75quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:45 schreef 3keernix het volgende:
Hoe oud is OPA?
Je opa is cooler dan jij, want hij opent er geen topic over.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:44 schreef afcajos het volgende:
Klacht: Opa check je terwijl je probeert te regelen
Antiklacht: Toffe opa toch wel
Dat dus, ik had zo'n moment maar al te graag meegemaakt, het is er echter nooit van gekomenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:46 schreef GGMM het volgende:
Je moet elk moment met je opa koesteren, zelfs als het een zuiplap is.
Dat zou ik ook zeggen als ik mijn dochter José genoemd had.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:48 schreef Nikmans het volgende:
Mijn opa heeft de verkeerde naam opgegeven voor mijn moeder omdat ie bezopen op het stadhuis aan kwam
In het begin vond ik het ook wel grappig. Totdat de barvrouw zich wierp op mijn opa, en de vriendin van mn oma haar hele levensverhaal aan mij verteldequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat dus, ik had zo'n moment maar al te graag meegemaakt, het is er echter nooit van gekomen
Portishead?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:49 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik mijn dochter José genoemd had.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat dus, ik had zo'n moment maar al te graag meegemaakt, het is er echter nooit van gekomen
Hij is gescheidenquote:
Je opa gaat dus vreemd met de vriendin van je oma?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
In het begin vond ik het ook wel grappig. Totdat de barvrouw zich wierp op mijn opa, en de vriendin van mn oma haar hele levensverhaal aan mij vertelde
Typfout, autistquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je opa gaat dus vreemd met de vriendin van je oma?!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:54 schreef bhm het volgende:
Ik wist gewoon dat dit topic er zou komen...
Ik was getuige van dit alles
Playerquote:
Je moet ons natuurlijk wel op de hoogte houden van je avonturen, he.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:53 schreef afcajos het volgende:
ik ga nooit meer op fok als ik de kroeg uitom
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:54 schreef bhm het volgende:
Ah, daar is de gewillige vriendin van opaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:54 schreef bhm het volgende:
75 jaar.. een alcoholist en een player.. wat een held!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
In het begin vond ik het ook wel grappig. Totdat de barvrouw zich wierp op mijn opa, en de vriendin van mn oma haar hele levensverhaal aan mij vertelde
Gast je laat me hardop lachen om 1:59 's nachtsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ah, daar is de gewillige vriendin van opa
Clubsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:58 schreef Ritmo het volgende:
Wtf, ga dan ook naar een vette club ofzo Afcajos, en niet naar kroegjes waar je ook oudjes en FOK''ers tegen kunt komen.
Inderdaad. Kroegen en speciale bieren FTW!quote:
Oeeh lekker alternatief man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad. Kroegen en speciale bieren FTW!
Geen zorgen, daar heb je moderators voor die wel wat gewend zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:53 schreef afcajos het volgende:
ik ga nooit meer op fok als ik de kroeg uitom
True, hoewel Kilimanjaro Darkjazz Ensemble en Bohren und der Club of Gore er ook erg goed mee door kunnen op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Perfecte muziek voor om twee uur 's nachts
Clubs waar aidsmuziek die veel te hard staat mijn oren infecteren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kroegen waar mensen ouder dan 30 komen waarvan ook nog eens het grootste deel mannelijk.
My choice now..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
True, hoewel Kilimanjaro Darkjazz Ensemble en Bohren und der Club of Gore er ook erg goed mee door kunnen op dit tijdstip.
Daar zal ik eensch even een tvp plaatsen..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:06 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
My choice now..
The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble
Dan blijf je lekker tussen de alto's en bejaarden zitten joh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Clubs waar aidsmuziek die veel te hard staat mijn oren infecteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |