75quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:45 schreef 3keernix het volgende:
Hoe oud is OPA?
Je opa is cooler dan jij, want hij opent er geen topic over.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:44 schreef afcajos het volgende:
Klacht: Opa check je terwijl je probeert te regelen
Antiklacht: Toffe opa toch wel
Dat dus, ik had zo'n moment maar al te graag meegemaakt, het is er echter nooit van gekomenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:46 schreef GGMM het volgende:
Je moet elk moment met je opa koesteren, zelfs als het een zuiplap is.
Dat zou ik ook zeggen als ik mijn dochter José genoemd had.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:48 schreef Nikmans het volgende:
Mijn opa heeft de verkeerde naam opgegeven voor mijn moeder omdat ie bezopen op het stadhuis aan kwam
In het begin vond ik het ook wel grappig. Totdat de barvrouw zich wierp op mijn opa, en de vriendin van mn oma haar hele levensverhaal aan mij verteldequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat dus, ik had zo'n moment maar al te graag meegemaakt, het is er echter nooit van gekomen
Portishead?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:49 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik mijn dochter José genoemd had.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat dus, ik had zo'n moment maar al te graag meegemaakt, het is er echter nooit van gekomen
Hij is gescheidenquote:
Je opa gaat dus vreemd met de vriendin van je oma?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
In het begin vond ik het ook wel grappig. Totdat de barvrouw zich wierp op mijn opa, en de vriendin van mn oma haar hele levensverhaal aan mij vertelde
Typfout, autistquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je opa gaat dus vreemd met de vriendin van je oma?!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:54 schreef bhm het volgende:
Ik wist gewoon dat dit topic er zou komen...
Ik was getuige van dit alles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |