William Friedkin.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:19 schreef wyccie het volgende:
Als je zijn naam noemt, zeg ik vast 'Oh ja'.
Meld je dan even in de SC, dan krijg jij ook een rol in de nieuwe FMT-film.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:32 schreef Jeeh het volgende:
(dag allemaal, terug van 3 weken Canada)
Ik heb zo'n gevoel dat je me in de maling neemt. Hmmm.quote:
Ik zou niet durven!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat je me in de maling neemt. Hmmm.
Ik had gezegd in een post, maar soitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:36 schreef Patch het volgende:
The Exorcist
en foto 3?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:42 schreef wyccie het volgende:
Ik weet heel zeker dat ik die heb gezien door foto 1, maar foto 2 zegt me helemaal niets.
California + 1quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:54 schreef California het volgende:
Foto 3 doet mij nog meer denken aan Lady in the Water, maar die film heb ik grotendeels verdrongen dus misschien zeg ik nu iets doms.
damn, dit is zo'n PVDT-vraag !quote:
Nee, wel dezelfde regisseur.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
dit heb ik ooit gezien... is het niet frankenstein?
Daar lijkt 'ie meer op dan Mickey Rourke.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat nou Tim Robbins?
mr_anonimous+1 Het is echt Rourkequote:Op zondag 2 augustus 2009 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Barfly?
Lijkt wel Hugo Borst zeg......
quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:54 schreef Jeeh het volgende:
Is dit niet een situatie waar je niet met zn 2en bent en elkaar met guns bedreigd, maar met 3 of meer?
De ingekorte genkipte versie was dat gisteren...quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:35 schreef Patch het volgende:
[..]
De ingekorte genkipte versie was dat gisteren...
Jeeh + 1
een heleboel....quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:50 schreef Patch het volgende:
[..]
een heleboel....
Niet zozeer complete scenes weg ofzo, maar veel scenes duurden 1 of 2 zinnen korter, muziek afgekapt, veel fade-in en fade-outs et cetera
Chris Klein?quote:
quote:18th century Spanish Jesuits try to protect a remote South American Indian tribe in danger of falling under the rule of pro-slavery Portugal.
Goed. Ik wou eigenlijk nog alle namen hebben, maar laat voor deze keer maar.quote:
Doff + 1quote:
Nee dat was niet het juiste antwoord....quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:54 schreef Jeeh het volgende:
Is dit niet een situatie waar je niet met zn 2en bent en elkaar met guns bedreigd, maar met 3 of meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |