjah, dan loop je zo rond 2.45 uur naar huis. Beetje chillen, beetje peukje roken etc.
Komen er drie donker getinte dudes aanzetten. "Jah, pass me ya siggies en ya dozoe".
Naja, ik had echt geen idee waar die gasten het over hadden. Maar goed, ze beginnen wel te duwen en een beetje tof te doen. Toch wel een teken dat ze ergens problemen mee hebben.
"wasser? dou niet geven?". *beetje meer duwen* "kom nog es stoer doen, ik sla je weet je!"
Tolerant en verstandig als ik ben opgevoed weet ik natuurlijk dat dergelijk gedrag komt door een slechte opvoeding, gebrek aan liefde en te kort aan onderwijs. Met andere woorden een perfecte gelegenheid om mijn superieure blanke kennis in de praktijk te brengen. Ik heb niks voor niks op een montessori school gezeten.
"Heej, jongens, dat is dus echt niet cool wat jullie doen. Schamen jullie ouders zich niet?"
Helaas pindakaas vonden de zwart als roet gekleurde Nederlandse burgers het nodig om nog een beetje meer te duwen, een beetje heen en weer te spugen en een beetje lammig voor zich uit te kijken.
"tjap, wat lul je? we klappen je als we je weer zien weetje. fok ya, we pakken je wel"
Naja, daar zullen ze vast gelijk in hebben. Ergens is het ook mijn schuld dat deze kansvolle jongens geen eigen clubhuis enzo hebben. Immers, mijn voorouders hebben ze als slaven hierheen gehaald, daar mag ik me best schuldig over voelen. Dat ik niet mijn peuken en mijn geld onder dwang wilde afstaan is ook best zelfzuchtig van mij.
Klacht: Lamme negers die tof lopen te doen
Dubbele Klacht: blanke jongen die niet zijn 20 euro aan contanten en 6 peuken wil afstaan en gewoon doorloopt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ryon op 01-08-2009 03:36:53 ]
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon