75quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:45 schreef 3keernix het volgende:
Hoe oud is OPA?
Je opa is cooler dan jij, want hij opent er geen topic over.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:44 schreef afcajos het volgende:
Klacht: Opa check je terwijl je probeert te regelen
Antiklacht: Toffe opa toch wel
Dat dus, ik had zo'n moment maar al te graag meegemaakt, het is er echter nooit van gekomenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:46 schreef GGMM het volgende:
Je moet elk moment met je opa koesteren, zelfs als het een zuiplap is.
Dat zou ik ook zeggen als ik mijn dochter José genoemd had.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:48 schreef Nikmans het volgende:
Mijn opa heeft de verkeerde naam opgegeven voor mijn moeder omdat ie bezopen op het stadhuis aan kwam
In het begin vond ik het ook wel grappig. Totdat de barvrouw zich wierp op mijn opa, en de vriendin van mn oma haar hele levensverhaal aan mij verteldequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat dus, ik had zo'n moment maar al te graag meegemaakt, het is er echter nooit van gekomen
Portishead?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:49 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik mijn dochter José genoemd had.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat dus, ik had zo'n moment maar al te graag meegemaakt, het is er echter nooit van gekomen
Hij is gescheidenquote:
Je opa gaat dus vreemd met de vriendin van je oma?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
In het begin vond ik het ook wel grappig. Totdat de barvrouw zich wierp op mijn opa, en de vriendin van mn oma haar hele levensverhaal aan mij vertelde
Typfout, autistquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je opa gaat dus vreemd met de vriendin van je oma?!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:54 schreef bhm het volgende:
Ik wist gewoon dat dit topic er zou komen...
Ik was getuige van dit alles
Playerquote:
Je moet ons natuurlijk wel op de hoogte houden van je avonturen, he.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:53 schreef afcajos het volgende:
ik ga nooit meer op fok als ik de kroeg uitom
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:54 schreef bhm het volgende:
Ah, daar is de gewillige vriendin van opaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:54 schreef bhm het volgende:
75 jaar.. een alcoholist en een player.. wat een held!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
In het begin vond ik het ook wel grappig. Totdat de barvrouw zich wierp op mijn opa, en de vriendin van mn oma haar hele levensverhaal aan mij vertelde
Gast je laat me hardop lachen om 1:59 's nachtsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ah, daar is de gewillige vriendin van opa
Clubsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:58 schreef Ritmo het volgende:
Wtf, ga dan ook naar een vette club ofzo Afcajos, en niet naar kroegjes waar je ook oudjes en FOK''ers tegen kunt komen.
Inderdaad. Kroegen en speciale bieren FTW!quote:
Oeeh lekker alternatief man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad. Kroegen en speciale bieren FTW!
Geen zorgen, daar heb je moderators voor die wel wat gewend zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:53 schreef afcajos het volgende:
ik ga nooit meer op fok als ik de kroeg uitom
True, hoewel Kilimanjaro Darkjazz Ensemble en Bohren und der Club of Gore er ook erg goed mee door kunnen op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Perfecte muziek voor om twee uur 's nachts
Clubs waar aidsmuziek die veel te hard staat mijn oren infecteren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kroegen waar mensen ouder dan 30 komen waarvan ook nog eens het grootste deel mannelijk.
My choice now..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
True, hoewel Kilimanjaro Darkjazz Ensemble en Bohren und der Club of Gore er ook erg goed mee door kunnen op dit tijdstip.
Daar zal ik eensch even een tvp plaatsen..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:06 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
My choice now..
The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble
Dan blijf je lekker tussen de alto's en bejaarden zitten joh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Clubs waar aidsmuziek die veel te hard staat mijn oren infecteren.
Oh, en dan moet je Bohren ook nog even luisteren. iets minder experimenteel, maar wel erg dark jazz...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:06 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
My choice now..
The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble
Dat is inderdaad faal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:08 schreef Siniti het volgende:
Mensen die nu allemaal relatief onbekende bandjes gaan benoemen om met hun muzieksmaak te pimpen
Is toch stoer man? Hoe meer depri het klinkt en hoe minder mensen het kennen hoe beter.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:08 schreef Siniti het volgende:
Mensen die nu allemaal relatief onbekende bandjes gaan benoemen om met hun muzieksmaak te pimpen
Jij komt nooit in studentenkroegen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan blijf je lekker tussen de alto's en bejaarden zitten joh.
Als ik dan geen oorkanker krijg, graag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Portisheadquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Perfecte muziek voor om twee uur 's nachts
Ja, maar dat is dan donderdag of vrijdagmiddag en dat zie ik niet als uitgaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jij komt nooit in studentenkroegen?
Vrijdag is meestal niet zo leuk om uit te gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:58 schreef Ritmo het volgende:
Wtf, ga dan ook naar een vette club ofzo Afcajos, en niet naar kroegjes waar je ook oudjes en FOK''ers tegen kunt komen.
Wat is dat voor typische alto-opmerking 'oorkanker'?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als ik dan geen oorkanker krijg, graag.
Boeiend, ieder moment waarop je een biertje kunt nuttigen is meegenomenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan donderdag of vrijdagmiddag en dat zie ik niet als uitgaan.
Mwoah, hangt ook van de stad/locatie af.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vrijdag is meestal niet zo leuk om uit te gaan
Gastquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nog meer kanker voor m'n oortjes.quote:
Zo dat klinkt precies hetzelfde als elk ander tranceliedje dat ik heb gehoord.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat is dat voor typische alto-opmerking 'oorkanker'?
Speciaal voor jou een dosis kankercellen voor je oortjes dan.
Ik ken het ja.. Ook erg vette muziek... Zal Midnight black earth zo weereens opzetten.. En het album Black Earthquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:09 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Oh, en dan moet je Bohren ook nog even luisteren. iets minder experimenteel, maar wel erg dark jazz...
Deze post zal genegeerd worden, deed hij laatst ook toen ik hem ermee confronteerdequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:19 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Gast![]()
Je doet elke keer zo mans, maar elke vrijdag danwel zaterdagavond ben je online en dan lul je weer dat het uitgaan niet doorging omdat iemand niet ging ofzo, faler van de 1e categorie.
Het zou kunnen dat je daadwerkelijk hetzelfde nummer hebt gehoord, aangezien Paul van Dyk het origineel al in 1994 maakte en het in 1998 een hit werd, en hij het nummer ook nog met een uitvoerde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo dat klinkt precies hetzelfde als elk ander tranceliedje dat ik heb gehoord.
Das wel erg triestquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Deze post zal genegeerd worden, deed hij laatst ook toen ik hem ermee confronteerde
Klopt ben de laatste weken teveel online in het weekend, veranderd wel weer deze maand.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:19 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Gast![]()
Je doet elke keer zo mans, maar elke vrijdag danwel zaterdagavond ben je online en dan lul je weer dat het uitgaan niet doorging omdat iemand niet ging ofzo, faler van de 1e categorie.
Niet eens gezien die post.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Deze post zal genegeerd worden, deed hij laatst ook toen ik hem ermee confronteerde
Citymovesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt ben de laatste weken teveel online in het weekend, veranderd wel weer deze maand.In elk geval Citymoves
op het programma, alleen dat is zondags.
Het zijn aardige feestjes, alleen het worden er elk jaar meer en de line-ups lijken teveel op elkaar. Ik neig de laatste tijd meer naar de grotere events (ML, DV e.d.) al viel het aantal dingen waar ik heen geweest ben dit jaar door meerdere oorzaken tegen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:33 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Citymoves![]()
Vorig jaar geweest, dit jaar was ik er niet toe in staat helaas
Ik richtte me op één iemand, en vroeg uit interesse of het daadwerkelijke was dat ik dacht dat het was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:08 schreef Siniti het volgende:
Ik had het meer over dubbelzuurrrrrrrrrrrr en chain_reaction die "darkjazz" (wtfquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik richtte me op één iemand, en vroeg uit interesse of het daadwerkelijke was dat ik dacht dat het was.
Ah, kan gebeuren vrind. Ik ga nu slapen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik had het meer over dubbelzuurrrrrrrrrrrr en chain_reaction die "darkjazz" (wtf) bandjes begonnen te noemen
Wat heeft zijn pa hier nou weer mee te maken? Het gaat over zijn opa hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh leuk woordgrapjes!quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oh leuk woordgrapjes!
Opaalliften
Opanaal
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:41 schreef Kerol het volgende:
Om 01.44 al thuis?Echte bazen stappen/zuipen tot minimaal 5 uur.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vrijdag maak ik het meestal niet zo bont.
Wat ik vergat te vertellen trouwensDie vriendin van mn opa begon haar levensverhaal tegen me te vertellen. Zo vertelde ze dat ze in verwachting was van haar 3e kind, totdat haar toenmalige man haar hard in haar buik mepte
Ik dacht toen van: FALCON PUNCH!
Oh er zit een vaste tijd aan voordat je pas thuis mag komen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:41 schreef Kerol het volgende:
Om 01.44 al thuis?Echte bazen stappen/zuipen tot minimaal 5 uur.
Voor 3 uur thuis is gewoon te vroeg. Dat wil zeggen dat het niet gezellig was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Oh er zit een vaste tijd aan voordat je pas thuis mag komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |