quote:
Cali +1quote:
Klopt en kloptquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:25 schreef wyccie het volgende:
Ik zie Gill Grissom van CSI.![]()
En de tweede van rechts, is dat Ira van Mad about you?
2x goed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:30 schreef Patch het volgende:
William Petersen; Manhunter
John KPankow; Love/Life as a House
Geen idee, maar geen sequelsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:31 schreef Patch het volgende:
Dafoe zat toch ook in Spiderman 2 en Spiderman 3?
Body of Evidence
Dat is 't dus...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:25 schreef wyccie het volgende:
En de tweede van rechts, is dat Ira van Mad about you?
William Friedkin.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:19 schreef wyccie het volgende:
Als je zijn naam noemt, zeg ik vast 'Oh ja'.
Meld je dan even in de SC, dan krijg jij ook een rol in de nieuwe FMT-film.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:32 schreef Jeeh het volgende:
(dag allemaal, terug van 3 weken Canada)
Ik heb zo'n gevoel dat je me in de maling neemt. Hmmm.quote:
Ik zou niet durven!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat je me in de maling neemt. Hmmm.
Ik had gezegd in een post, maar soitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:36 schreef Patch het volgende:
The Exorcist
en foto 3?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:42 schreef wyccie het volgende:
Ik weet heel zeker dat ik die heb gezien door foto 1, maar foto 2 zegt me helemaal niets.
California + 1quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:54 schreef California het volgende:
Foto 3 doet mij nog meer denken aan Lady in the Water, maar die film heb ik grotendeels verdrongen dus misschien zeg ik nu iets doms.
damn, dit is zo'n PVDT-vraag !quote:
Nee, wel dezelfde regisseur.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
dit heb ik ooit gezien... is het niet frankenstein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |