Vandaar. Game on!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Doff +1
Nieuwe vraag in een nieuw topic!
quote:WILHELM SCREAM: heard during the subway crash. Richard Kelly was originally set to write and direct the project.
# Dissociative Amnesiaquote:Retrograde amnesia is a form of amnesia where someone will be unable to recall events that occurred before the development of amnesia.
# Obsessive Compulsismquote:"...dissociative amnesia, is a disorder characterized by abnormal memory functioning in the absence of structural brain damage or a known neurobiological cause; severe cases are very rare.[1] It is defined by the presence of retrograde amnesia or the inability to retrieve stored memories and events leading up to the onset of amnesia and an absence of anterograde amnesia or the inability to form new long term memories."
quote:Obsessive–compulsive disorder (OCD) is a mental disorder characterized by intrusive thoughts that produce anxiety, by repetitive behaviors aimed at reducing anxiety, or by combinations of such thoughts (obsessions) and behaviors (compulsions).
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:22 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Obsessive Compulsion - As good as it gets?
quote:# Dissociative Amnesia - the bourne identity
Jim Carrey?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het zijn films met een man die je normaal associeert met komedie.
Die valt onder Anterograde Amnesia.quote:
Die zocht ik. De andere was The Number 23.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Jim Carrey?
Eternal Sunshine of the Spotless Mind?
Dat was mn volgende gok geweestquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die zocht ik. De andere was The Number 23.
Fluffy_Augurk +1
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:47 schreef mr_anonimous het volgende:
En Jason Bourne dan in Bourne Identity?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bourne_Identity_%282002_film%29
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens m'n lijstje dan, maar dat houd ik aan.
Laat ook maar. Alleen is het wel zo dat bij retro je niks herinnert voor het gebeurde en de anterograde is dat je geen nieuwe herinneringen kunt maken. Dat wist ik toevallig.quote:
Als Chain Dance zo is heb je de punten, maar daar kan ik niets over vinden...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
A beautiful mind
One flew over the cuckoos nest
Chain Dance
LOTR : The Two Towers
Summer of Sam
Silence of the Lambs
Donnie Darko
The Dark Knight
Heb iets te snel geoordeeld hierboven. Heb nu de tijd de lijst na te trekken, en ik kan alleen bovenstaande goedkeuren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
A beautiful mind
One flew over the cuckoos nest
Chain Dance
LOTR : The Two Towers
Summer of Sam
Silence of the Lambs
Donnie Darko
The Dark Knight
Psycho
American Psycho
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:28 schreef tombolafan het volgende:
voor als er 1 niet goed is;
Primal Fear
Psycho niet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:56 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Heb iets te snel geoordeeld hierboven. Heb nu de tijd de lijst na te trekken, en ik kan alleen bovenstaande goedkeuren.De rest bevat wel psychopaten, maar geen schizofrenen.
FernGully... moeilijk. Neem aan dat je de vleermuis bedoelt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:56 schreef Patch het volgende:
En als er nog een paar niet goed zijn: FernGully The Last Rainforest, Loos Cannons, Aladdin (Genie
)
(leuk gevonden
)
Idd, dat is nogal een verschil.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:56 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
De rest bevat wel psychopaten, maar geen schizofrenen.
Batty ( YO ! Mijn naam is Batty, gek ben ik nog niet nie, mijn brein lijkt wel spaghetti, weet niet of ik droom of echt zie.... et cetera)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:03 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
FernGully... moeilijk. Neem aan dat je de vleermuis bedoelt?
Voor zover ik kan achterhalen kunnen meer mensen hem zien, dus geen schizofrenie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:04 schreef California het volgende:
[..]
Idd, dat is nogal een verschil.
Harvey (Of is dat gewoon delirium? Weet ik niet meer.)
Don't push itquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Batty ( YO ! Mijn naam is Batty, gek ben ik nog niet nie, mijn brein lijkt wel spaghetti, weet niet of ik droom of echt zie.... et cetera)
En als je Aladdin goed keurt, dan ook Aladdin 2 en Aladdin 3
Mag wat mij betreft in de OP.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:13 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Volgende keer zal ik er meteen bij zetten geen vervolgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |