Elke engelse club houdt zich daarmee bezig.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:51 schreef TheVulture het volgende:
Tja het is niet voor het eerst dat Chelsea zich met dubieuze transferpraktijken bezighoudt... wel een heftige straf!
De FIFA heeft sowieso een hekel aan Engelse clubs. Bij een Milan of Real zou dit nooit gebeurenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:39 schreef Kremers het volgende:
De FIFA heeft genoeg van dit soort praktijken en stelt Chelsea als voorbeeld, daarom denk ik zo'n zware straf.
Wat een matige reactie zeg. De engelse clubs zijn een schande voor het mondiale voetbal, ze hebben hele schipladingen vol talenten uit alle werelddelen gehaald en ze laten mislukken, het wegkopen van karige talenten en talenten waar clubs normaal gesproken mee zouden kunnen bouwen. Ze hitsen zaakwaarnemers en spelers op en verkrachtten het voetbal. Maar inderdaad, italiaanse en spaanse clubs doen dat ook, vandaar ook dat die clubs enorm veel eigen talent hebben van italiaanse en spaanse komaf.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De FIFA heeft sowieso een hekel aan Engelse clubs. Bij een Milan of Real zou dit nooit gebeuren.
quote:KENYON ENDS ROLE AS CHIEF EXECUTIVE
Posted on: Wed 16 Sep 2009
Chelsea announced today (Wednesday) that chief executive Peter Kenyon is leaving the club in a full-time capacity from October 31.
Kenyon will continue to be a non-executive director and represent Chelsea on various Uefa and the European Clubs' Association committees.
He said: 'I am extremely proud of my time at Chelsea and of the friendships I have forged with everyone here.
'I have been in football for 15 years and I can say with great certainty and pleasure the experience at Chelsea is one of the best I have had.
'When I joined Chelsea it was an incredible challenge and together with all the staff, the players, the board and Roman, I think we have really built a club, in a relatively short space of time, that can be in the forefront of European football for many years to come. That is a major achievement.
'I am also delighted that our relationship is not ending and I can continue to make a contribution to keeping Chelsea in that position and to go back to visit friends.
'I intend to take a little time off before considering what I do next but I am certain I have at least one major challenge left in me.
'I would like to wish Chelsea the best of luck for the rest of the season. I am sure Carlo can lead the team to more great things.'
Chelsea chairman Bruce Buck said: 'Peter has done a fantastic job for Chelsea in the last five-and-a-half years and has been absolutely central to the success on and off the field we have had during that time.
'Without his football knowledge and business acumen Chelsea would not be where we are today.
'Everyone at Chelsea thanks him for that contribution and although he will not be with us on a permanent basis he will have an important role to play as a non-executive director and in the various roles he holds in European football bodies.
'When Peter first joined us we knew we were recruiting a top executive from business generally, not just football. With that always came a certain inevitability he would eventually want to seek a new challenge and I am sure that is what he will do.
'Whatever his next permanent job we wish him the best of luck in the future. He will always be welcome back at Chelsea.'
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De FIFA heeft sowieso een hekel aan Engelse clubs. Bij een Milan of Real zou dit nooit gebeuren.
Jeugd een kans krijgen en chelsea kan dat in 1 zin?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:33 schreef duguid het volgende:
Misschien krijgt dan nu de jeugd eens een kans, lopen genoeg groeibriljantjes tussen onderhand
Als er misschien bij staat kan het welquote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Jeugd een kans krijgen en chelsea kan dat in 1 zin?
Al die jonge gasten die nu bij Arsenal in de basis staan zijn ook rond hun 18e weggeplukt, dus ik weet niet welke pot nu deze ketel verwijt.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:16 schreef Bulletdodger het volgende:
Is wegplukken hetzelfde als opleiden dan?
mikel hebben ze zelf ook niet opgeleid
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben op Chelsea terwijl de andere clubs ook allemaal met geld smijten en jonge spelers ergens weg plukkenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Al die jonge gasten die nu bij Arsenal in de basis staan zijn ook rond hun 18e weggeplukt, dus ik weet niet welke pot nu deze ketel verwijt.
Thank god. Daar hingen onze kampioenskansen even aan een zijden draadjequote:NEWSFLASH: DROGBA FITNESS UPDATE
Posted on: Tue 22 Sep 2009
Assistant first team coach Ray Wilkins reports that cramp was the reason for Didier Drogba's substitution on Sunday versus Tottenham.
The striker was withdrawn in the second-half with a problem in his calf but medical examinations have revealed no lasting injury.
'He had the most horrendous bout of cramp,' said Wilkins who has also announced that Joe Cole and Yury Zhirkov will start Wednesday night's Carling Cup match against Queens Park Rangers.
Hoor ik ook vaak. Mensen die een hekel hebben aan Chelsea omdat ze veel geld uitgeven maar wel clubs als Real, Manchester en Liverpool steunen, die ook vrijwel hun hele selectie van buitenaf halen (MU in minder mate, oke).quote:Op maandag 21 september 2009 12:39 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben op Chelsea terwijl de andere clubs ook allemaal met geld smijten en jonge spelers ergens weg plukken
Ik denk dat het voornamelijk komt door het feit dat Chelsea een van de eerste clubs was die door een externe geldschieter overgenomen werd en er in het eerste jaar meteen flink met geld gesmeten werd..quote:Op woensdag 23 september 2009 11:06 schreef duguid het volgende:
[..]
Hoor ik ook vaak. Mensen die een hekel hebben aan Chelsea omdat ze veel geld uitgeven maar wel clubs als Real, Manchester en Liverpool steunen, die ook vrijwel hun hele selectie van buitenaf halen (MU in minder mate, oke).
Dat er de laatste jaren minder uit is gegeven komt natuurlijk ook doordat er in de eerste jaren onder Abramovich dusdanig is geïnvesteerd dat dat niet meer nodig is nu. Er staat al jaren een uitstekende selectie.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:21 schreef mcyodogg het volgende:
Daarbij blijft bij velen het beeld van de beginjaren hangen. De afgelopen drie zomers bij elkaar heeft Chelsea netto 25-30 miljoen uitgegeven aan transfers. Als je dat eens vergelijkt met andere topclubs, is dat een schijntje. En ik durf te wedden dat Chelsea de komende transferperiode geen stuiver meer uitgeeft dan anderen
Das aan de ene kant waar, maar Chelsea heeft wel degelijk geprobeerd op een goedkopere manier aan spelers te komen. Zo zijn er twee zomers geleden een handvol transfervrije spelers gekomen, allemaal mislukt, maar het was wel een signaal. En ook deze transferperiode, na 3 verloren titels, is alleen Zhirkov gekomen. Staat wel tegenover dat ze veel investeren om de huidige spelers te behouden.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:30 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat er de laatste jaren minder uit is gegeven komt natuurlijk ook doordat er in de eerste jaren onder Abramovich dusdanig is geïnvesteerd dat dat niet meer nodig is nu. Er staat al jaren een uitstekende selectie.
Dat het geld van "buitenaf" komt is voor velen denk ik een probleem. Maar ik denk dat men over het algemeen het meeste moeite heeft met het feit dat Chelsea er behoorlijk succesvol mee is.
Klopt, je ziet ook duidelijk wel de intentie om de club zelf runnend te maken om het zo maar te noemen. Maar die eerste jaren blijven toch wel even hangen bij voetballiefhebbers denk ik. Al is dat misschien ook weer snel minder als Man City straks prijzen gaat pakken.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Das aan de ene kant waar, maar Chelsea heeft wel degelijk geprobeerd op een goedkopere manier aan spelers te komen. Zo zijn er twee zomers geleden een handvol transfervrije spelers gekomen, allemaal mislukt, maar het was wel een signaal. En ook deze transferperiode, na 3 verloren titels, is alleen Zhirkov gekomen. Staat wel tegenover dat ze veel investeren om de huidige spelers te behouden.
Dat verschil ziet de gemiddelde voetballiefhebber niet denk ik.quote:Het geld komt inderdaad vooral van buiten, maar niets is vooralsnog een gift geweest. Alle investeringen van Roman staan nog als lening danwel aandelen op de balans. Nou denk ik niet dat Chelsea ooit al het cash terug gaat betalen aan hem, maar Abramovich krijgt dalijk wel het volle pond als ie de club wil verkopen.
Echt waar? Vet hoor. Waar zit je ongeveer?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:02 schreef Juweel het volgende:
Spannend vanavond. En zaterdag ook, want ik ga erbij zijn!
op de West Stand, West Middle. Ik heb kaartjes kunnen regelen via een Engels contactpersoon van werk die daar vaste seats oid heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Echt waar? Vet hoor. Waar zit je ongeveer?
Leuk, veel plezier alvastquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:02 schreef Juweel het volgende:
Spannend vanavond. En zaterdag ook, want ik ga erbij zijn!
Gisteren avond het debuut van de 17 jarige Nederlander Jeffrey Bruma in het eerste van Chelseaquote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Jeugd een kans krijgen en chelsea kan dat in 1 zin?
Ik zit echt nog steeds na te genietenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:04 schreef mcyodogg het volgende:
Wat een wedstrijd om uit te kiezen, Juweel
Ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:56 schreef Juweel het volgende:
Die is binnen en weer iets uitgelopen op Man U.
Ben benieuwd morgenavond!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |